18 Nisan 2011 Pazartesi

Çok tırsıyorum çok!

Yarın tetkikler var. Çok pis olasılıklar geliyor aklıma ineğin mıçına üşüşen sinekler gibi! Elimin tersiyle kışkış. Olmuyor bazen.

Soranlara arayanlara “iyi olacak inşallah” filan diyorum, kendimden başka herkesi teselli edebilmek gibi bir görev üstlendim. Karşıdan bakan metanet timsali der.

Kalbim pıt pıt, şu bir aydır acayip tırsar oldum kendimden. Benim potansiyelimde zırt pırt ter yoklayan arkasına bez koyan ateş ölçen, iki fırkta doktora koşan bir anne varmış. Ayyuka çıktı.

Her şey olabilir:

Kist küçülmüş, biraz daha küçülsün diye bekleyelim denebilir

Kist küçülmemiş hemen alalım denebilir

En fenası “aaa enfeksiyon var, hadi hastaneye yatın, üç hafta daha geçirin burada” denebilir

Hangisi daha hayırlı hangisi daha kolay? Bilmiyorum. Hayırlısını diliyorum.

Yeni bir sınav var kapımızda.

İki gündür sürekli uyuyorum. Evet hastayım, grip mi soğuk algınlığı mı ne!
Ama ben derdimi biliyorum, psikolojim bozuksa uyurum ben, ruhumu bir sonraki aşamaya hazırlarım. Üniversite sınavından sonra 2 gün uyumuştum.

Tabii şimdi en çok uyumam gereken zamanda uyku hak getire...

Yeni gün, yeni hafta yeni şans....

15 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Herşey yoluna girecek, zor günlerde birgün geçiyor.Hayırlısıyla sizde atlatacaksınız.Takipteyim, SEVGİLER :)

ZEYNEP dedi ki...

Boooool bol şans, güç, sabır diliyorum ve çok çok güzel haberler bekliyorum.Sevgiler..

kuzunun annesi dedi ki...

Sonucları merakla bekliyoruz , telaseniz arasında aramaktan cekiniirm ama sen haberdar edersin degil mi bizleri ?

Adsız dedi ki...

kuculmus olacak, merak etme sen!

habersiz birakma bizi.

Hatice dedi ki...

ben a'yı seçiyorum
"kist küçülmüş, biraz daha bekleyelim" diyecekler..
biraz daha bekledikten sonra ise "kist kaybolmuş" dicekler..

Janset Acar Akkoyun dedi ki...

Gozlerini kapat ve cok iyi bir sonuc alacaginiza gercekten inanmaya, o ani yasamaya, doktorun iyi sozlerini duymaya calis. Calis ki gercek oldugunda (ki olur!) yuzunde ben bu ani yasamistim gulumsemesi belirsin ;))
Istanbul'dan kocaman opusler...
J.

İlknur dedi ki...

Yeliz insallah içini rahatlacak bir sonuc ciksin. İçine kaçan o pimpirikli anneyi tez zamanda emekli edeceksin bak. Hic bir annenin atlatmak istemeyecegi bir sinav atlatıyorsun ama gececek gidecek. Kalbim dualarım sizinle. Arca+Yelizin kahkaha dolu bir resmini isterim yarın :)

Ayla dedi ki...

İnşallah güzel haberlerinizi okuyoruz blogunuzdan,Allah yardımcınız olsun

banucd dedi ki...

iyi haber ne ise onu alacaksın, bize de haber vereceksin diye bekliyorum. tedavinin bundan sonrası çok daha kolay ve hızlı olacak diye düşünüyorum, inşallah diyorum

Oz dedi ki...

Aklım, dualarım ve kalbim Sizinle canım... İçini ferah tut, herşey yoluna girecek. Öpüyoruz...

Fatma dedi ki...

İyi haberler alın inşallah.

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben de uyurum sinirlerim bozulunca, gerilince... Ayrıca öyle secret'mış, hayırlısı olsunmuş filan da hiiiççç teselli etmez beni. Olacak, olana kadar, o gerginliği yaşarım. Önemli olan güçlü durabilmen bence. Arca'nın sana ihtiyacı var...

laleninbahcesi dedi ki...

kist küçülmüş olacak...her şey çok güzel olacak çok...
Aslanım Arca'yı çok öpüyorum ve bol şanslar , tüm iyi dileklerimi gönderiyorum...

cenebaz dedi ki...

Canım benim, öncelikle sağlıklar diliyorum, sonra da hakkınızda hayırlısı diyorum. İkinizi de öpüyorum ve boooool şans diliyorum. Bugün inşallah iyi haberlerle dolu bir post yazarsın...

Unknown dedi ki...

Herşeyin en iyi şekilde yoluna gireceğine ve o ışıl ışıl hallerinize döneceğinize eminim. Allah yardımcınız olsun inşallah.