3 Temmuz 2014 Perşembe

Dumur diyalog #126

Y: Arca, markete gidiyom geliyon mu benle? (siz beni salon kadını sanıyorsunuz ama ben Bruce Wayne iken izmir şivesiyle konuşuyorum, geliyom gidiyon...)
A: Annecim sana eşlik etmek isterdim ama hiç sürpriz (abur cubur) almak istemiyorum.


..................

Tren raylarını döşedik, insan figürleri n'apsın, bari trafik ışı koyalım karşıdan karşıya geçsin diye düşündüm.
Y: annecim bak buraya koyalım lambaları, bu aile de trene kırmızı yanınca karşıya geçsin.
A: Neayyy ? Annem raylarda elektrik var! GEÇEMEZLER! YASAK!



4 yorum:

Gulcin dedi ki...

yani Yeliz! raylarda elektrik var :)
bunlar metro, hizli tren cagi cocuklari bizim gibi tik tik tren mi sen de allah askina :)

okuyanguzel dedi ki...

Seni ve Arca'yı her halinizle seviyoruuuummmm.

Ahu

Unknown dedi ki...

yaaaa Arca seni ve anneni çok tanımak istiyorum :))

Unknown dedi ki...

yaaaa Arca seni ve anneni çok tanımak istiyorum :))