30 Temmuz 2013 Salı

Blog anketi – cevaplamayanı yakarım!

Siz benim burada bacım, ablacım muhabbetleri yaptığıma bakmayın, yazdıklarımı okuyan kocamdan başka bir erkek var. Yani en azından benim bildiğim kadarıyla bir adet: ) Hayır takipçi cinsiyetlerini araştırmışlığım yok, söz konusu şahıs ara sıra yorum yazar, oradan bilirim.

Erkeklerin açık sözlülüğünü çok seviyorum.

Fakültedeki sınıfımda tek kız bendim. Bu tekillik, sahte yoklama imzası attırdığımda başıma çok dert açmıştı, zira zekasını asla küçümsemediğim bir hocam, “hep bir yeliz imzası var yoklamalarda ama ben sınıfta hiç kız görmüyorum” diyerek beni devamsızlıktan bırakmıştı. “SENİN GÖZÜN SINIFTA KIZ MI ARIYOR TERBİYESİZ!!” diye üste çıkma zırvalıklarım nafile bir çabadan öteye geçmemiş, kös kös yaz okuluna gitmiştim.

Allahım çok konuşuyorum, bir sus diyenim yok!


Neyse demem o ki dört sene boyunca sınıf arkadaşlarım hep erkek çocukları oldu. Açık sözlüdürler, bazen acımasızdırlar ama ne düşünüyorlarsa dan diye söylerler. O dört yıl boyunca öğrendiğim en önemli şeylerden buydu. Bir de sınıfta tek kızsan devamsızlık yapmamak gerektiği:/

Çölyak rumuzlu erkek takipçim de böyledir. Olumsuz da olsa düşüncesi, kendisine saklamaz. Bugün bloga reklam almamı eleştiren bir yorum bıraktı. Allah biliyor ya, benim de üzerinde düşündüğüm bir konuydu, derhal cevap verdim kendisine.

Evet, haklıydı, insanların hoşlarına gitmeyebilirdi, zira burası bir ticari medya değil, kişisel bir blogdu. Ben de takip etmekte olduğum blogların reklam alması konusunda kendi düşüncelerimi yoklamış, bir nevi empati kurmuştum. Sonuç olarak haftalarca yazmayıp sırf reklam yayınlamaya bloga girenleri ayrı bir kefeye koyarak geri kalan çoğunluğun samimiyetinden şüphe etmediğim, benim gibi kimi zaman günde birkaç yazı yazan birinin ara sıra araya reklam sıkıştırmasının kimseye samimiyetsiz gelmeyeceği kanaatiyle reklam almaya karar verdiğimi anlattım.

Ve ayrıca utanmadan ekledim; “Bir de arkadaşım benim de kendimce masraflarım var. Kitaptı, yemekti içmekti, gezmekti allah seni inandırsın maaş yetmiyor be çölyak:)Takipçiler olarak aranızda para toplayıverin be kardeşim elinize mi yapışır:)

Şaka bir yana, samimiyetle düşünceni açıkladığın için çok teşekkür ederim. Bu reklam işinin bokunu çıkarmamaya çalışacağım, parasızlığın gözü kör olsun!

saygılar, selamlar:)”

Helalleştik kendisiyle...

Bu yazışma vesilesiyle nicedir aklımda olan bazı soruları bir anket haline getirip okuyanlara sormaya karar verdim.

Soru 1: Şimdi ben çok yazıyorum. Ömrü hayatımda yazmakla ilgili bir ilhamsızlığım, bir konu bulamazlığım olmadı. Zaten yazmaya başladım mı duramıyorum. Okuma hızı benim yazma hızıma yetişemeyen okurlar var. Az mı yazayım diye sormayacağım tabii ki bana ne kardeşim oturun okuyun!

Sadece yazıları biraz daha kategorize ederek mi yazmalı? Elvan bana bir konuşmamızda, belli başlı konuları belli günlerde yaz demişti.

Mesela;

Pazartesi Dumur diyalog günü olsun. Ya da Salı günleri yemek içmekle ilgili (bak utanıyorum tarif demiyorum) yaz. Ya da mesela Çarşamba günleri bilelim ki kitaplar hakkında yazacaksın.

Soru şu;

Yazıların belli bir programı olsun mu? Bilmek mi güzel sürpriz mi güzel?

Soru 2: Kadın kısmı evinin dekorasyonunu senede birkaç defa değiştirir, ben bloga el atıyorum sıkıldıkça. Tepesi atıp da saç rengini değiştiren kadınlar gibiyim. Kökten değiştirsem mi n’apsam?

