30 Ağustos 2009 Pazar

baldan tatlı haftasonu

Yazlığa gidesim geldi, İlkerin bizi cuma akşamından götürme teklifine balıklama atlamaca:)

Eylül havası gelmiş, yaprak kımıldamıyor ama serin.
Taze sabaha Arca ile uyanmak yatağa almak onu ve bir posta da birlikte şekerleme yapmak... Ohhh yedim Arcayı, gözlerim gözlerinde, Arcayla hep dipdibe, kucak kucağa, bel fıtığına ramak kala...
Arcayı kahvaltı sonrası uyutmanın ardından sahilde 3 km lik bisiklet turu, çeyrek asırlık beyaz Bisan, hala taş gibi:)
Çocukluğumdan beri beni tanıyan komşularla sıcak selamlaşmalar...
Ramazanın etkisi ile sahil bize kalmış, tertemiz sularda yüzmek...
Arcanın deniz sevdası, ayak çırpışı, keyfi, hiç çıkmak istememesi...

Ömre bedel sabah kahkahaları...

Meyve filemizle ilk siyah üzümler...


Şimdi... Balkonda geçirilecek son akşamların tadını çıkarmak gerek, Eylül kapıda!! gelir gelmez buz gibi yıkandı balkon... Arca uyuyunca masaya kuruldum, kulağım telsizde, tüm bloglar tarandı, özlem giderildi blog dostlarıyla, özlem, özgür, kuzu, tekir, günebakan, off daha kimler yazmış hepsine göz atmaca:)

pazar akşamı, haftasonunun tadı hala damakta, gözlerimi kapattığımda dalgaların sesi kulaklarımda... tatlı bir haftasonuydu, bitti.

15 yorum:

Ozguranne dedi ki...

Biz de bu ara siyah üzüm sevdasındayız. Filede yedik. Ama favorimiz, çekirdeği çıkarınca Ela onu memiş gibi çekiyor içine... Başta emiyordu, şimdi çiğnemeyi öğrendi, götürüyor. Çok faydalıymış... kara üzüm habbesiii le le le le canımmm.

Ozguranne dedi ki...

Orta fotoya bayıldım bu arada...

Tekir dedi ki...

hey kaptannnnnn, rotayı istanbul boğazına doğru çevir yahu :)))

anneCan dedi ki...

Resimler çoook güzelll..
Güzelmiş haftasonu tam bizim keyif aldığımız türden...Dingin,huzurlu,mutlu..

ruhdagı dedi ki...

Hakkını yedin Arca'nın, gülmesi icap ettiğinde bal gibi gülerek poz veriyor işte :)

O dişlere bittim, şapka ona keza :)
Çok seviyorum keratayı yeminle.

cenebaz dedi ki...

O parlayan iki pirinç tanesi, ömre bedel:)) 41 kere maşallah...

yeliz dedi ki...

özgürüm beyaz üzüm de tattırmıştık ama siyah üzüme bu iştah sevindirdi.

ah tekirim nerde o günler... çok göresim geldi istanbulu.

güzeldi yeniannem tadı damağımda kaldı:)

yeliz dedi ki...

yok be ruhdağı, poz diil o. babasının kucağındayken ve gülerken resmen yakaladım o anı, yoksa poz vermekten anladığı kaşlarını çatmak:)

yeliz dedi ki...

sevgili çenebaz,
o dişler öldürüyor beni, sürekli güldürmek istiyorum. ama başka çıkmadı daha, o iki tane numunelik:)

Oz dedi ki...

Bu ne tatlılık sabah sabah:)Arca Bey? Bizim kız üzüm yemektense üzüm suyunu tercih ediyor:)yeter ki yesinler, bu arada en faydalı meyveler elma ve üzümmüş.
Ben doktorun yalancısıyım :)

kuzunun annesi dedi ki...

O simidin o zamazingosunu Eloşda diş kasıyıcı olarak kullanıyor , çok gülüyorum . Arca harika görünüyor yine , maşallah küçük yakışıklıya :))

Yesim dedi ki...

Yeliz, ne guzel yazmissin sanki ben de senle beraber gittim geldim :) Arca super bu arada :)

Yesim dedi ki...

Yeliz, ne guzel yazmissin sanki ben de senle beraber gittim geldim :) Arca super bu arada :)

Yesim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
a.y. dedi ki...

Seviyom ben bu Arca'yı ya:)) Yerim ulen meyve filesinden meyve yemeni:)