14 Mayıs 2009 Perşembe

hastayım

geçen gece arcanın kaka sancıları tutunca, oturdum yatağının yanına elinden tuttum, hadi oğlum ıkın da çıksın kakalar derken uyuyakalmışım, halının üzerinde. sabah boğaz ağrısıyla uyandım. halsizlik geldi peşi sıra. fena üşütmüşüm kısacası. dün bütün gün arca uyusun uymasın ben emzirdikten sonra uyudum, iyi ki ümit abla vardı. akşam babamın yaşgünü ve annemin geçmiş anneler gününü kutlayalım dedik halsizlikten eve zor geldim. hala burnum akıyor.
mikrobik bir durum olmamasını ve arcaya geçirmemeyi umuyorum ama bilmiyorum. dün hiç süt sağamadım, bu durum canımı sıkıyor. üzerimde sürekli soğuk terler ve kimi zaman da titreme, burası şifayı kaptı, tutabilene aşk olsun.

diğer taraftan arca pek sevimli bu aralar. sabah şekeri mübarek, sürekli gülüyor. Aslında kendisi 1 haftalıkkenden beridir gülüyor ama son zamanlarda artık tepki gülüşleri olmaya başladı. Oyun halısında nerdeyse 1 saat hiç sıkılmadan takılabiliyor, aslana gıcık mı seviyor mu anlamadım, gözü hep üstünde. bir taraftan da ördeğe vurup duruyor. zürafaya karışık hisler beslediği belli, ara sıra göz ucuyla bakıyor. konuşunca cevap vermeye çalışıyor, çabuk konuşacak galiba:) banyolarımız neşeliden çok temkinli, "tamam sularda oynamayı seviyorum, sesimi de çıkarmıyorum ama dikkatli tutun beni suya kayar gidersem tepelerim sizi" bakışı hiç silinmiyor yüzünden. Akşamları zor uykuya dalıyoruz bu aralar, ara sıra da gaz sancısı ve zor kaka gündemde.


neyse gidip biraz süt sağalım, çalışma günleri kapıda, bebişime süt lazım.

10 yorum:

zuhre dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun, bol vitamin al. Nil 'de hep kabızdı ve biz hep adı aklıma gelmedi ama gliserinli bir fitil kullanırdık.Eczanelerde var. Fitili dörde böler atardık anında yapardı zilli.Kaka ile birlikte çıkardı fitil de.Gazı içinde karnına yeşil elma yağı ile masaj yapardık ama ne yaparsak yapalım 4 ay dolana kadar gazı ve kabızlığı geçmedi.Sabır Yelizciğim sabır .Arca'nın fotosu da çok şeker maşallah. İkinizi de çoooooook öpüyorum.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

geçmiş olsun
havalar tuhaf bu aralar. ama korkma arca'ya bulaşmaz. çok sağlam oluyolar anne sütü alırken.
ben anladım hangi bakıştan söz ettiğini :) ağır abim benim. dalar valla, alnınızın ortasına çakar yumruğu da. adam gibi tutun çocuğumu

Adsız dedi ki...

yaaa geçmiş olsun Yelizcim, allahtan yardımcın var.
Gecmez Arcaya merak etme (insallah).
Banyo durumlari tam anlattigin gibi bizde de :) ses cikarmiyor ama yuzunde dikkat edin uleynn bakisi :) yerim ben bunlari.

gunebakan dedi ki...

yelizcim gecmis olsun. mikrobik birsey degildir. usutme kaynakli ise arcaya bulasmaz zaten. anne sutu de korur. hic keyfini bozma. dinlenmeye ve iyi olmaya bak hemen. arcaya masallah, suyu seviyor. benim kizim 2 yasina kadar avaz avazdi banyoda. bir sekilde bir seyden korktu ama ne oldu anlamadik. o yuzden banyo seanslarimiz cok stresliydi bizim.
seninki su kusu olacak. bu yaz karma asilari da tamamlaninca denizde cup cup yuzer artik:)

Ozguranne dedi ki...

Geçmiş oslun yelizcim. Bizde de aynen, üstüne bi de alerjik bişiler geldi. Daha çok foto isteriz müsait zamanınızda:)

Öperim çok....

mummy dedi ki...

Bütün anne bloggerlar nazarları mı geldiniz yoksa:))Çok geçmişler olsun..Anne sütüyle annedeki virüslere karşı oluşan antikorların bebeğe de geçtiğini,doğal olarak anneden kaptığı virüslerle bebişin hasta olmadığını okumuştum bir yerde..Artık ne kadar doğru bilemiyciğim..İnşallah hastalanmaz Arca bebek de..
Sevgiler..

ruhdagı dedi ki...

Geçmiş olsun Yeliz. Saçını süpürge etme olayı böyle oluyor demek ki:)

Bende hastayım şekerim ama Arca'ya ehi ehi :)

Oz dedi ki...

Çok iyi anlıyorum. Kaka olayı bizi de çok ama çok üzerdi. Şimdi kendi kendine yapmayı beceriyor. Hatta bazen günde 3-4 kez yapıyor. İlk 3 kez yapışında bir telaş doktor aranmıştı alışık olmadığımız için:)

Öptük sizi!

zero dedi ki...

Çok geçmiş olsun Yelizcim, Arca'ya iyi bakacam derken kendini ihmal etme!
haberin olsun, ben artık sayfana girdiğimde kendimde şimdiye kadar hiç şahit olmadığım abidik gubidik sesler çıkarıyorum ve cümlenin sonu da muhakkak "yerim seni" ile bitiyor:) neden acaba?:))

yeliz dedi ki...

herkese çok teşekkürler, kucak dolusu sevgiler