1 Haziran 2010 Salı

Mim Gelsin mi? - Toddler Shopping

GELSİN!!

Arcanın mecburi defilesi Hülyanın postuna denk düşünce “posta yorumumdur” şeklini aldı. İşlek zekalı Hülya da dedi ki hadi mim başlatalım! Hadi!!
Geçen yıl bu zamanlar bizim bebeler pek bi bebeyken baby shopping mimi döndüydü aramızda. Çok faydalanmıştık. Benim post da işte burada.
Yaz kapımızda, gardroplar değişti, bebeler büyüdü. Kim nasıl giydiriyor bebesini merak ediyoruz.
Sorular şöyle:
1.Nasıl giydiriyorsunuz?
2.Marka mı? Pazar mı? Semt butiği mi? Nerelerden alışveriş yapıyorsunuz bebelere?
3.Haftada 3-5 defa makine döndüren çamaşır canavarlarının cicilerini ütülüyor musunuz?
4.Terlik mi sandalet mi?
5.Şapka sorun mu? Nasıl çözüyorsunuz?
6.Malum deniz mevsimi açıldı. Mayo kullanıyor musunuz? Öneriler?

Sonra siz de 5 kişiyi mimliyorsunuz, mimlediklerinize link veriyorsunuz. Nurturia üyesiyseniz, güncellemelerinize postunuzu atıyorsunuz ki eş dost da faydalansın:)
Gelelim benim merak ettiklerime:
Kirazımın Doruk: pek bi cool tarzın var biliyorum, bazı tulumlarda Arcayla pişti olmuşluğunuz var. Hadi dökülün bakalım ana-oğul!
Başak'ın Çınar: Nurturia sayesinde tanıdım, merak ettim, Çınar neler giyiyor?
Yakışıklı Cevcev: Deli annen neler alıyor sana?
Sarı çizmelim ?

Ben tabii hep erkekleri merak ediyorum, biraz da kızlardan soralım:
Blog aleminin en tarz kızı Kuzu Ela, o tombul totona ne giysen yakışır:)

4 yorum:

gunebakan dedi ki...

yelizim vakit olmadığından pazara çıkamıyorum artık. vaktinde çok aldım ve giydirdim ama ne zaman şu kanserojen boya olaylarını okudum pazardan soğudum. artık almamaya çalışıyorum.
lc waikiki, zara ve mothercare'den çok giyiniyoruz biz. forum yakın olduğu için, gidip oradan alıveriyorum. ayrıca alsancakta chicco karşsında salopet diye bir outlet var, çok ucuz değil ama cici şeyler var.
bahar bebe diye bir marka var. bodylerine bayılırım, tavsiye ederim. incecik oluyor. kemeraltında ve semt butiklerinde buluyorum.
sana banjoyu söylemiştim değil mi, çiğli organizede?
ayrıca balçova kipada kanz var.
andy wawa diye bir izmir markası var agorada, onun da penyeleri güzel. erkekler için güzel şort takımlar gördüm.
bir de ceylanın da penyeleri kaliteli oluyor.
gap kesimleri gerçekten dar. zara da aynı şekil. nejan için şimdiden 12-18 alıyorum düşün daha 10 aylık. indirimleri denk getirmeye çalışıyorum.
sandalet konusunda hülyaya yazdım. ceyoyu tek geçerim. süper kaliteli ürünleri var. yıllardır nefine başka marka almıyorum. adidas nike bence sandalet konusunda başarılı değil. ben ceyonun terliklerini de çok beğenirim. ufaklıklar için bence terlik daha erken, ayakta tutamazlar gibi geliyor. sen ceyoya bir bak sandalet arıyorsan.
ütü konusunda, ben nefinin bile kıyafetlerini, hatta bizim herşeyimizi ütületiyorum. ütüleyen ben olmadığım için:)
biz daha toddler olmadık ama eski tecrübelerle yanıt vereyim istedim.

yeliz dedi ki...

süpersin günebakanım. lcw kızlarda çok başarılı ama oğlan çocuklarında o gereksiz koca maymun çok kötü bir tasarım! ama bu yıl birka parça edindik, fiyatlar makul.
hmm ceylan andy wowo mutlaka bakacağım.
kızları öptüm çok sağol

YesiM dedi ki...

Kiz annesi olarak ben de bir toddler shopping yazisi yazip bu alandaki acigi kapatayim istedim :)

Unknown dedi ki...

Yeliz süper faydalı bir min olmuş bu, heyecanla takip ediyoruz.

Arca yakışıklısı yemelik oldu tam. Tatlılıkta sınır tanımıyor. Bakışlar muzip, ayaklar ısırmalık, göbek gıdıklamalık... Maşallah kuzuya:)