6 Ocak 2009 Salı

Yaşlanıyoruz!!

İlkerin 20 yıllık arkadaşı Tufanı ben de en az 10 yıldır tanıyorum. Bir süre onun da istanbulda yaşamışlığı var ve aynı zamanlarda İzmire döndük. Onunla ve yeni evlenen gül-orçun çifti ile hemen her hafta mutlaka görüşmeye başladık, okey partileri, tekne turları vs.. Kendisi bir türlü bizlerinki gibi bir evliliği- ilişkisi olmamasından mustarip idi.
Zeynepse benim 15 yıllık arkadaşım, hepimiz aynı dersaneye gittiğimizden İlkeri de en az 12 senedir tanıyor. Bursada okurken istanbula gelir ilkerde kalır, kaynatır, gezerdik. Geçen 12 yılda Tufanla ve Zeyneple ayrı ayrı çok görüştük, ama ilginçtir, onlar birbirini hiç tanımadılar. Bir yaşgünü partisine Tufan gelememişti, zeynep vardı, sonra düğünümüzde tufan Londradaydı, Zeynep bizimleydi. Zeynep çok kısa ve kötü biten evliliğinin ardından Mısırdan döndüğünde biz de İzmire yerleşmiştik. İlkere kocaman bir yaşgünü partisi hazırladığımda Zeynep gelemedi. Ama sonunda şeytanın bacağı kırıldı ve bir tekne gezisine ikisi de geldi, tanıştılar ve herşey böyle başladı. Şimdiyse 1 yıldan fazladır birlikteler. Her ikisini de ayrı ayrı tanıyıp hiç birlikte düşünmediğimiz iki dost evlenmeye karar verdiler. Bu cumartesi Tufanlar ailecek zeyneplere gitti ve isteme olayı gerçekleşti. Detayları almak için pazar öğleden sonra hep beraber Tufandaydık. Pastalarını yedik. Nişan düğün planları yaptık:) Tabii hep benim hamileliğim üzerine planlar kuruldu. En geç 1 ay içinde nişan olmalı ki ben düdükcanla tek beden gelebileyim. Düğün haziran gibi planlanıyor. Kilolarımın gitmeyeceğine eminim ama o 2 sene önce aldığım ve bir türlü giyemedğim tuvaletime sığmak için usta bir terzinin sihirli tadilatlarına güveniyorum:)
İlker ve benden çok konuşmuşlar çook. Tabii aileler ikimizi de çok iyi tanıyor:) Bunun gibi 6 çifti daha evlendirirsek cennete gidiyormuşuz da elimizde fazla malzeme kalmadı:)
O pazar öğleden sonrasında akşamdan kalan ikramları yeyip, fotograflara bakar, çay içerken birden farkettik ki aslında yaşlanıyoruz. Bizim pazar öğleden sonralarımız böyle miydi, çok değil 1 yıl önce, elimizde biralarla aynı kadro ya maç-film izler yada Kordonda bira patates yapardık. Şimdi annelerimiz gibi usul usul ev gezmesi yapıyoruz:) Çoluk çocuğa karışıyoruz, düdükcanın tekmelerini sayıyoruz. Kesin yaşlanıyoruz!!!

Demişken; İlker bir güzel hasta oldu. Sakınan göze çöp batar!! Şiddetli boğaz ağrısı ve sonrası nezleye çevirdi. Doktor kontrolüne bile benimle zar zor geldi. Bana bulaştırmamak için odamızı bile ayırdık. Çok koydu valla. Ama ne oldu??? ben yine de kaptım. Tüp bittiği için pazar günü kahvaltıya anneme gittik, boğaz ağrısı başlamıştı, öğlen malum Tufandaydık, akşamına da ben bittim, ter attım, çok beterdi. dün işten erken çıktım, eve attım kendimi 2 saat uyumuşum, bu sabahsa dünkünden daha kötüydüm ve işe gitmedim. Dün "çalışabilir" raporumu verdikten sonra bugün işe gitmemek enteresan bir ironi oldu:)

7 yorum:

Oz dedi ki...

Aman kendine dikkat et Yelizcim,
herkes hasta bugünlerde. Evet gerçekten yaşlanıyoruz. Şu aralar bolca bebekle gidilecek mekanlara bakıyorum.:)Hazırlık yapmak lazım di mi?

Yesim dedi ki...

Çok geçmiş olsun, aman dikkat edin kendinize. Ne güzel iki tane sevdiğiniz arkadaşınız evleniyo, bundan sonra daha sık ev gezmesi olur artık :) Bu arada ben de Bursada okudum...

Adsız dedi ki...

Yelizcim çok geçmiş olsun.
Etrafta o kadar çok hasta var ki ne yaparsan yap korunmak imkansiz.
Bende yaklasik 10 gundur nezleli dolasiyorum, ne yattim ne iyilestim hesabı.
Bu arada aynı şeyi yılbaşında konusştuk arkadaşlarımızla, gecen yıl neler konusuyorduk, şimdi neler...
Arkadaşlarına mutluluklar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Canım benim, geçmiş olsun. Bol bol portakal,greyfurt karışımı iç ve kivi ye. HAy Allah hakikatten sıkıldım bak bu işe. Ben Nil'e 4 aylık hamile iken zatürre olmuştum. Neler çektiğimi bir ben bir Allah bir de HAkan biliyor. Allah yaşatmasın kimseye. Çok dikkat et kendine.Öpüyorummm.Herkese bol selamlar.shleya

yeliz dedi ki...

herkese iyi dilekleri için teşekkürler, artık daha iyiyim ve bugün cin gibi işe gittim. 1 tam gün dinlenmem gerekiyormuş meğer. Sadece burnum akıyor, o da zamanla geçer herhalde:)

Mon Petit Chou dedi ki...

Yeliz'ciğim çok geçmiş olsun, aman kendine dikkat et. özellikle ufaklık doğduktan sonra hasta olmamak lazım, çünkü kullanabildiğin ilaç çok kısıtlı.

gezicini dedi ki...

aman aman çok dikkat.. hamileyken ben de hasta oldum, ilaç almadan günlerce sürünmüştüm.. iyi olduğuna sevindim...
kendine iyi bak. önce sağlık!
sevgiler
gorki