16 Temmuz 2009 Perşembe

Huysuzluğumuzun nedeni anlaşıldı!!!


Salak bir fiyat iskontosu beklemek zorunda kalınca yarım saat geç çıkacağım tuttu bugün. Allahtan sabah 50 cc sağmışlığım vardı. Açtım eve telefon, aman Ümit abla gecikebilirim, Arca mızırdanırsa o sütü ver, dedim. Dedi ki sürprizimiz var. Heyecanla eve geldim, neyse ki acıkmamış, ya bu sürpriz ne? yoksa Arca tel sarar mı yapmaya başladı? (bir bunu öğrenmeye direniyoruz, Ümit abla da yaptırmaya çalışıyor) Yok dedi, aaa aklıma geldi DİŞ mi? Eveeeett. Çığlık kıyamet!!! Ümit ablanın parmağını bütün sabah ağzına sokmuş, o da eliyle kontrol etmiş, yetmemiş çay kaşığı ile tıklatmış, tamam, diş bu. ön alt sağ taraftaki... Ben de parmakladım , evet işte burda. İlkeri aradım hemen, heyecan... Anane babane hep arandı. Babane başından beri diyordu da biz daha küçük diyorduk, İlker de 4,5 aylıkken çıkarmış. Gerçekten büyümüş gibi geldi bize Arca. Huysuzluğu kök söktürdü ama en azından ateş filan yapmadı buna da şükür...
Bugün bir ilk daha yaşandı. Diş meselesini duyunca İlker hemen eve geldi. Akşam Orçunla Gül yemeğe gelsinler dedik. Neyse ben yemeği hazırlarken - Arcayı hiç uyutmadığımız 5-8 arası saat - İlker Arcayı yere yatırmış, müziği de açmış Sıla filan dinletiyor, kendi de söylüyor. Hooop bizimki yerde uyuyakaldı. Hep de yarım saat. Hiç böyle şey görmemiştik. O sert zeminde resmen horul horul uyudu.
Veee bu uykunun akabinde Orçun ve Gül ile oynamak düdüğü iyice aktive edince uyumak bilmedi. Tam 1 saat uğraşıp pes ettim. Sonra canı 10 buçukta uyumak istedi de öyle uyuttuk cüceyi.

Ne güzel ilkler... Hiç bitmesin...

16 yorum:

Ozguranne dedi ki...

Amanın tebrikler:)
Biz de heyecanla bekliyoruz ama tık yok:) Bizde babası 7. ay sonu çıkarmış, ben 6 başı. Göreceğiz:)

Ne güzel uyumuş yavru. Böyle melek gibi uyuyorlar sonra 10:30a kadar uyumuyor küçük canavarlar:) Bugün bizimki de benzer bir saatte sızdı ve sonrasında uyumadı. Gırrr. Yorgunum.

Neysem, tebrikler tekrar. En azından açıklanmış oldu, o da güzel.

Tekir dedi ki...

Oley... Tebrik ediyoruz ailecek :)

Nihan dedi ki...

Cok cok tebrikler. Arca Nazli ablasi gibi tombalak bir bebecik oldu masallah. Annem benimle dalga gecerdi hep ufat tefeksin ama verimli bir ineksin diye... Senin de sutun yariyor masallah (ay dilimi isirip tahtaya vuruyorum Yeliz su an).

Simge Kurban dedi ki...

Arca nasıl tombik bir bebektir yahu! Mutluluğu gözlerinden okunuyor keretanın, çok mutlu bir bebek o kesin :)

Yesim dedi ki...

Masallah Arca'ya nasil da buyumus, Ela'nin disi daha birkac gun once cikti Arca hizli masallah :)

k.i.s.d. dedi ki...

Heyoooo ilk diş ne güzel:) Darısı diğer ilklerin başına. Arca'ya bayılıyorum yemek istiyorum yaf. Sevgiler.

Ömer Tuna dedi ki...

Harika erken çıkmaya başlayınca işin daha kolay oluyor.. ne kadar çok diş o kadar gıdaya kolay geçiş.. artık her ay bir diş gelir

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

kalan dişleri de böyle sorunsuz çıkarır umarım.
metanetli oğlum benim..
tuna gibi yaygaracı olmaz inşallah

a.y. dedi ki...

Tebrikler nice dişlere diyelim:) Darısı başımıza olur bizimki de bu kadar kolay diş çıkarır umarım.)
Not: Özellikle ana kucağı fotosuna bayıldım maşallah:)

cenebaz dedi ki...

İlk dişiniz kutlu olsun. İnşallah hepsi böyle sorunsuz çıkar.

yeliz dedi ki...

özgürcüm bu diş işi bence de genetik, sizinki de bugün yarın çıkar herhalde

tekircim teşekkür ederiz.

nihancım ben de o bodur ineklerdenim galiba, mandıra gibiyim valla:)

simgecim o gülen foto sabah çekilmiş, bizimki tam sabah şekeri...

yeşimcim daha geç çıkması mı iyi acaba diyorum şimdi, ama nasılsa çıkaracaklar değil mi

ksid, darısı sizinkilerin başına:)

ömer tunacım ben de öyle olmasını umuyorum yoksa bu kadar erken diş neye yarar?

hülyacım inşallah diyorum...

teşekkürlr anne yazar, umarım hep sorunsuz olur sizinki de

teşekkürler cenebaz

Oz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Oz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Oz dedi ki...

Dün kulağını çınlattık. Büyüme sıçramaları mı dedim ama yok, diş çıkarma çabaları. Elden birşey de gelmiyor:( Neyse ki siz rahat atlattınız,darısı hem sizin diğer dişlere hem de bizim başımıza:) Öptüm Arcayı o tatlı yanaklardan annesi:)

Unknown dedi ki...

Yelizciğim,
Diş çıkarmaymış bak demek...Demiştim ama ben ;)
Diş buğdayı bekliyoruz artık!
Sevgiler...

Isabella Charlotte dedi ki...

LÜTFEN OKU!!!! LÜTFEN OKU!!!! LÜTFEN OKU!!!! LÜTFEN OKU!!!!

Hey Guys !!! Çok mutluyum, Mike Fisher'dan benimkini aldım. Boş ATM kartım günde 2,000 dolar çekebilir. Geçen haftadan aldım ve şimdi 14,000 dolar bedavaya sahibim. Boş ATM herhangi bir ATM makinesinden para çeker ve üzerinde isim yoktur, izlenebilir değildir ve şimdi iş için param ve benim ve ailem için yeterli param var. Mike Fisher ile tanıştığım için gerçekten çok mutluyum. ondan önce iki insanla tanıştı ve dolandırıcılığı olduğunu bilmeden paramı aldılar. Ama şimdi mutluyum. Mike Fisher kartı DHL aracılığıyla gönderdi ve iki gün içinde aldım. Kendi kartınızı kendisinden alın, diğer ATM'lere benzeyen bir dolandırıcı gibi değil, yasadışı olsa bile insanlara yardım etmek için bedavaya veriyor ama çok yardımcı oluyor ve hiç kimse yakalanmıyor. Mike Fisher'a minnettarım çünkü hikayemi aniden değiştirdi. Kart, Mali ve Nijerya hariç tüm ülkelerde çalışıyor. Mike Fisher e-posta adresi blankatm001@aol.com
WhatsApp +1 (712) 600 2838)