Soru 3: Şekil şemal itibariyle blogla ilgili söyleyecek bir şey var mı? Hani atıyorum, resimleri şöyle yap, yok efendim yazı karakteri şöyle olsun, şablonun böyle olsun… gibi…

Soru 4: Hazır başlamışken yazmamı istediğiniz bir konu varsa itinayla lügat parçalarım, hiç öyle ay ne yazacağım filan demem. Misal geçenlerde Pinterest kullanımı konusunda yazmamı talep eden bir arkadaşım oldu, yazmam mı canım ciğerim dedim. Bir başkası moda hakkında yaz dedi, tabii ki eğlencesine yoksa ben modadan ne anlarım : )

SORU 5: Son bu son : ) Serbest atış alanı abicim, her türlü eleştiriyi soru 5 kapsamında sallayabilirsiniz.

İştirak edeceklere şimdiden değerli katkıları için teşekkür eder, gözlerinden öperim.

51 yorum:

Gulcin dedi ki...

Oncelikle gurun corbasinin guzelligi bence spontanligi ve samimiyeti. O yuzden icinden ne geliyorsa oyle yap, oyle yaz. Nihayetinde sen mutluysan yazarken biz de okurken mutluyuz Yelizcim. Ama boyle yuvarlak bir cevapla sorularini yanitsiz birakmayacagim bilirim kizarsin aman :)

Cevap1: Dumur Diyalog yaz da ne zaman yazarsan yaz :) ben de bir ara pazarlari film ya da kitap yazayim dedim. Allah seni inandirsin 3-5 ay oyle yazdim. Acayip rahat oluyor. Ne yazacagini biliyorsun. Ama yok baydim :) Simdi boyle bir plan senin spontanliginin keyfini kacirir mi acaba? Yazmak istemez olur musun? Olmazsan Dumur Diyalog gununu alayim ben :)

cevap 2: E degistir sevmediysen ne olacak yaw :) Ama ben su yandaki Arca resimlerii cok seviyorum bir de senin hamilelik resimlerini :)

Cevap 3: yandaki kategoriler cok sahane bizimle kalsin :)

Cevap4: arada calisma hayatina dair yazsan ben cok severek okurum. senden ogrenecek cok seyim var hissediyorum.

cevap 5: Arada yorumlara cevap ver yahu soru sordugumuz oluyor bari onlara cevap ver yeliz :)

Nihayetinde sen yaz da nasil yazarsan yaz eline saglik cok guzel yaziyorsun.
Operim :)

Leylak Dalı dedi ki...

Ay canın nasıl istiyorsa öyle yaz, uzun yaz, kısa yaz, kategorize et yaz. etme yaz, o konuda yaz, bu konuda yaz. Biz ner halükarda okuruz bebeeem, marag etme sen :)

yeliz dedi ki...

Ya hakketten benim de kendimle ilgili en ciddi özeleştirim bu. Bazen cidden yorum cevaplamıyorum:/ cevap hızım yazma hızım kadar yüksek diil:(

yeliz dedi ki...

Sağ ol leylak dalım:)

kuzunun annesi dedi ki...

bence de günlere baglamak dogallıgının kaybına sebep olur , onun dısında ne yazarsan yaz okurum ben o ayrı , biliyorsun , öperim

Adsız dedi ki...

Slm,
1. yok ya, ne istiyorsan ne zaman istiyorsan yaz, kategorize etme diye bir sezen sarkısı vardı gecmis zamanda..
2. Bu blog senin sen nasıl istersen oyle yap ama, bence de yandaki resimler cok guzel :)
3. Valla daha oncede degistirdiginde ne oluyoruz demisligim var ama yazılarını rahatca okuduktan sonra, gozu yormadıktan sonra nasıl istersen oyle yap. Sadelik bence en iyisi, ben kendi adıma beyaz fonu seviyorum, rahat okunuyor, fon olarak cicek bocek renk vb kullanmassan sevinirim o ayrı :)
4. Sen ne yazarsan yaz okuyom ki ben, is hayatı hakkında evet daha fazla yazabilirsin ama
5. Aslında Gulcin ile aynı fikirdeyim ama senden korkumdan anketine cevap vereyim istedim,
Sevgiler Defne

Adsız dedi ki...

