4 Mayıs 2009 Pazartesi

başka olur ağaların pozu


keyifsizim... ilker arabanın anahtarını almış gitmiş, yedeği bulamıyorum. Arcanın sigorta formlarını yine kargoya veremiyorum, tadilattaki yüzüğümü alamıyorum. Dün sağabildiğim tek 50 cc lik sütü Arca içti. (iyi haber Avent biberonu aldı) Arca deli gibi emiyor ama sanki hiç doymuyor. Geceleri daha uzun süre uyusun derken sanki daha sık uyanıyor. Üstelik kakası da yoğunlaştı mı ne, canı çıkıyor yapasıya kadar. Sık sık emmek istiyor, süt sağmaya cesaret edemiyorum. Uykum var, uyuyorum dinlenemiyorum. İşyeri sistemine bağlanamıyorum. Maillerime bakamıyorum. Hava bir garip ne yağıyor, ne açıyor... hiçbir şey yapmak istemiyorum derken Arcanın fotoğraflarına baktım, geçen haftaki bu pozu beni az buçuk keyiflendirdi... Ağa oğlum benim, poz yapmış!!

9 yorum:

zero dedi ki...

sen hiç sıkma böyle şeylere canını. şu fotoğraftaki güzellik varken hiç sıkılmaya değer mi böyle sıradan şeylere. O sıkıntılar sahte, bil ki bugünden yarına geçecekler, ama bu fotoğraftaki güzellikler sonuna kadar gerçek!

Ozguranne dedi ki...

bugün evden çıkaaasım yok, telefonu açasım yok, rakımız var içeeesm yok, aa cupbap cupbap cubab. Cubbab cubap caa cubbabb diyorum.:)

gunebakan dedi ki...

şeker bugün hıdırellez:)
bebişi birilerine satabilirsen, kocişle azıcık çıkın sahile. gerçi rüzgar var çok ama...
şöyle yürüyün kolkola, eğlence varsa takılın azıcık. sonra ay bebişimizi özledik diye koştura koştura eve dönün...
dönerken mahallede ateş yakmışlarsa üstünden de atla bir iki kez..
bak nasıl iyi gelecek...

kuzunun annesi dedi ki...

Dereotu yesene Yeliz günde 3 kez birer tutam , 1 hafta yap , noooluurrr:))
Arca evrim gecirmiş resmen çok büyümüş , masallah tütütütüüü

zühre dedi ki...

Hiç sıkma canını.Ara ara hormonların azizliği kendini gösterecektir Yelizciğim.Nil ilk doğduğunda babasının kopyasıydı.Ama şimdiiiiiiii tabiiki ben. Evet ilk bakışta İlker'e benziyor ama zaman ne gösterir bilinmez ;)) Bir bakmışsın ki senin burnundan düşmüş:)) Çok öpüyorum ikinizi de. Kocaman MAŞALLAH , tosun olmuş tosun. Yelizciğim elektrikli meme pompan var mı ?O çok işe yarıyor. Ben onunla 300cc sağıyordum. Eğer istersen hemen kagoya verebilirim, kullanımı da çok kolay.

enne dedi ki...

Hani bir reklam var ya, Sosis reklamı, oradaki kız gibi şöyle demek istiyorum: maaaaşallah, çok tatttlısın. Arca tabii ki:)))

Simge Kurban dedi ki...

Nasıl bir pozdur o, İzmirin efesi tam :)

Adsız dedi ki...

maşallah

yeliz dedi ki...

haklısın zerencim, artık her kafam bozduğundabu postu açıyorum neşem yerine geliyor:)

özgürcüm bir de senin yorumun keyiflendirdi beni:)

ah günebakanım,
biz hıdrellezde babaneyi ziyaret ettik, hastaydı, unutmuşuz, dönerken sahilde gördük eğlenceyi ama artık geçti:(

kuzucuğum hayatta bizim eve girmeyen tek tük besinden biri dereotudur. nasıl yerim bilmiyorum, ama belki arca için denerim.

yok züzeciğim ben arcadan ümidi kestim, hiç benzer tarafı yok veletin aynı babası. pompam var bu arada sağolasın, yine de arayacağım seni, çok özledim.