20 Haziran 2011 Pazartesi

yeter ulen!

mutsuzum
başım ağrıyor
burnum akıyor
o Arca denen veledi elime geçirirsem çok pis ısıracağım
ulen yapılır mı bu bana
yeter ulen
bu velet her mikropla tanıştığında beni de hasta etmek zorunda mı kardeşim!

yetkililere sesleniyorum, öpmesin bu cüce beni, gecenin bi vakti uyandığında yanına gidişimi fırsat bilip kafamı mikroplu yastığına gömüp yanaklarımı sulu öpücüklerle sömürmesin

yeter ulen başlayacağım betasına mikrobuna alayına

kafamı tutamıyorum, çalışamıyorum, antibiyotiğe başladım, daha fenası İlker de limoni, ecdadımıza turp sıktı düdük!

üç gün içinde iyileşip tatile zımba gibi gidemezsem o Arca denen cüceyi çıtır çıtır yiyeceğim!

ahanda buraya yazıyorum

3 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun size, kıyamam, hemen iyileşirsiniz inşallah.

Gulcin dedi ki...

bir yan kesin ya citir citir yesem de guzel olur diyor kesin :)
Gecmis olsun!

Deli Anne dedi ki...

Ay canım ya.. ne dmeli bilmem ki.. Allah deftesin mikropları artık sizin evden. öte gitsinler biaz yahu!