7 Ağustos 2022 Pazar

Kitap yorumu: Mutlu Aile Çöplüğü

 İki günde yaladım yuttum, çok akıcı çok sürükleyici bir roman. Aşk üçgeninden kadınca sorgulamalara uzanan iyi bir kurgu.





Peki tamam Emine Sezer benim arkadaşım, evet tamam onun satırlarını okumak benim için bir gurur ve evet aynen, onun üretkenliğini, üretirken hissettiklerini anlayabiliyorum hatta iliklerimde hissediyorum o hazzı… ama yine de objektif bir okuyucu olarak sardı sarmaladı, meraklandırdı, sürükledi … sıkmadan keyifle… covid karantinasına eşlik etti. 


Bir evliliğin koca bir yalandan, kaçıştan doğmasına şahit oldum okurken. Ama beni en çok düşündüren her iki erkeğin de öyle ya da böyle istediğini elde etmiş ama kadının hayatının vazgeçişlerden ibaret olduğuydu. Sanki kadın toplumda ne kadar yüksekte olursa olsun aslında o yükseklere vazgeçilmişliklerin üzerinden tırmanıyordu. Ve o iki erkek de ondan yarattıkları kadını hor görüyordu. Ay neyse spoiler vermeyeyim. Okuyunuz gerçekten beğeneceksiniz :)


Hiç yorum yok: