15 Aralık 2013 Pazar

Dumur diyalog #113

A: aa annem bişey oldu ağaca
Y: noldu
A: yanıp sönüyor ışıklar
Y: evet ayarını değiştirdim
A: neden
Y: canım öyle istedi
A: senin de garip bir canın varmış

İlker ve arca maç izlerken...
İ: kazma!
A: kim
İ: aydın 
A: aydın neden kazma babam?
İ: kötü oynuyor babacım
A: o zaman onu bi daha maça çağırmasınlar hatta gençler birliğine göndersinler gençlerbirliğini herkes yensin
........
A: kimin kazanmasını istiyorsun baba?
İ: kasımpaşa
A: neden?
İ: seviyorum kasımpaşayı
A: haaa tatlısı var ya ondan seviyosunnn
..........
A: babam kasımpaşayı seviyormuş annem
Y: aa niye ki
A: şu anda bu sorunun cevabını konuşmak istemiyorum

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya ben bayılıyorum bu Arca'ya,Allah esirgesin :)

Gulcin dedi ki...

Arca benim de garip bir canim var hep yansin sonsun istiyorum isiklar ya :)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Hahahaha Kasımpaşa tatlısı :))) Adamımsın Arca !