14 Eylül 2015 Pazartesi

Dumur diyalog #147

Arca, Piyano dersine başlayacağını son anda öğrendi.
(Yazlığa gitmemeye karar verince dersi iptal etmekten vazgeçtik.)
Tüm yazı göçebe ve haliyle tek tuşa basmadan geçiren cüce, sabah notalarını bulamadı.
Y: E Arca ne yapacaksın şimdi? Notaların bile yok?

A: Sen merak etme anne, ben Ece'yle (piyano öğretmeni) bu konuyu konuşurum!
Alsancak müzik kursu yenilenmiş, harika olmuş:)

.................

Masaya düşen yemeği yalayan Arca'ya bunu yapmaması gerektiği evvelden
2838292847 defa söylenmiş olduğu için önce anası çıldırır, sonra sakinleşir, konuşurlar:
Y: ben daha önce defalarca uyarmış olduğum şeyler yapılınca çok geriliyorum!
A: evet bu konudaki hassasiyetini biliyorum. 

........

Her halta arıza çıkaran Arcanın derdi bir süre anlaşılamaz derken anasına jeton düşer. Tabii ya ilkokula başlama heyecanı...
Y: arca okul başlayacağı için heyecanlısın galiba?
A: evet biraz tedirginim, karne verecekler mi?
Y: evet karne var maalesef ama önemli olan senin görevlerini düzgünce yapman, öğretilenleri öğrenmek için çaba sarf etmen. O zaman karnenin önemi kalmaz.
A: haaa onu biliyorum canıımm


6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ahhaha, Arca, seviyoruz seni :)

okuyanguzel dedi ki...

Süpersiniz !

Leydi'nin Günlüğü dedi ki...

:)) Ne güzel bir çocuk , maşşallah :)

Naz dedi ki...

Ne kadar olgun bir çocuk :)

Öykücü dedi ki...

Karne var mı sorusunun cevabı evetse gerisi teferruat :) Arca aşmış.

Gozde dedi ki...

Çok tatlı😘