1 Mayıs 2009 Cuma

dün uuuffff olduk bugün 31!!

dün sağlık ocağında 2. ay aşılarımızı olacaktık. Dört buçuğa kadar gelebilirsiniz dediler, tam popomuzu temizledik, emeceğiz zırt telefon aman arcayı çabuk getirin verem aşısı kapatılıyor, saat daha 3 bile değil, niye önceden söylemiyorlar diye diye gittik. bebişimin verem aşısı neyse de diğer ikisi öyle canını acıttı ve ağladı ki benim bile gözlerim doldu. Ki ben henüz 15 günlük bebeğimi sünnet ettirirken elinden tutup sakinleştiren bir damla gözyaşı dökmeyen kadınım!!! Allahtan emziremeden gitmişiz, hemen emmeye ve de sakinleşmeye başladı Arca. Sonra ateş düşürücü şurubundan içtik, hava da güzel hadi dedik göztepeye gidelim. Ne iyi oldu, bebişimin bebek yorganına yedek nevresim aldık, sonra penye yelek aldık, pek cici oldu. Kimse kırılmasın da (yani büyükler) yün yelekleri sevmiyorum ben, toplanıveriyor.
Eve geldik, anane dede gelmiş, arcayı sevdiler ama öncesinde arca 2,5 saat uyumuştu, gündüz rekoru!!! Aşıların üzerine şurup bir de temiz hava uyuttu galiba güzelimi.

Bugün benim doğumgünüm!! eskiden 1 hafta öncesinden kutlamalara başlatırdım, - zaten 1 Mayıs unutulabilir mi? - herkese hatırlatırdım bu sene unutmuşum:) ablam sana gelicez pasta kesicez deyince jeton düştü, yaşlanıyorum galiba. ne güzel sabah Arcayla birlikte kuaföre gittik, dediler ki fön sesinden irkilmesin, olur mu canım ne favori white noise u kendilerinin! Nitekim deli gibi uyudu. Her gören babasına benziyor galiba diyor, kıl oluyorum. Bir bebek annesini bu kadar mı inkar eder canım!!! YEğenim bana daha çok benziyor!! bkz.aşağıdaki foto!

Öğlen ablamlar geldi, pasta kestik, tabii mumları duru üfledi. Arca umursamaz biçimde uykuya daldı. Baktım emzirmenin üzerinden 2 saat geçmiş, ablama dedim ki ben süt sağacağım bu veleti de 1 saat uyutacağız, Mission Impossible!! Arca uyudu, anne de tam 105 ml süt sağabildi!!! Ben pompayı kullanmayı pek beceremediğimden olsa gerek şimdiye kadar rekorum 80 di. Tarihi attık, sonra da buzluğa!!! Arca arada mızmızlandıkça pışpışı bastık uyuttuk:)

İlker erken geldi, Arcayı annelerden birine bırakıp başbaşa yemek teklif etti. Doğumgünümü Arcasız kutlamak içime sinmedi. Onu da aldık, Mezzalunaya gittik, İtalyan yemeği yemeyeli sanki yıllar olmuş... Şaşılacak şey...Arca uyudu. Oradan çıkıp Joker mağazasına gittik ve kick and play oyun halısından aldık, hatta bir tane de Nazlıların bebeğine aldık, 50 YTL de hediye çeki verdiler. Bu arada Arca hala uyuyor... Bizim oğlanla sürekli konuştuğumuzdan bizi oyuncak haline getirmiş, hiçbir oyuncak kendisini enterese etmemeye başlamıştı. Arca ile arasında sadece günler olan Tuğçenin Durunun pek hoşuna giden bu oyuncaktan şimdi arcada da var. Öncelikle ayna ilgisini çekmiş gibi, bakalım önümüzdeki günler ne gösterecek?

Arca sabah gülücükleri, güzel güzel uyuması ile en güzel hediyeyi verdi bana, halbuki en güzel hediye kendisiydi, haberi yok.

1 Mayıs benim doğumgünümden biraz daha fazla anlam taşıyor bu yıl... Çünkü Arcaya süt yetiştirmek için gece gündüz çalışan emekçi memelerim var artık:) Allah onlara güç kuvvet versin:)

Her doğumgünümün temennisi yine aynı... Tüm emekçilerin de bayramı kutlu olsun, olaylar çıkmasın, herşey bayram havasında olsun...

7 yorum:

Oz dedi ki...

Mutlu Yıllar Yelizcim:)
Arcan ile, sevdiklerinle... Gündem, öncelikler nasıl da değişiyor:). Daha önce bizler için önemli olan şeyler ikinci plana düşüveriyor,herşey Miniklere:)
Ben de Nilsiz dışarı çıkmak istemiyorum. İçime sinmiyor. Hem alışsında istiyorum:)dışarıya, dışarıda uyumaya...
Tekrar mutlu yıllar! Sevgiler...

zero dedi ki...

Yelizcim sana mutluluk ve sağlıkla dolu bir yaş diliyorum. yeni yaşın sana anneliğin, kadınlığın, insanlığın, aşkın en güzel ışıltılarını tattırsın, tüm sevdiklerinle... sevgiler canım

Tuğçe dedi ki...

Yeliiiz,
Nice yıllara...
Doğum günün kutlu olsun...
En güzel hediye Arca dediğin gibi. Güzel bir gün geçirdiğinize çok sevindim....
Sizin Duru da (Maaşallah! x 41 )çok güzel çok şirin, teyzesi de...:)
Oyun halısını sevecektir bence, ama ben doğumdan önce almıştım ya, ya sevmezse diye az telaş etmedim, çünkü gerçekten pahalı...
Yeni fotolar bekliyoruz Arcadan...
Tekrar tebrikler :)

Nihan dedi ki...

Yeliz doğumgünün kutlu olsun. Emekçi memeler beni çok güldürdü. Onların da bayramı kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Yelizcim dogum gunun kutlu olsun, nice mutlu saglikli yıllar diliyorum.
Ben seni kısa siyah saclı diye hatirliyordum, resmini gorunce cok sasirdim, profil resmine de simdi dikkat ediyorum.
Kızacaksin belki ama bence de Arca sana pek benzemiyor :) ama soyle bir sey var. Tanri babalar cocuklarini benimseyebilsinler diye ilk aylarda onlara benzetirmis tipini. Cunki anne zaten kendi icinden cıktıgı icin sahiplenirmis cocugu, babanin birseye ihtiyaci varmis :) nasil mantikli dimi :) ne farkeder zaten, saglikli olsunlar yeter degilmi :)

yeliz dedi ki...

iyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler sevgili arkadaşlarım:)

özlemcim kesinlikle dışarıda vakit geçirtömek lazım bebişlere temiz hava iyi gelyor.

tuğçeciğim,
çok sevdi oyuncağını velet, çok şükür, favorimiz ses çıkaran ördek.

nihancım, cümlemizin memelerine allah kuvvet versin, işleri zor valla.

kirazım,
bakma öyle çok sarı değilim, çocukken acayip sarıydım, şimdi de koca baskısı ve kuaför desteği ile açtırıyorum saçlarımın rengini. ilk aylar bebekler babaya benzer muhabbetini doktor da yapmıştı, ben ilk aylr bebekler çirkinimsi oluyor diye mantık yürütmüştüm ama seninki daha mantıklı:)

aysema dedi ki...

"Emekçi Memeler" çok hoş benzetme olmuş,güldürdü beni...

Yeni yaşınızı kutluyorum, sevdiklerinizle nice güzel yıllar diliyorum size...