30 Mayıs 2010 Pazar

hem geçen post için hem de bugünden kareler...


Arca'nın salata çalışmaları ve son zamanlardan birkaç kare






Şimdiii Alpi'nin doğumgününden kareler
Çok zor bulduk evi, meğer 2 tane belediye binası varmış!!! Sağolsun Rifbaba bizi buldu da varabildik:))
Güzel bir partiydi.
Arca yeni yürümeye başladığı için ben pek ortama dahil olamadım, 2 adım ötesinden peşindeydim ama güzeldi.


Tülin Su bir içim su... Biz kendisiyle ilk defa tanışıyoruz. Hem kendisine hem annesine bayıldık. Fotoraflarından çok daha şahane bir kız. Ve nasıl içten. Arcayı "oh oh" diye sevdi. Bkz aşağıdaki foto. Bu blog camiasında "Arca Tunanın elinden Tülin Su'yu alıyor mu?" sorularını akla getirecek gibi:)
Yok be Tunacım dünya ahret bacımız olsun:))

Bahçede günü tamamladık. Arca artık yorgunluktan pestil haldeydi, zaten araba koltuğuna oturduğu anda sızdı, eve kadar da uyudu.
Eurovisionu izlerken bir post sıkıştırmak iyi oldu. Sabah yazlığa kaçıyoruz, yatmalı, uyumalı.
Bizim şarkıyı hala dinleyemedim iyi mi?? 2. olduğumuza göre iyidir herhalde:) Almanyayı sevdim.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel sözlerin için çok teşekkür ederiz. Valla biz de size bayıldık Yeliz :))

Arca o kadar yorulmasına rağmen sakinliğini hiç bozmadı, hep çok 'cool'du :)) Ayrıca müzisyen ruhuna hayran oldum, ilk sefer olduğuna inanamadım. Bence siz bunu ciddi ciddi düşünün :)))

Sevgiler...

Evren dedi ki...

Ha bir de söylemeyi unuttum, gözlemlediğim kadarıyla Arca hiç yaramaz değil, sadece çok meraklı bir minik :)

yeliz dedi ki...

eve döndüğümüzde hala Tülin Suyu anlatıyordum İlkere:) bir kızım olsa onun gibi olmasını isterdim. kocaman maşşşalllah:)

yaramaz değil diyorsun?? evet galiba haklısın, son 1-2 aya kadar sürekli oturan minik bir anda ayaklanınca biz adapte olmakta zorlandık sanıyorum. o da haklı keşfedecek.

gitmeden tekrar görüşebilsek harika olurdu ama galiba organizasyon haftaiçi:(

ElfAna dedi ki...

Yeliz, RifBaba, canin sikilmasin diye soylememis sana, tam 4 belediye binasi varmis!!!Ayaginiza saglik, ben o gun Arca' yi yiyip bitirmedim ya; zor tuttum kendimi:)

yeliz dedi ki...

ya gerçekten elfana sana tkılıyorum filan ama ne bilcen o kadar bina olduğunu:) iyi macera oldu ama sizin semti epey öğrendim:P