17 Temmuz 2012 Salı

Tak tak takıntı!

Nil’im canım arkadaşım Bevkimin anası mimlemiş. Cevaplamayana iki cihanda rahat yok!

Mim cevaplama konusunda takıntılıyım mesela. Ben olaya görevden ziyade buraya girip çıkan insanların seni beni biraz daha yakından tanıma arzusunu yerine getirme olarak bakıyorum. Misal Nil’in donunun rengini bilirim (O nasıl bildiğimi biliyor:P ) ama yine de kendisinin bu kadar takıntılı olduğunu bilmiyordum.

Sivilce… Acayip takıntılıyım, illa ki patlatılacak. Yolda adamın suratında görsem sıkarım. Nitekim burnumun yanındakini hafta sonu haşat ettim, Arca “annem senin iki burnun var” dedi, bilmem suratıma verdiğim zayiatın tarifi mümkün oldu mu?

Not alma takıntısı zirveye oynar. Iphone’umdaki notlar uygulaması sayfalar tutuyor. Bloga yazacaklarımı bile not alırım. (disiplinli blogger:P) Iphone tamire gittiğinde gözüme uykular girmedi, notlarıma bir şey olur diye aklım çıktı.

“Adsız” yorumculara takıntılıyım mesela. Hayır MERCAN sana değil arkadaşım: ) Sessizce takip edenler var, normalde yorum bırakmazlar, üşenirler, istemezler, ne bileyim, ben de yüzlerce blog okuyorum, hepsine yorum bırakamıyorum. Mühim olan insanlık: )

Benim taktığım şey, iki adet “adsız yorumcu konusu” ;

İlki negatif yorum bırakanlar. Farklı görüş negatif düşünce, eleştiri… Rahat ol adsız yorumcu, adını yazabilirsin. Zira benim yorumlarım denetimsiz, yazdığın yansır ekrana, özgüvenine sağlık. Negatif şeylere takmam çünkü insanların sanal ortama verdiği değerin dibini gördüm, nelere üzüldüğünü hayatının merkezi yaptığını gördüm. Ben bundan böyle “çekirdek çıtlayan insan”ım. Törpülenmeyi bırak eğelendim!

Diğer konu “yanlışı düzeltme”. Hah bunu yapıyorsan mutlaka adını yaz bence. Zira yanlışımı düzeltenin kırk yıl kölesi olurum, bir şey öğretiyordur, elinden öperim.

Bu adsızlar iki türlü olabilir, ya gerçekten geçerken uğramıştır, yorum bırakmadan dayanamamıştır. Ya da bildiğin biridir, ters tepki gelmesin, ayıp olmasın diye adsız yorum bırakır.

Adsızlara selam eder, takıntılarıma geri dönerim.

Açık ayakkabı giyeceksem, ayak tırnaklarım ojeli olmalı. Hafta sonu haricinde tabii ki… Sanki çıplakmış gibi geliyor toynaklarım. Ellerime bu kadar özen göstermem, mütemadiyen manikürsüz gezerim. Dün manikürcü , en son ne zaman manikür pediküre gittiğimi sordu, hatırlamıyorum, dedim. Gerçekten hatırlamıyorum! Ama ayak tırnaklarımda rakı beyazı ojelerim vardı.

Ter kokusuna dayanamam, ne kendimde ne başkasında. O kol altlarını ıslak mendille silesim, deodorant sıkasım gelir. Ayakları kokan bir kadına göre adaletsiz bir takıntı ama öyle…

Ulen yaz yaz bitmiyor. Ne yapsak, seri mi yapsak?

14 yorum:

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Yok yok kesin bizi aynı beşikte belediler başka bir açıklaması olamaz:)))

nil dedi ki...

