18 Kasım 2014 Salı

Kişisel mim

Jardzy mimlemişti. Aslında soruların pek çoğunu daha önce yanıtlamıştım ama yine de pas geçmek istemedim.

Blog açma hikayeniz nedir?
Sene 2005. İlker askere gitmişti. Canım sıkılıyordu. İnternette gezinirken yemek bloglarına rastladım. Herkes blog yazabiliyordu, ben de başladım yazmaya. Yaptığım yemekler üzerine hikayeler anlattığım bir bloğum vardı. Sonra bir konu başlığında kısıtlanmak istemedim, tamamen kişiselleştirdim yazılarımı ve blogspot’a geçtim.


Blog isminiz nereden geliyor, neden bu isim?
O ilk yemek tarifleri hazırladığım blogdan gelmiyor “günün çorbası” adı. Çorba çok severim, sadece çorba içerek doyabilirim. Bir de günlük yazılar yazmayı hedeflemiştim, cuk oturdu. Öyle çok heyecan verici bir hikayesi yok yani, haftalık yazılar yazacak olsaydım, haftanın menüsü de koyabilirdim adını.

Hangi mevsimi seversiniz, bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
İlk son fark etmez, bahar seviyorum ben. Uzun süren sonbaharları seviyorum, erken gelen ilkbaharları. Kışlar kısa olsun, mümkünse ılık, yılın on iki ayı bahar olsun bana yeter. Mayıs çocuğu olduğum için belki de… Kimbilir?

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Rimel. Çünkü diğer ikisini de kullanmıyorum.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Buraya bir şükür attırayım hemen… Şükredecek çok şey olduğunu görmeme yardımcı oldu. Kendimi ifade edebildiğim, insanlara dokunabildiğim bir yer burası, seviyorum hulen!

Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?
Okumakla yazmak kardeştir bence, ikisi de.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Şiir çok derin, şiiri anlamaya, derinlemesine düşünmeye yetecek entelektüel seviyeye henüz ulaşamadığımı düşünüyorum. Hikaye seviyorum ama roman okumanın tadını vermiyor.

En çok etkilendiğin film?
Of çok. İyi olduğu sürece her filmden etkilenirim. Yeter ki iyi olsun.

Hangi tür kitap, film?
Okumam izlemem dediğim kitap, film yok gibi. Kişisel gelişim pek sevmiyorum, bir de filmlerde şiddete dayanamıyorum artık, yaşlandım:P

Öğrenci olmak mı, iş hayatı mı?

İş hayatı. Ya da yok lan piyango :P

Kitap okumak mı, film izlemek mi?

İkisi de ama genelde kitapta karar kılıyorum

Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?
Yerine göre ikisi de ama sade kesinlikle minimal çizgilerden yanayım.

Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?

Kitap (sürpriz bir cevap oldu değil mi puhahahah)

En sevdiğiniz yemek nedir?

Makarna

En sevdiğin dizi?
Friends. Orada kaldım ben, başka dizi ekleyemedim portföyüme, biteli on sene oldu hala denk gelince izliyorum.

Özel bir yeteneğin olsa, ne olmasını isterdin?
Hepsini isterdim. Resim çizmek, beste yapmak, şarkı söylemek hepsi…
Hasta olmanın en kötü yanı?
Bıyyy çekilcek bok değilim hasta olmayayım ben.

Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?


Ev almak istiyorum artık, kiracılık psikolojimi bozuyor. Ondan sonra sana değil beş, yirmi beş adetlik alınacak listesi çıkarırım.


2 yorum:

Gulcin dedi ki...

en cok etkilendigin filmde "when harry met sally" demistir diye okumaya basladiysam ben iyi okyucunum galiba be yeliz :)

Adsız dedi ki...

piyango iyiymiş:))))inşallah çıkar be Yeliz
Çenebaz