20 Eylül 2012 Perşembe

3. Sayfa haberi: Arakçı cüce aramızda!

Günün çorbası eşrafından Arca cücesinin okuldan oyuncak arakladığı ortaya çıktı.


Acılı anne muhabirimize konuştu:
“Geçen hafta masanın üzerinde bizim eve ait olmayan bir oyuncak parçası buldum, lego gibi bir şey. Arca’ya sordum. Cebini gösterdi, “burada kalmış, getirdim” dedi. “Öğretmeninin haberi var mı?”, yokmuş, ona sormadan cebine girivermiş.”

Gözyaşlarına hakim olamayan anne devam etti: “Konuştuk, anlaştık, daha doğrusu ben öyle sanıyorum. Dedim ki, “bak çantanın ön gözüne birlikte koyalım, yarın okula gidince öğretmenine ver, özür dile, yanlışlıkla oldu de” dedi ki ; “hmm bilmiyorum belki çantamda kalabilir” inanamıyorum, biz erdemli olmayı başkasının malına göz dikmemeyi öğrettiğimizi sanıyorduk, yanılmışız, üzüntümün tarifi mümkün değil, fırk”

Arca’nın bakıcısı söze girdi: “Yeliz bana not yazmış, yazışırız biz aramızda. Aman legoyu geri versin demiş. Hayhay. Gel gör ki Arca legoyu çantadan çıkarmak istemedi. Üstünde durmadım. Ama çok korktum vermeyecek diye. Öğretmeni kapıda karşıladı bizi. Arca ikiletmedi, sanki legoyu çantasına kendi koymuş gibi, açtı uzattı öğretmenine. “Yanlışlıkla cebime girmiş” dedi, legoyu verdi.”

Olayın ardından annesi tarafından sorguya çekilen Arca’nın “öğretmen “olur böyle şeyler” dedi” şeklindeki beyanı basına açıklandı. Şimdilik iyi halden herhangi bir yaptırıma maruz kalmadan yırtan cücenin bundan sonra ne gibi 3. sayfa haberlerine konu olacağı merakla bekleniyor.

1 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

olur böyle şeyler.. :))