16 Temmuz 2012 Pazartesi

Kürkçü dükkanına dönüş...



Yok işe daha dönmedim. Maillerime baktım ama görmezden geldim:)


Allah biliyor ya bugün yer cücesini İzmir'e getirmeyi hiç istemedim. Sıcak inanılmaz boyutlarda, okulda arkadaş yok. En azından Özdere'de çok arkadaşı var, bisikleti var, zıp zıp var, yalaya yalaya dondurma var. Bense dönmek zorundaydım zira dibinden 5 parmak çıkmış röflelerime acil kuaför müdahalesi gerekiyordu.


Çarşamba İstanbul var. Şu anki görüntümle insan içine çıkmam mümkün değil.

Arca'nın ahı mı tuttu ne, günün ilk kazığını az önce yedim. Bizim apartmanın altındaki kuaför devretmiş! Var ya acayip küfrettim içimden. İhanetin böylesi! Eeee ihanet edene ederler ! Ben de sırf lokasyon mokuna satmıştım beş senelik Ömürü. Şimdi döndük mü kürkçü dükkanına? Yok dönemedik, kader ağlarını örmekte... Makinadaki çamaşır bir posta bitsin, diğeri atıp Ömür'e gideyim derken aklıma aramak geldi. İyi ki de aramışım, yokmuş!! Ulen ben bugün bebemi bırakıp bu kafayı yaptırmak için geldim lan İzmir'e! Bahtsız bedevi miyim lan ben? Ezik miyim lan ben! Bütün kuaförler bana karşı mı? Ne yaptım lan ben kuaför müessesine...

Çok bedbahtım acilen postu burada bitirmem lazım.

4 yorum:

Gulcin dedi ki...

kuaforumun numarasini vereyim mi Yelizcim?
bilirim denemek istemez insan bu durumlarda ama hani dedim sorayim :)
Iyi tatiller bu arada :)

yeliz dedi ki...

yok gülçincim sağolasın:) ömürü yakaladım az önce, iki gibi gelecekmiş. Malum izmir ve yazlık:)

Gulcin dedi ki...

ah iyi super :)
izmir ve yazlik ah ah izmir ve yazlik :)

Adsız dedi ki...

geçen hafta 3 günlük tatil öncesi bakımsızlığımı fotolarımla kanıtlamamak için genin 11inde saç boyatmış bir insan olarak seni nasıl anlıyorum.. ahh izmirr çok özledim ulen seni.. mercan