18 Mayıs 2009 Pazartesi

Dötü doğrulttuk

Herkeslere teşekkürler, ne kadar sevindik iyi dileklerinizi okuyan gözlerimizle biz
ve ne kadar mutlu olduk bizler için dua edenleri görünce...

Cumartesi pazar her saat başı ateşimizi ölçtük, pazar sabah yine ateş çıkar gibi olunca şurup verdik. Doktora durumu anlattık. Dedi ki 38 in üzerine çıkmadığı sürece ilaç vermeyin, ateş sayılmaz. Öyle uzun kollu tulumlar giydirmeyin rahat bırakın. Ateşin takibi önemli, rahat olun. Bir de bize sor, ilk ateş tecrübemiz bu napalım, insan telaşlanıyor ister istemez. Arca keyifsiz ve uykulu pek melül melül bakıyordu, dokunuyor insana valla. Hatta az emdi gibi, bir gün içinde bana süzülmüş gibi bile geldi. Ben galiba çocuğunun ağzına yemek tıkan annelerden olacağım, ne fena. Şaka bir yana ateş belki 38 in üzerine çıkmadı ama 37 nin altına da düşmemesi can sıkıcıydı. Pazar günü kısa tulumumuzu giydik, ferahladık. Oyuncağımızda oynayıp gülücükler attık. Kısaca dötü doğrulttuk. En son akşam sekizde emdi, on buçuk gibi rüya öğününü aldı ve 2:45 civarında uyandı, ölçtüm 37!!! yuppppiii!!! tabi yarın da ateşe dikkat edeceğiz ama şimdilik iyi gibi gibi:) ama yine az emdi sanki, tek memeyi bıraktı, şimdi gidip sağacağım.

Bu arada İlker de hasta oldu, maaile telef durumdayız, bu güzel havalarda alemlere akamıyoruz maalesef. İşin komiği ben nerdeyse 1 haftadır atlatamadım, öksürüğe çevirdi, İlker yataklara düştü ama Arca 2 günde düzeldi. Gençlik işte, belki de anne sütü mucizesi, bilemiyciim. Bugünün anısına, kısa tulumumuzla ilk fotomuzu takdim edelim efem.
not: Arcanın aslanla göz temasına dikkat!! bu oyuncağa bakarken kendinden geçiyor, onunla konuşuyor, aralarında sağlam bağlarla bir ilişki kuruldu!!

12 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

aaa yelizcim
ben önceki postunu bile yeni gördüm.. bi geçmiş olsun diyemeden geçip gitmiş hastalıklar neyse ki.
bu aralar havada bile nezle mikropları var. dikkat et desem boş, nereden nasıl geleceği belli olmuyor.
bu aylarda başlıyo tek meme emmeye bu veletler. endişeye gerek yok. o ne kadar yiyeceğini bilir.
yaz gelince pek datlu oluyo butlar bacaklar. yenesi kıvama da gelmiş zaten arca'm, erkekim..
kaza için de sana geçmiş olsun ayrıca. cana geleceğine....

huysuz dedi ki...

çok geçmiş olsun... anne sütü mucizesi gerçekten de :)

Ozguranne dedi ki...

Gençlik işte diyosun:)))) Çok güldüm:P
Aman geçmiş olsun bi an önce tütütütütü. Sanal kurşun mu döktürsek?

Yesim dedi ki...

yerim ben onun kisa tulumunu, cok tatli olmus :)) Iyi hadi gecmis olsun dikkat edin kendinize...

Özlem dedi ki...

I love mummy t-shirtüne bayıldım:) Arcacığımın. Havalar değişken:) Dikkat edin. Sarıldık ve de öptük...

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun...canım çok tatlı

zero dedi ki...

ya bu velet çok tatlı bir velet ya! benden söylemesi, sen böyle resimlerini yayınlamaya devam ettikçe, biraz daha büyüdükten sonra bir Türkiye turuna çıkarman gerekecek, ya da biz geleceğiz izmire başka çare yok:)

zühre dedi ki...

Yelizciğim hepinize çoooook geçmiş olsun. Geldi mi hepsi birlikte gelir zaten. havalar çok dengesiz.Adam gibi yaz gelse rahatlayacağız. Hepinizi öpüyorum.Tekrar geçmiş olsun.

gunebakan dedi ki...

yelizcim ben yazana kadar geçmiştir bile tahminim.
çok geçmiş olsun yine de.
kısa tuluma bittim. bacakları ısırasım var...
kardeş bu ne sıcak bu sene yahu. izmir yanıyor resmen. mayısta böyleyse haziranda ne yapacağız bilmem...

Aslı Cin dedi ki...

Ah bilmezmiyim ne zordur. Geçmiş olsun. Geçecek bunlar, zamanla alışacaksınız, ve zamanla daha az hastalanacak. Bugünleri gülümseyerek hatırlayacaksınız. Nasıl da uykusuz kalmıştık, ne de korkmuştuk bilmediğimizden diye.:)

k.i.s.d. dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, bizim de babamız hastalandı. Neyse ki biz iyiyiz. Mevsim geçişi ya ne çok bakteri ve virüs var havada. Ve lodosla yayılıyor hastalıklar aman dikkat. Bol bol tere ye, direnci artırıyor. Ben çok faydasını gördüm. Sevgiler.

yeliz dedi ki...

herkese candan teşekkürler

hülyacım,
tek memeyi sallamıyorum artık sağol, sağıyorum ooh ne rahat:)

özgürüm sanal kurşun da beni güldürdü, ilahi :)

zerenciğim gelin gelin bekleriz, olmadı niyetliyiz istanbula gelmeye zaten sana orada takdim ederiz cüceyi:)

aslıcım haklısın, kimbilir daha nelerle karşılaşacağız, inşallah bu kadarla kalır.

sevgili k.s.i.d.
çok geçmiş olsun inşallah size geçirmez , ben başaramadım:(