Leylak dalına katılıyorum, erkek okuyucuna katılmıyorum. Reklamsa okumayıveriyorum problem teşkil etmiyor. Hatta daha sık reklam al da daha çok alışveriş yap yeliz:) çünkü benim talebim alışveriş tüyosu yazılarının artması yönünde:)
Pınar

ruhdagı dedi ki...

Kim giriyor senin aklına? Arada bir kurtlanıyon sen :) Farkındaysan ben direk 5.maddeden girizgah yaptım zira diğer 4 maddeyi tınlamıyorum. Ben sana öyle yap böyle yap dersem sen olmazsın ki! Ayrıca bir zaman sonra sıkılırsın hatta bize gider yaparsın :P
Bu zamana kadar nasıl yazıyorsan aynı şekilde devam et. Değiştirmek istediğin varsa değiştir. Şekil şemal göze parlaklık verir :) Diğer yandan günleri konulara bağlaman bence bir zaman sonra seni boğar. Mecbur gibi yazmak yerine kafanın dikine giderek o an ne istiyorsan o şekilde yazman bence daha hoş ve daha Yeliz gibi.
Öptüm şekerim.

Pratik Anne dedi ki...

1: Az yaz diyen cikarsa sasarim. Istedigin kadar yaz. Istedigin kadar sik veya seyrek yaz. Ben kendi adima knusayim. Icerige bakiyorum. Sana kolaylik olmasi acisindan gunlere ayirabilirsin. Benim persembe kitap, cuma urun degerlendirme gunuydu mesela. Kolay oluyor duzenleme acisindan.

2: Sablon bana gore iyi. Icerige bakiyorum demis miydim?

3: Icerik. Yandaki kategoriler iyidir. Kitapligi kolayca bulabildigimiz surece sorun yok.

4: Sen ne yazarsan okuyoruz.

5: Elestiri yok. Ellerine saglik.

şirin dedi ki...

Slm bu blogu okumaya basladigmda hamie bile degildim oysa su an bi erkek annesiym dolayisiyla artik sizin icin degil arca icin takip ediyorum o yuzden arcayla ilgili bol yazi olsun:) yorumlara cvp vermiynrsunuz pek.fobiler uzerine bi yazinz vardi 2012 marti sanirim yorum yapmistim cvp alamamistim fobi uzerine bi yazi olabilir benim ileri klostrofobim vr ayrica gunlere bolmeyin bence reklam ara ara olabilir

Adsız dedi ki...

Istedigimiz sorudan baslayabilirmiyim :)) Yeliz bilirsin seni siki takip ederim veeee ve yok ya elestiride yok ben senin yazma duzenini, bicimi falan seviyorum yani samimi geliyor. Asil webmaster elinden cikmis tektip sitelerden cok daha ic acici. Ama kesinlikle yazilari günlere ayirma tek ricam bu olabilir cunku siki bir liste sever ve muh. Mantigi ile herseyi analitik ve sistamatik yapan biri olarak ne okuyacagim supriz olmasi guzel geliyo. Icinden ne geliyo yaz bazen acip okudugumda cus ayni anda ayni seyi hissediyoruz olabiliyorum ve bu duyguyuda cok seviyorum. Haa asil mevzuyu unuttum ya reklami?? Al bence reklam gorunce okumak istemiyorsam acmiyorum o kadar yani sonucta yazdigin yazilar sana en azindan aylik kitap masrafini cikaracak kadar para kazandirsa yeter.. millet kitaptan zengin oluyo senin neyin eksik be canim.. mercan

firdevs dedi ki...

Valla sen nasil yazarsan yaz ben mutlaka okurum :))

nil dedi ki...

Ucuncu yorum birakma denemem, azimliyim
Hickimse dumur dialog gordugumdeki sevincimi elimden alamaz, carsamba olan bir dialogu neden haftaya sali okuyayim ki ? Ayrica corba lan bu, karisik olmali, son kararim, o ka !!!

yeliz dedi ki...

öperim hayat hocam

yeliz dedi ki...

evet ya beyaz fon bence de:) sanırım renkleri değiştiririm veya başlıktaki resmi başka da değiştirmem. iş hayatı pek yazmak istemiyorum çünkü bir şekilde iş arkadaşlarımdan bilenler var. Yazarsam dilimin kemiği yok, çok pis dalacağımdan korkuyorum:)
ve evet artık yorumlar konusunda götlük yapmayacağım mesajı aldım:)

yeliz dedi ki...

