3 Şubat 2015 Salı

An itibariyle..

An itibariyle...

Pazartesi pazartesi ikinci birayı (50 cc) dikmiş durumdayım dolayısıyla bundan sonra yazacaklarımdan mesul değilim.... Üstelik yanına bir paket çiğdem (çok tuzlu) götürdüm, yani dudaklarımda bir silikon etkisi var, üç yüz otuz üç deyince ben bile kendimden etkileniyorum, düşün yani nasıl bir seksapel:))))


Neyse... Ne halt etmeye o kadar içtin diyeceksin. Söyleyeyim. akşam telefonu elime aldığımda maaşımın yattığına dair bir bildirim aldım. Hmmm peki, yıllık performans zammının da gözetildiğine dair bir bilgiyi de maillerden görünce oldukça ilginç bir hal aldı olay. Neden diyeceksin. Onu da söyleyeyim, bir donumun rengi kaldı söylemediğim! ben bir ay kadar önce genel müdüre son derece profesyonel bir yaklaşımla son birkaç senedir performansımın her ne kadar beğenilse de, şirketi çok ciddi kara geçirsem de bunun bir türlü maaşıma yansımadığını üzülerek fark ettiğimi, son derece profesyonel şekilde belirten bir mail atmış cevaben son derece profesyonel bir açıklama almış oturmuş amma ve lakin ümidi kesmemiştim. Keseymişim iyiymiş, an itibariyle bu denli içmezdim. Uzun lafın kısası bu kutlama alkolü değil, katıla katıla ağlamamın ardı sıra "içelim unutalım, batsın bu dünya" alkolüydü. Şerefe bebeyim...

Şeref kim? bilmiyorum ama Zeynep kim biliyorum. Benim zeynebim değil hayır bu zeynep başka zeynep. o bir seo analist. bana bir mail atmış. Hmmm artan takipçilerden ve emek verdiğim blogdan bahsediyor mailinde. Bu kafayla bile açıklayamayacağım (bir gizlimiz de kalsın:P) bir acı kahve-yeşil etkisi yarattığını söyleyeceğim.

Sonu nereye varır bilemem, sonrası ne olur bilemem. Sadece şu var:  hayat bir şekilde geçiyor ve biz işimize bakalım. Biz işimize baktıkça ve işimizi iyi yaptıkça bir şekilde karşılığını göreceğiz canlar... İnan ki işini düzgünce yapmanın bir karşılığı (ama öyle ama böyle) her zaman olur:)

öper kaçarım!

12 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

işini düzgün ve güzel yapanlar kahramanlardır.. :)
siz de o kahramanlardan biriymişsiniz.. :)

pelin dedi ki...

Yelizcimmm,

İşini düzgün yapan bir insan olduğuna blogunu yazarken ki özen ve tutumundan çok net anlayabiliyorum.
Ama öyle ama böyle karşılığını alacağı yada en azından karşılığını hak ettiğini düşünüyorum, sürekli bir takipçin ve hemşerin olarak.
Lakin sana tavsiyem şudur ki: iki büyük bira yerine sağlam tek kadeh viski bu durumlarda daha iyidir.
Tecrübeyle sabit :)
Sevgiler

annegazetesi dedi ki...

Valla moralini bozmak istemem ama fazla iyimsersin :) Yok öyle bir dünya malesef! En azından yok öyle bir "iş dünyası!". İş dünyasında (ben de ziyadesiyle bu tatsızlığı tatmış biri olarak) çok çalışana daha çok çalış diye semer vurulur, iş yapmayıp kendini yapıyormuş gibi gösterene ise terfi ve zam ve prim verilir. Sen de kıçının üstüne oturursun ayıptır söylemesi. Durum budur. Maalesef.

Gulcin dedi ki...

yeliz dur bir yazi yazicam ben bir ara. vakit bulursam. gecenlerde mudurumle yaptigimiz konusma. sana da bana da iyi gelecek. hep diyoruz ya butun resmi gor olur mu? resmin tamamina bakmayi unutma
Opeim seni. bir de evet viski iyi geliyor...

Adsız dedi ki...

Yeliz 18 yıldır özel sektörden gördüğüm, emek denen şey göreceli. Dürüstlük dersen bir nevi vefa, ismi bir semtten ibaret iş dünyasında. Yani umudunu kırmak gibi olmasın ama kendini hazırla, bizim çağımız ne kadar başarılı olursak olalım, Y kuşağının etki ve yetkilerinin artması ile geçiyor. Az kaldı fiili çalışma hayatından atılmamıza. Ama ne güzel ki biz azimli Türk anaları sanal alemi keşfettik.

Sen bildiklerim içinde bu işi en hakkıyla yapanlarındansın. Enseyi karartma...

Ha bir de viski iyidir harbiden :)

En son olarak da ben *dağlarkızı (hayatıntatliheyecanlari.blogspot.com)
Artık ortamlarda kapaginardi diye endamı arz edeceğimdir :)

yeliz dedi ki...

ah bir de takdir edenimiz olaymış:)) olsun napalım

yeliz dedi ki...

yav o viski denen meret beni fena yakıyor yav:) olmazsa bir duble rakı içeyim ben:)) öperim, güzel düşünen güzel insan:)

yeliz dedi ki...

"o kadar iyimserdim ki pollyanna benim yanımda eroinman bir fahişe kalırdı...." Hakan Gündayın Kinyas ve Kayradaki bu cümlesinin hastasıyım:))) hak veriyorum ama kahrolsun bağzı değer vermeyen zihniyetler:)))

yeliz dedi ki...

ay yaz mutlaka heyecanla beklerim okurum not filan alırım:)))
sen gel biz bir rakı balık yapalım gülçinim viski beni bozuyor:)))

yeliz dedi ki...

ay yazdım sildim.
Tarçın ve Zeytindden çaktım aslında meseleyi:)
dağlar kızı reyhanım benim. Biz tam anlamıyla kayıp bir kuşağız çok üzücü ama öyle...
bu arada yeni blog hayırlı olsun, dur ben seni bir çorbacının sevdiklerine katıvereyim, oradan takip ediyorum güzel oluyor:)

Asortik Krep dedi ki...

Zeynep konusunu açıyorsun bir şey bahsetmeden kapatıyorsun.O maili merak ettim ben...

yeliz dedi ki...

Ah asortik krebim net olsa demez miyim, yoksa hiç o "tırınım tırınım" merak merak taraklarında bezim yok:) Allah razı olsun takdir etmiş, güzel bir firmanın yetkilisi güzel birkaç kelam etmiş, henüz net değil, netleşince haber ederim elbet:) sevgilerimle...