16 Kasım 2009 Pazartesi

iş arkadaşım domuz gribi

Cuma İstanbuldaydım. Bu defaki renkli karelere sahne olmadı. Sabiha Gökçenin tüm terminalleri değişmiş, tek heyecan buydu:) Dönüşü de erken uçağa alamayınca Arca ile yapamadığım birşeye vakit ayırabildim, kitap okumak. Eve geldiğimde miniğim çoktan uyumuştu, emdik uyurken mis kokuyordu.
Bugün ofise geldim, bölge müdürü Sezerin çocuğu domuz gribi olmuş dedi!!! Ufaklık 3 yaşında, kreşe gidiyor, cuma sabaha karşı ateşlenmiş, cumartesi düşmeyince test yaptırmışlar, pozitif!! Konuştuk, şimdi iyi diyor ateş biraz düşmüş ama kendisi de - şimdilik - hasta olmamasına rağmen bu hafta ofise gelmeyecek. Bu kararını çok destekledim, hepimizin çocuğu var, illa ki bulaşabilir. İlk şoku atlatmışlar ama test pozitif çıkınca konduramamışlar, inanamamışlar, şok olmuşlar!! Doktor - bizim de Arcayı götürdüğümüz aynı dokktor - dinlenmek, evden çıkmamak, vitamin takviyesi haricinde ilaç vermemiş.
Hastanelere gitmek de çok doğru değil, heryer virüs kaynıyor. Metanetli olmak lazım. Ama insanın çocuğu olduğu zaman bambaşka bir ruh hali... Gerginlik korku...
umarım bu kadarla geçer ve biter.

6 yorum:

nehircce dedi ki...

Allah korusun kuzularımızı :) çok geçmiş olsun arkadaşınıza da..dilerim çabucak geçer.Ben de oğlumu kreşe göndermiyorum bu ay sonuna kadar kendimce önlem almaya çalışıyorum.Çaresizlik çok kötü :(

Tarkanın Annesi dedi ki...

ya ne kabustur bu inanın artık evden dışarı çıkmamak istiyorum herkesten işgilleniyorum biri kazara gıcık yapsa öksürse bile kaçacak delik arıyorum aşıda da tam bir belirsizlik şu kışa bi atlatabilsek

laleninbahcesi dedi ki...

Şu anda bütün griplere domuz gribi teşhisi konuyor. Benim geçirdiğimde bu teşhis konmasa bile büyük bir ihtimalle domuz gribiydi. Beni bu hale soktuğuna göre Allah çocuklarımızı korusun. Sevgi ve sağlık dileklerimle

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Allahkorusun tüm çocukları ve bizimkileri de. Biz burada resmen ruh hastası olduık yelizciğim.En azından ben kendimi ruh hastası hissediyorum.Rüyalarımda bile kabus görüyorum.Kafayı yedim.

Adsız dedi ki...

cok gecmis olsun ve kimseler bulasmadan gecsin gitsin.
offf

Unknown dedi ki...

Off ya, bir an önce çıksa artık hayatımızdan bu grip... Bugün hastaneye gittik, Ela'yı korumak için tekrar karnımın içine alasım geldi valla. Allah yavrularımızı korusun...