Pınar alışverişle ilgili bir şey geldi başıma olmaz lan böyle bi şey dersin:) anlatırım sonra. ha bi de döt olmuşluğum var o ukela yazının üstüne. dur ben bunu bir post ediverem:)

yeliz dedi ki...

ay evet ya evi saç rengini filan değiştiremiyorum bloga sarıyorum:)) kocaman öpüyorum

yeliz dedi ki...

kitaplık sayfasını daha görünür bir yere aldım pratik annem, görüşlerin benim için değerli, tşkler

yeliz dedi ki...

yapma yav, iyi bok yemişim, hemen bakıyorum o yazıya. dediğim gibi bazen yazma hızım cevaplama hızımın çok üzerine çıkıyor ve okumuş olmama rağmen cevap yazmayı unuttuğum olabiliyor. mesajı aldım:) haklısınız vallaha ne diyeyim

Adsız dedi ki...

Webmaster siteler cok daha sikici yazmaya calismistim yazinin orta kismini duzeltiyorum mercan

yeliz dedi ki...

evet mercanım günlere ayırmayacağım sanırım. ama şöyle olabilir, her hafta mutlaka bir diyalog, bir yeme içme, bir kitap (hatta iki:P) yazdığımı fark ettim, bu şekilde devam eder kanımca. ay var ya ben de takip ettiğim arkadaşların blogunda reklam varsa girmeyiveriyorum:)) öperim

yeliz dedi ki...

çok teşekkürler

yeliz dedi ki...

harbiden lan çorba bu adı üstünde:)) o iş öyle olacak bu durumda nilim, kafaya göre takılmaya devam.

a.c dedi ki...

bence istediğin gün istediğin saat ve istediğin konuda yaz, burası güzel :)
kayıtların olduğu sütun daraltılabilir belki.
reklamda hiç bir sakınca yok reklam almak neden bizim ülkemizde ayıp karşılanıyor anlamam
kendiyle dalga geçebilen biri olduğun için seni çok seviyorum, bana bu konuda çok şey öğretiyorsun. iş hayatıyla ilgili de yazsan severek okurdum.

yeliz dedi ki...

Teşekkürler:) kayıt bölümünü daraltmaya çalıştım bana da geniş geliyordu çünkü. Ama eski yazılardaki fotoğraflar o kadar geniş ki birbirine girdi :( ama bi yolbulacağım

asli@b dedi ki...

Bence her şey süper! Hep buradayım, takipteyim, kafana göre takıl ;D

Unknown dedi ki...

yorum bırakamasam da yazıların ve dilinin kemigi olmayışı beni çok güldürüyor.Sende potansiyel çok ne yazarsan yaz mutlaka girip okuyorum.kitaplar konusunda daha da çok yazmanı isterim senden tüyo alıp kitapçıya çok gitmişligim var.Blogda beyaz iyidir bence karışık degil en azından nereden ne arasam bulabiliyorum.Saçın için neredeyse senede 1 veya 2 kuaföre gidiyorsun blogda da aynı bu şekilde senede 1 -2 ufak degişiklikler yapsan yeter bence.

Adsız dedi ki...

kafana göre yaz yeliz kategoriye falan gerek yok biz seni böyle seviyoruz ha ille de derli toplu olsun diyosan öyle de severiz :) bloğun şekliyle ilgili sadece önerim sağ alt kısımda önceki kayıt yerine son başlığın adını yazarsan acaba arada atladığım var mı diye dönüp önceki yazını kontrol etmemize gerek kalmaz umarım anlatabilmişimdir :) sevgiler.. Bihter

Adsız dedi ki...

reklam olayını unutmuşum reklam al tabi ki dediğin gibi o kadar yazının içinde lafı olmaz yani :)

yeliz dedi ki...

Teşekkürler:)

yeliz dedi ki...

Teşekkürler:)

yeliz dedi ki...

Bihter anladım deneyeceğim güzel fikir ama blog şablonu imkan verir mi bilemedim. Olmazsa yandaki arşiv kısmını başlıklı olarak değiştirdim en kötü oradan görünür önceki yazı başlıkları

Unknown dedi ki...

Günaydınlar,
ben sizi böyle seviyorum:)
Hiç bir değişiklik yapmayın:) günlere ayırmaktansa içinizden geldiği gibi doğal yazmanızı çok beğeniyorum:)
hatta günde 3-4 kez tıklıyorum acaba ne yazdı diye,
BAĞIMLILIĞIMIZ DOĞALLIĞINIZ:)
Sevgiler:)

çölyak dedi ki...

