3 Şubat 2017 Cuma

Challenge'da son soru: 2017'de olmasını istediğin bir şey

"Dünya barışı" diyeyim de küfürü yiyeyim mi?

Tamam demiyorum, en son 2016'ya girerken cümlemize barış huzur dilemiştim, sonrası malumunuz.



Elimi attığımı kurutmakta üstüme yok. Vizeyi en kolay ve hızlı Yunanistan'dan alınırsın dediler, bir Sakız yapar gelir sonra da Avrupa'ya ufak tefek seyahatlerde de kullanırız vizeyi dedik, elimizde patladı. O arada Kardak krizi çıktı iyi mi? Osursan duyulacak adaya bile gidemeyeceğiz, nasıl bir gudubetlik yarabbim! Kıçı kırık Yunanistan iki hafta oldu, vize vermiyor, benim köyümün yağmurlarında yıkasınlar demek istiyorum, olur mu?

Uzun lafın kısası, ben ne istesem bir tarafıma kapak oluyor, en iyisi spesifik bir şey istemeyeyim ben, direkt mucize isteyeyim. Evet mucize istiyorum. Çok acayip şeyler olsun hayatımda 2017 mucizeleriyle gelsin. Ne mi? Eh artık onu da evrene bıraktım, bir zahmet bir şeyler düşünüversin.


4 yorum:

Adsız dedi ki...

ama böyle ucu acık bırakırsan mucizeyi kucagına alırsın 2017de :))
hemen revize et istegini :x

yeliz dedi ki...

tövbeler olsun:))

Elif Ayvaz dedi ki...

Yunanistan bu ara öyle. Ama merak etmeyin. Yakında düzeltirler. Yazında olmuştu böyle bir şey ama sonra düzeldi. Ne de olsa en çok turisti Türkiye'den alıyor. Paraya ihtiyacı var. Açarlar yine.

okuyanguzel dedi ki...

:))