21 Aralık 2009 Pazartesi

Resimlerle Arca ... bu aralar

Arca bu aralar, yeni lezzetler peşinde... Şimdiye kadar hiç makarna yedirmemiştik. Hani öncelik proteinde ya.. Geçenlerde bi akşam kıymalı makarna günü yapalım dedik, İlkerle. Haşladığımız yassı spagettiden bir kase de Arcaya ayırdık. Yer mi bilemediğimizden öncesinde çorbasını yedirmiştik. Sonra bizimle tekrar sofraya oturdu ve tabir-i caizse makarnayı götürdü. Lüpletti, eğlendi, tabii biz de...


Arca bu aralar oturma odasına kurduğumuz özgür oyun parkının tadını çıkarıyor. L koltuğun önü Arcanın alanı. Orada telefonuna cevap veriyor... (evde telefon çaldığında elindeki oyuncak ne olursa olsun kulağına götürüp alo ya benzer bir ses çıkarıyor)

direksiyonuyla oynuyor...

Şarkı söylüyor...

arada oyuncakları koltuğun altına düşerse ciddi çabalarla almaya çalışıyor..


Arca bi de bu aralar...
"Al" "ver" ve "at" "tut" komutlarını anlıyor.
Evin ışıklarını açıp kapatıyor.
Altını açınca pipisini elliyor - erkek işte nolcak!!!
mama sandalyesinden caddeyi seyretmeye bayılıyor.
"gel" deyince emekleyerek peşimden geliyor, küçük kuçu kuçum benim:)
parkelerde kaymayı, perdelerle oynamayı çok seviyor.


bize en güzel zamanları yaşatıyor...

13 yorum:

saricizmeli dedi ki...

aynı mama önlüğünden ue'de de var. makinede yıkadın mı hiç, yıkamayınız diyor ama ben atacağım sanırım yakında.

bizim yağcıbedirin üstünde bir resmimize bizde de var yağcıbedir demiştin, hemen tanıdım sizin yağcıbediri:))

makarnayı arca yesin, siz de onu;)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

kanapenin altından oyuncak almaya çalışması süper bi gelişme biliyo musun? problem çözme yeteneğinin, kendi başına yetebilmenin ve çok tatlı olmanın göstergesi :)

kuzunun annesi dedi ki...

Bende kaseye güldüm, alaşağı etmiş :))) Spagetti tontişi seniii

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Yeliiiiizzz sen beni çıldırtacak mısın? Ne olmuş bu çocuk yaaa; daha da tatlı daha da tomtiişşş olmuş.Yerim ben onu yeeeerrriiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.Valla çıldırdım ! MAŞALLAH 41 KERE MAŞALLAH!

Yelizciğim Arca2nın doğum tarihini istiyorum.Şubat olduğunu biliyorum ama kaçtı ? Yazın ona aldığım ve getirmeyi unuttuğum cicileri çoktaaaan küçüldü.Yeni ciciler alacağım ona. Teyzesinin kuzusunu ısır benim için.

Adsız dedi ki...

sari cizmeli, ben yikadim bisey olmadi.
Yelizim arcaya daha sabah bayıliyorum demistim di mi mailde =)
tam ısırmalik bir fıstık

laleninbahcesi dedi ki...

Arca benim favorim. Yerim ben onu. Gelsin bize Can'la oynasınlar:)))

k.i.s.d. dedi ki...

Arcam benim yaa maşallah çok tatlısın.
Makarna yemek (daha doğrusu oynamak) bizimkinin de en sevdiği şeylerden biri.
Bi de tulumu çok beğendim, nerden aceba? Bizimkine de alsam şöyle tombuş tombuş giyinirdi.
Koltuğun altından oyuncak arayan ellerini öperis onun.
Sevgiler.

gunebakan dedi ki...

ben de şarkı söyleyen pozuna bittim. resmen şekil yapmış küçük adam. hemen seslendiriyorum ilgili kareyi:
....
kiiimler geldiiii hayatıımdan kimler geçtiiii, hiiiçbirisiiii annneeem kadar sevilmediiiii.....

tulum da çok şıkmış bu arada. ben de nextin kapanmasına çok üzüldüm biliyo musun? oranın tulumları çok güzeldi. mothercare o kadar iyi değil, çıt çıt aralıkları fazla. bebişimin teni görünüyor bazılarında.
ısırıver arca oğlanı benim için bi zahmet. geçen sefer görüşmek yine kısmet olmadı, inşallah bir dahaki seferde programım olmaz da bir görüşürüz artık...

yeliz dedi ki...

sarı çizmeli,
ben o önlüğü hiç yıkamadım acayip plastik bişey.. ama bak kiraz yıkamış, yıkayabiliriz yani:)
yağcıbedirlerin gücü adına:)))
bu bedirler bi akhisarda dokunur satılır sanıyordum, sende görünce çok şaşırmıştım:)

yeliz dedi ki...

hülyacım ne güzel sözler bunlar yav:) ben biliyorum zaten beni oğlan dahi :))))))))


kuzucuğum,
kaseyi dişlerken de fotoları var ama başka bebelere kötü örnek olmasın diye koymadım:)

yeliz dedi ki...

züzeciim,

24 şubat... az kaldı valla 1 yaşına:)

kirazım,
teşekkür ederiz

sevgili lale,
oynasınlar valla, ama arca pek oyuncak paylaşmıyor, fena tepeliyor:)

kisd,
mothercare tulum... ayın yarısı etiketin yarısı kampanyasından:)

günebakanım,
bu tulum fena diil bak. çıtçıt aralıkları çok açık değil. ben de normalde gıcık oluyorum, üşüyor sanıyorum. acaba kız modelleri mi öyle? çünkü bizim cansunun tulumları hep öyle. bi dahaki buluşmaya bekleriz, çok keyifli oluyor:)

Seren dedi ki...

Yaa o makarnaları mıncırırken de çekip eklesene fotoğrafını...çok öperiz

AkkG dedi ki...

Hatırlayacağınız anlardır :))