16 Ağustos 2013 Cuma

Dumur diyalog #103

Patlak topun üzerinde dengede durmaya çalışan Arca'ya: "annecim düşeceksin bak o top düşürecek seni!"
A: "topların hepsi yuvarlak hepsi düşürür"
--------

Arabada giderken tükürüp duran Arca'ya : "annecim tükürme!"
A: "tükürmüyorum ki!"
Y: "ya n'apıyorsun?"
A: "Ağzımda tükürüğü karıştırıp fışkırtıyorum"
--------


Agora AVM'de gezdikten sonra,
A: nereye gidiyoruz?
İ: eve gidiyoruz artık
A: nasıl? Oyuncaklara binmeyecek miyiz?
İ: geç oldu artık eve gidelim
A: baba! Şaka yapıyor olmalısın!
---------

A: annem seni seviyom 
Y: ben de seni seviyom 
A: şimdi ben seni seviyom seni öpüyom böyle yanaklarını sıkıştırıyorum ya
Y: evet?
A: Seni sevdiğimi göstermek için başka ne yapayım annem?

3 yorum:

pelin dedi ki...

başka naapsın?! :)

Unknown dedi ki...

yazını biraz geç yayınlıyorsun ya merak ediyorum neden yayın geçmedi hala diye, ya da ne yazacak bugün diye düşünüyorum:)
bağımlılık mı yaptın ne?

Cebimdeki renkler dedi ki...

O nasıl güzel bir soru yaw? Ne cevap verdin çok merak ettim :)