Bu yazıda en çok "düşüncesini kendisine saklamaz" söylemini beğendim. Yani bu kısmen de olsa "sakla be kardeşim ne her bi halta karışıyosun" gibi algıladım :) Ama tabi hak da veriyorum çokta haklısınız.Sanırım biraz tahammülsüzüm niyetim kırmak deil aslında.Sadece mizacım birazcık serttir.Yorumu çokta uzatmak istemiyorum ama blogu okuyan tek erkek değilimdir diye düşünüyorum.Marjinal bir söylem gibi olacak belki, ben cinsiyetlerin varlığına inanmam.Cinsiyetler sadece türemek içindir:)Özellikle sanal alem bunun biraz daha belirgince hissedildiği alanlardır.Gelelim ankete; çok sık okuyorum dersem yalan olur ama yinede arada sırada giren biri olarak yazılarını programlamanız sizi yazdıklarınızdan ötekileştirebilir.Yani bi yazıyı kafanda oluşturduktan sonra onu bekletmek o yazıyı feyk bi hale dönüştürebilir.Naçizane öneri olarak söylemek istediğim, eğer yapabilirseniz haftanın belirli bi günü bir duruma göre bi şeyler yazabilirsiniz.Mesala ilk hafta hayata dramatik bi gözle bakın, bir diğer hafta komedi gözüyle bakın ya da sevdiğiniz bir filmdeki bir karakter olarak canlandırın kendinizi.Yani dünyanızı farklı hislerle, farklı kişiliklerle yansıtın.Bence size artı bir özellik katacaktır.Tabi bu söylediğimi bende yaşamımda uygulamaya çalışıyorum ama bunu yazmak biraz zahmetli geliyor.Şizofrenik bir durum olduğunun farkındayım ama bence eğlenceli ve denemeye değer:D Ha unutmadan yorumumu kontrol ettiğimde yukarıda yazdıklarımdan dolayı eşcinsel olduğum düşünülmez umarım :D Tabi ben yine yorumu çok uzattım PARDON :)

Adsız dedi ki...

çocunluğunda dediği gibi yaz da nasıl yazarsan yaz.olayların yada konuların süpriz olması çook daha güzel.herşey çok güzel bence aynen devam.Ynalız daha fazla Arca esmi lütfen :D reklam konusunda bence bi sakınca yok bebeye yemek oyuncak kolaymı ...adile

yeliz dedi ki...

günlere ayırmayacağım:) kesinlikle:)
teşekkürler sevgiler

Unknown dedi ki...

sitenize baylıyorum. çok güzel yazılarınız var. bence içinizden geldiği gibi yazmaya devam edin. böylesi daha güzel. ben her gün bugün ne yazmış acaba diye açıp bakıyorum. :)sitenin içeriği sade ve göz yormuyor kesinlikle. yazılarınızın renkliliği temanın sadeliğiyle çok güzel tamamlıyor birbirini. siz ne yazarsanız ben okumaya devam edeceğim. gerçi yorum yazmıyorum genelde ama her gün takipteyim :)

yeliz dedi ki...

yok abicim ya kırılmaca incinmece yok.
ben öyle çabuk kırılan bi tip değilim, sadece duyarlıyım, öküz değilim yani:))) eleştiriyi de severim ayrıcana. bak arkadaşlarım yorumlarımıza cevap yaz kadın! dediler cevap manyağı yaptım böyle de mesaj alırım:) önerin çok enteresan, hani şu şizaofrenik olan:) arada yapıyorum galiba, arada ağır takılıyorum bak bu da lazım ama film karakteri? bilemedim. üzerinde düşüneceğim.
bu arada benim için fark etmez, katiyen cinsiyet ayrımcılığı yapmam ama sanki kadın bloggerları özellikle de anne kimliği varsa çoğunlukla kadınlar okur gibi bir algı yerleşmiş, ondan dediydim...

yeliz dedi ki...

ay cidden yav büyüdü ya fotoğrafını filan çekmez olduk. ya bir de adile geçenlerde arcanın bir fotoğrafını bir internet sitesi kullandı ya biraz kıl oldum, ister istemez imtina ediyorum galiba

yeliz dedi ki...

teşekkürler gülçin, yorum konusunda hiç takma okuman yeter güzel görüşlerine sağlık:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

Gülçin'in tüm yazdıklarına birebir katılıyorum. Yorumlar konusunda da şöyle bir durum var: Ben her yazını okuyorum mesela ama yorumlara cevap vermeye üşeniyorsun diye yorum bırakmıyorum. Yani alınganlıktan falan değil, seni zorda bırakmamak için :D :D

morkalemlik dedi ki...

