13 Ocak 2010 Çarşamba

Arca ilk defa...

.... dün kendi kendine ayağa kalktı!!!
Akşam eve geldim, oyun alanında İlker uzanmış Arca oturuyor, (Arca çok hareketlenince İlker çareyi bedenini Arcanın önüne set çekmekte bulmuş)İlker dedi ki bak ayağa kalkıyor, hadi canım dedim. Ellerini İlkerin göbüşüne koyup hooop dik konuma geçiverdi!!! Çığlık kıyamet!! Hemen ortam hazırlandı, belki defalarca ayağa kaldırıldı, vallahi yapıyor. Bugünleri de mi görecektik? O kocam göbekle yıllarca uğraşsa kalkamaz diyorduk:)1-2 adım bile atıyor. nasıl büyüyorlar yaa, inanılmaz.
Bi de bi türlü çıkmak bilmeyen ve de cümlemizi geren 6. diş de beyazını gösterdi, o miniş rahatladı:)

10 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Allah şimdi tut tutabilirsen, o göbüşte erimeye başlar gibi geliyor bana :)

K.T dedi ki...

Hadi super haber. Kolay gelsin hepinize. Ama fotografsız olmaz birkaç fotograf gerek bu güzel haberlere

Adsız dedi ki...

hadir darisi basimiza :)

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Yelizciğim hayırlısı olsun.Arca'yı kocaman öpüyorum.

gezicini dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun. yürümesi de yakındır artık.. sağlıkla inşallah.
sevgiler
gorki

Ozguranne dedi ki...

süper:)

Mystic dedi ki...

çok iyi ya. maşallah. darısı bizim başımıza, az kaldı. bu aylarda insan hep bir yenilik ve gelişme görüyor; çok mutlu oluyor :)
Sana naçizane Günışığı Ödülü iletiyorum. Sevgiler.

Yelish dedi ki...

Hayirli olsunnnn
Kilo vermeye hazirlan
kafasina kask al :)
allaahhh macera basliyor , merakla bekliyorum ( bu ilk yurumeler en sevdigim kisim )

ciglik atinca iyi korkmadi kalkti gene (bende bagirmistim akli cikmisti cocugun ) hhe

masallah !!

Seren dedi ki...

Maşallah maşallah,şimdi ayağa kalktı diye seviniyoruz ya,azıcık ayaklanıp kudurduklarında özleyeceğiz galiba esli günleri :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

koca göbeğini kaldıramaz derken babasının koca göbeğine(ilker okumasın noolur :)) tutunup kalktı sıpacık. artık bundan sonrası her gün yeni bir macera