8 Haziran 2016 Çarşamba

Dumur diyalog #159

Arca evden çıkar sokağa doğru seyreder.
İ: Nereye gidiyorsun Arca?
A: Dolaşıyorum biraz. Benim de yalnız kalmaya ihtiyacım var!
...................

A: Jeff Kinney'e mektup yazmak istiyorum. 
Y: Tamam, yaz. Ne yazacaksın?
A: Henüz bilmiyorum düşüneceğim.
birkaç saniye sonra aklına gelir!
A: aa nasıl yazarım ama ingilizce bilmiyorum ben.
Y: Ben senin yazdıklarını tercüme ederim, olmaz mı?
A: Sen hem konuşup hem okuyup hem ingilizce yazabiliyor musun vayyyy!
...................

Sokağa girdik, birisi arabasını çok kötü park etmiş.
Y: Adama bak, arabayı park etmemiş resmen sokağa bırakmış gitmiş.
A: Adam olduğunu nerden biliyorsun belki kadın?
...................

A: Yazlığa ne zaman gideceğiz?
İ: Akşam
A: Aa ben karneyi sabah alıyorum, niye sabahtan gitmiyoruz?
İ: Annenin işten gelmesini bekleyelim akşam birlikte gideriz.
A: Amaaan annem de sonra dolmuşa atlayıp gelsin, olmaz mı?

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

Ergen evveline bak sen! Yok yalniz kalicam, yok annem dolmusla gelsin. Birakin dolmus duragina o atlayip gelsin yeliz :)

Duygu dedi ki...

Sahi bu arkadaşların ergenliği ne vakit başlıyordu? Eyvah eyvah:)

ANNEKIZ dedi ki...

:))

minikkus dedi ki...

serseri pislik yaaa:) bunlar büyüdükçe ögreniyolar bence erkek gibi davranmayı:P baksana "amaaaan annem de dolmuslan gelsin" tavrına ahaahahaha :)))

Azize dedi ki...

Zekaları, düşünme biçimleri harika değil mi? Ben de bayılıyorum ve sonradan sonradan bunun kaybolmasına çok üzülüyorum.