Bence sen yaz da nasıl yazarsan yaz. Zaman mekan, konu hiç önemli değil. Ben mutlu oluyorum senin yazılarını okuyunca. :) Bakış açını seviyorum.

Sevgiler

turkuaz kıyılar dedi ki...

Güzel olan senin doğallığın zaten, sen yaz da bir her şekilde okuruz ama yine de şu günü bu günü diye ayırma da sürpriz olsun, heyecanı olsun derim ben:)

Adsız dedi ki...

Geç okumuşum bu kez yazını, yoruma değer mi hala bilmem ama tek kelimeyle "yaz".. İçeriği, konusu, güncelliği senin bileceğin şey. Keyifle okunan bir yazı dilin var ki bazen sana katılmadığım konularda dahi hiç ama hiç sıkılmadan okutuyorsun kendini. Yorum bırakma işine de takılma bence -yani ben bozulmam- bir cevabın varsa verirsin zaten. Mümkünse Arca'ya dair daha fazla yazı yaz. 3 yaşına yaklaşan bi oğlum var ve arada okuduklarımı hatırlayıp dönüyorum siteye..
İşte tam da bu konuda belki de benim çözemediğim küçük bir sorun var. Şöyle ki.. Hatırlamaya çalıştığım şeyi bulabilmek için "çorbada ara ki bulasın"a kitap yazıyorum mesela. İçinde kitap geçen başlıklar sıralanıyor önüme (karışık olarak, tarih sırasız) Aradığım yazıyı bulmak için başlıyorum tıklamaya. Birini açıyorum, o değilse geri dönüyorum, hooop ana sayfadayım. Yani her defasında yeniden arama kısmına konuyu yazmam lazım. Kendimce bu durumlarda iki sayfada açarak hallediyorum ama bilmem çözülebilir bir şey mi? Yada bilmem ki benden başka takılan var mı buna:) Yada bilmem ki anlatabildim mi meramımı:)
Sonuç: Sen yazmaya devam et. Ve gayrısı laf-ı güzaf..
Sevgiler,
duygu.

mine dedi ki...

Madde madde cevaplayamayacağım.Ama blog senin tasarımınıda istediğin gibi yap biz yine okuruz.Yaz da ne istersen ne zaman istersen yaz.Yeterki yaz.Hafta sonları yazmıyorsun ona dikkat ettim sinir oluyorum ;)hafta sonları da yaz.Sevgiler

Ahu Zeynep dedi ki...

canım dün yazını okudum ama çok geç di cevaplayamadım,ben blog konusunda cahil bir kimliğim,yeni yeni keşfediyorum ama cahil olmam bu mevzuda yorum yapmama engel değil,bence çok keyifli ve içten yazdığın için okumasıda keyifli oluyor,ben adeta bir gazete gibi okuyorum bloğu bu kadar da takipçin olduğuna göre dogru yapıyorsun demektir:)

yeliz dedi ki...

hmm anladım ama belki bloggerın arama gadgetı iyi çalışmıyordur. ben bunu başka bir şekilde çözerbilirim belki. teşekkürler ayrıca öperim oğlunu

yeliz dedi ki...

minecim aslında hafta içi ikişer ikişer yazacağıma hafta sonuna da yazı koyabilirim haklısın. ben sanki kmse okumuyor sanıyorum o yüzden yayınlamıyordum yoksa denizde kum bende yazı:)

yeliz dedi ki...

ooo zeynepcim canım arkadaşım bana yorum yazmana manyak sevindim:) senin oğlanın fotoğrafları da var biliyor musun :)) çok öpüyorum

ahu dedi ki...

selam,
geç farketmişim anketi:p zaten bir sürü yorum var. benim naçizhane önerim çok beğendiğin ,işlevsel bulduğun yada çok memnun kaldığın şeyler hakkında da yazabilirsin . bu jillian 30days.. DVD'side olabilir;) yada şampuan, bakım kremi, yemek kitabı,blogu vs hakkında da .. ben güvendiğim blog yazarlarının bu gibi konular hakkında yorumlarını faydalı buluyorum ve tercihlerim değiştirebiliyorum.:)

Gokyuzu99 dedi ki...

Geç de olsa cevap veriyorum: Sen nasıl istiyorsan, gönlünden nasıl geçiyorsa öyle yap, ben her halükarda okurum... :)