21 Mart 2011 Pazartesi

Dumur diyalog #7 : dilli düdük!

Demiş miydim? hastane cücenin dilini çözdü. Fiziksel aktivitelere gelen sınırlama diline yansıdı.

İlker kurabiye alıp gelmiş. Arca iki tane çikolatalı kurabiyeyi sütle mideye indirdi. Daha istiyor.

İlker: babacım şimdi artık yemeyelim. yatmadan önce yine yeriz, olur mu?
Arca: Yatmak istiyorum!

------------------------------------------------------------------

Ertesi gün üç haftalık tek beden hayatımıza son verip işe gideceğimi anlatıyorum.

Yeliz: Herkesin görevi var Arca, sen yemek yiyip uyuyup oyun oynayacaksın, anne ve baba işe gidecek. Artık hastaneden döndük, normal hayatımıza devam edebiliriz.
Arca: Hastaneye gitmek istiyorum, hastanede kalalım, evde kalmayalım!

------------------------------------------------------------------

"Limon ağacının şarkısı" kitabını okuyorum. (Bu arada kaynamasın muhteşem bir kitap, bayılıyorum, Arca da çok seviyor, şiddetle tavsiye ediyorum)

Yeliz: "çocuklara seslendin
buraya gelsenize
paylaşmak ....
Arca: PAYLAŞMA! KAVGA ET!
Yeliz: Annecim paylaşmak güzeldir
Arca: paylaşma! paylaşma! kavga et! kavga etmek istiyorum!

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Arcayı da seni de dumur dialaoglarıda çook özlemişimm...

alev ertürk dedi ki...

o paylaşmayan en hırçın halinden kocaman ama kocaman öpüyorum bu cüceyiiii sizi çok özledik yeliz :)))))

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben de fıtık ameliyatı geçirdim, omurgalarıma 4 adet vida takıldı ve uzun bir süredir nette vakit geçiremiyordum. Şimdi okudum Arca yakışıklısının başına gelenleri ve şoktayım! Çok çok geçmiş olsun yakışıklı cüce...
Hastahanede ağrıdan inledikçe, katatere lanet ettikçe bebek yataklarını ve kolunda serumla dolaşan bebekleri gördükçe: Kızım hasta olmasın da ben razıyım her türlü acıya diyordum. İnsanın, bebeğini hasta görmesi ne kadar zor gerçekten. Size de sabır diliyorum. Allah beterinden saklasın...

larcencielblog dedi ki...

Ehehehe :) Çok iyiymiş; Çınar da işine gelmeyince benzer cümleler kuruyor :P

Bu arada, aldım sonunda Limon Ağacının Şarkısı'nı, o kadar çok kişi tavsiye etti ki :)