26 Aralık 2013 Perşembe

Ateş öksürük istifra istifa noel baba aaaa

Bu defa ben!
Gözümü açamıyorum yeminle pert oldum! Ama son nefesimi vermeden iki satır yazacağım.
Ne lan bu memleketin hali? Kokuşmuşluğun kokusuna tıkalı burnum bile direnemiyor.
İstifa etmeden önce 150 emniyet müdürü, 400 polis görevden alınıyor ama komplo tabii ya…
İstifadan sonra “he vallaha TOMA’lara da biber gazı koyduyduk” diye itiraf, direnişçilerin cildine peeling etkisi olsun istediler herhalde! eh organik ne de olsa...
İstifa edenlerden istifra gibi sözler geliyor. İstifa metni tek elden çıkma…
İstifa etmeyeni de sepetlemişler, kıyamam sana Egemen… kabineye almadılar mı seni ayyyy….
Kabine değişikliği bende nedense bir “biraz da yeniler doysun” hissiyatı uyandırıyor.
Hani cemaat diye başlayacağım, “seninki benden kara” diye bitireceğim.
Şimdi ikinci dalga varmış,  dalgada bilaloğlan da var diyorlar, vakıf için imar değişikliği istemiş. Kıyamam lan yapıverin değişikliği suç mu? Yok sallamıyorum, bizzat babası soruyor.
Gerçi o ikinci dalga dalgakıran ile sönümlenir, baksana savcıyı görevden almışlar. İçim rahat.
Sorun şu ki 100 milyar nanay olacak…
Olsun napalım şişme Noel Baba’yı bıçakladı ya akpak gençliğimiz, ahlaklı dini bütün terbiyeli, hoşgörülü gençliğimiz tamamdır bütün mes’elemiz hallolmuştur.
Ay yok durmayacağım tutmayın beni.
Malsınız lan siz süzme malsınız!
Kusacağınız kininiz varsa kıçınızdaki dona kadar soyanlara kusun, elin bebelerine masal diye anlattığı Noel Baba’dan ne istediniz! Pes.

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel bir yazı yine.Aynen katılıyorum.