Daha yazdığının haberi gelince gülmeye başlamıştım, ilk cümlede koptum hahaaa ten :P

Zaten bu ten den aklıma hep sen geliyorsun :)))

Seri yapmazsan hatırım kalır,şahane olur Yeliz biliyorum bu seri ne sende ne bende bitmez anacım:) takıntımıza sağlık:))) bu mimi sana yollarken biliyordum böyle birşey çıkacağını çift burunlum, ayak kokulu postunu dün gibi hatırladığım:))
Bir ara duygusala bağlasam da, çok güldüm yine...

Öperim seni...

Not: hala aklıma geliyor takıntılarım, sen ayak kokusu ve ter kokusu bağlantısı yapınca, ben yazmıştım yemek yerken namnam ımmm gibi seslere takıldığımı, Berk ımmm der, ya dedim bu sesi niye çıkarıyor, annem dedi ki beğendiğinden ya da öğrendiğinden...Nasıl dedim, benmişim o pis insanlardan biri benmişim.Dikkat ettim sonra harbiden beğendiğim her tatta ımmm yapıyorum, Allah senin ve benim gibileri ıslah etsin :P

yeliz dedi ki...

@reyhanım, ruh eşim diyorum daha da demiyorum:)

@nilim, hahahhah kopardın beni allah seni ne yapsın! öperim canımsın

Nil dedi ki...

Yeliz ve nil siz ikiniz değil aynı ortamda aynı cümlede bile beraber olmamalısınız. insan sizi okurken karnına kramp giriyorsa, duysa altına işer kesin.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Bu kadar kısa olamaz, bu yazı seriye bağlanır kanımca, takıntılarımıza sağlık :)

yeliz dedi ki...

@nilhan,

sen bizim uzun çok ama çok uzun telefon konuşmalarımızı duysan bi susun dersin:) ama bir araya gelince cüceler yüzünden iki çift laf edemediğimiz oluyor.

@renklerim,

takıntımıza sağlık:))

Tanımlanamayan Zihin dedi ki...

En sevdiğim iki blogger Günün Çorbası ve Alışveriş Danışmanı, bayılıyorum ikinizin de bu kadar "sahici" olmanıza.
Canan

yeliz dedi ki...

canan sanirim hayatimda aldigim en guzel iltifatlardan biri:) cok tesekkur ederim

Gulcin dedi ki...

ben bu takinti postlarina cok guluyorum sana daha cok guluyorum yeliz :)

Adsız dedi ki...

bana taş gelirde ben yorum yazmazsam olur mu hiç:) ya aslında benimde bir adresim var hatta geçende yazmıştım ama üşenmekten 3-4 aydır hiç kurcalayamıyorum. notlarımın arasına aldım yapılacaklara ekledim, adresini aktif hale getir yelize yorum bırak..
takıntı dersen büyük siyah nokta sıkma konusunda yarışırım seninle, eşimi karşıdan görüp yanına gittiğimde merhaba deyip öpmeden siyah noktasını sıkmışlığım var sokak ortasında allahtan delidir deyip uzatmadı:) liste yapmaya bayılırım hertürlü, ayaklarımda oje yoksa burnu açık ayakkabı giymem o kadar yani, renkli ve beyaz çamaşırların deterjanı ayrıdır daha bikaç şey var en iyisi sen seri yap bizde aklımıza geldikçe devam edelim.. bide sana takığım hergün okuyorum, işten olmazsa evden girip bakıyorum , hayatta takılmana bayılıyorum mercan..

Adsız dedi ki...

ha bide.. istanbuldayım TAKILIYORUM, doğru değil seni düşünüyorum, bazen durup bi nefes alıyorum. İçimde bi umut bir umut, nası şey bi güneş bir bulut! Nası şey bi hatırla bir unut! mercan.. :))

yeliz dedi ki...

mercan:))) sn adini yaziyorsun be seni ayri tuttum hep ayri tutarim zaten:) ben de senin yorumlarini okudukca mutlu oluyorum kocaman sarilir operim

Yemek Tarifleri dedi ki...

Arada bir tariflerime bakın, beklerim..

Yemek Tarifleri dedi ki...

Denenmiş az bilinen yemek tarifleri için siteme beklerim Yemek Tarifleri