17 Eylül 2014 Çarşamba

Sosyal medya camiasından haller haberler

Efendim gelelim son günlerdeki sosyal medya camiasından hallere haberlere...

Bilmeyen de beni sosyal medya gurusu sanacak:)

Aklımdakileri paylaşayım, bilmeyen de bilsin öğrensin, yegane amacım topluma faydalı bir birey olmak...

Başlıyorum 1:


Henüz duymayanınız varsa film eleştirmeni Burak Göral'ın "ÇOCUĞUNUZUN 12 YAŞINA BASMADAN ÖNCE İZLEMESİ GEREKEN 60 FİLM" seçkisi sosyal medyada inanılmaz ilgi gördü, defalarca paylaşıldı, alıntılarla ağızdan ağıza aktarıldı. 

Bizde filmlerin bir kısmı mevcut, şimdi Arca'nın yaşına uygun olabileceklerin listesini yapıyorum. Zamanlama müthiş, kışın hafta sonları patlamış mısırımızı kucağımıza alıp sinema günleri yapacağız evde. Allahım daha ne isterim:)


Şimdilik kronolojik sırayla 3 liste yayınlandı, aşağıda link veriyorum:


Liste 1
Liste 2
Liste 3

Liste demişken 2: 

Bu ara facebook'ta kitap listesi var. Bizi etkileyen on kitabı yazıyoruz. O kadar zor ki on kitaba indirmek, mutlaka bir tanesini unutuyorsun. Aralarında seçin yapamayınca yazarlara attım topu:)

1- Yüzyıllık yalnızlık - Marquez
2- Aziz Nesin tüm kitapları
3- Mülksüzler – Ursula K.Leguin
4 - Küçük Şeylerin Tanrısı – Arundhati Roy
5 - Kurtlarla Koşan Kadınlar – Clarissa P. Estes
6 - Toza sor - John Fante
7 - Kürk mantolu Madonna - Sabahattin Ali 
8 - Yaşamın ucuna yolculuk - Tezer Özlü
9 - Yabancı - Albert Camus
10 - Boyalı Kuş - Jerzy Kosinski

ve bitmedi biliyor musun bitmedi!
ve ben kimseyi mimleyemedim zira facebook'a biraz uzağım kimler çoktan oluşturdu bu listeleri haberim yok maalesef:(

Mimlenmekten bahsetmişken 3 : 
Instagram da mimlendi, herkesler kendisi hakkında en bilinmeyenleri yazdı. Ben de eksik kalmadım, hoş blog sayesinde bilinmeyen bir yanım da kalmadı ya:) dedim ama 24 tane yazmışım puahahha
  1. seyahat etmeye bayılırım. Her yıl bir ayımızı bir avrupa şehrinde yaşama gibi bir hayalim var. Gezmeye değil de yaşamaya gitmemizi istiyorum. 
  2. Yolculukta süper rahatımdır lens krem makyaj toplum içinde özbakımımı yapmaktan hiç çekinmem. 
  3. hızlı ve düzenli bavul toplarım hiç üşenmem. 
  4. fakat aynı özeni eve göstermem bence temizlik tam bir vakit kaybıdır.asgari hijyen koşullarını karşılayamayıncaya kadar sallarım. 
  5. Kafein tiryakiliğim çocukluk yıllarında misafir fincanlarını parmaklayarak başladı. 
  6. İyi yemeğe iyi içkiye keyfe düşkünüm 
  7. tırnak törpüleyemem, topuk taşı kullanamam. Bundan sebep manikür pediküre gidemem. Zaten utanırım öyle bakımsızlar ki:(
  8. yazım kurallarına dikkat etmeyenlere kıl olurum hep düzeltmek isterim ama ukalalık olmasın diye çenemi tutmaya çalılırım. Ama o dahi anlamındaki de'yi de doğru yazın be kardeşim! 
  9. eskiden toplum içinde kitap okumanın görgüsüzlük olduğunu düşünürdüm. Artık milletin gözüne sokuyorum. okuyun lan adamı hasta etmeyin! 
  10. Uyuzluk sevmem, işbitiriciyim. 
  11. en iyi arkadaşım kocamdır. 
  12. Maydanoza pazarlık ederim, ederi 25 kuruşsa 50 kuruş vermem.
  13. stres altında kafam hızlı çalışır. ama mümkün mertebe strese girmemeye çalışıyorum. Sakin sakin... 
  14. Hiçbir tüylü hayvana dokunamam 
  15. ayaklarım kokar
  16. Liste manyağıyım listelerimin listesini yaparım 
  17. Küçükken sokakta oynarken kaçırılmıştım
  18. Kendimle alay ederim hatta bazen acımasızca tevazu değil savunma mekanizması
  19. Korkunç bir sesim var. İlker bana toplum içinde şarkı söylemeyi yasakladı. Ben de ona dans etmeyi:)
  20. Dans demişken... Çok iyi dans ederim bale ile başladım tüm okul hayatım boyunca dans ettim
  21. pazara gitmeyi çok severim.
  22. salondaki perdem bir yıldır yırtık öyle duruyor. 
  23. Hep gülümserim telefonda konuşurken bile gülünsediğim anlaşılır
  24. bir sakin cool olamam olabilenlere özenirim.
Bilinmeyen bir yanım daha var aslında...
Ama o da başka bir yazıya kalsın. Sevmiyorum uzun yazıları, okuyana da yazık be! 






5 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Ne kadar özgüvenlisiniz. Kendiniz ile ilgili bilgileri yazıyorsunuz .Bilinmeyen diğer yanınızı merakla bekliyoruz.

Yasemin dedi ki...

:)))) Gülümsedim sadece kısa olsun diye..

okuyanguzel dedi ki...

Sen yaz biz okuruz hem de hiiiiiiiiçççç ama hiiiiiççç sıkılmadan.

annegazetesi dedi ki...

1, 3, 4, 7, 8 aynı :) 13 ise tam tersi. Stres oldum mu kilitlenip kalıyorum. Gerginlikten gergin ortamlardan nefret ederim o yüzden :( Şu liste işi, acaba meslekten mi? Bende de var aynından ;)

yeliz dedi ki...

ay yok ayol herkesler döküldü instagram yıkılıyor:)