1 Kasım 2011 Salı

Dumur Diyalog #27

A: Bunu kim aldı? (oyuncak arabasını gösteriyor)
Y: Baban aldı.
A: bunu kim aldı? (oyuncak arabasını gösteriyor)

Y: Baban aldı.
A: Bilgili baba

(Yaa ne demezsin oyuncak araba konusunda son derece bilgili:P)

...............................................
Laf arasında...
İlker: Naber cüce bozuntusu!
Arca: bozulmuş mu?
İlker: Ne?
Arca: Cüce?
...............................................

İlker geç gelecekti. Arca'yı bilgilendirdim.
A: Babayla konuşucam.
Y: Ne diyeceksin?
A: Akşam oldu, bu saatte iş miş olmaz diycem!
...............................................


Yemek yerken mama sandalyesinde resim yapacağım diye tutturan cüceye izin verdim.
Cüce mama sandalyesinin tepsisini mavi pastel boya ile çizdi. En gıcık olduğum şey. Kalkmak istediğinde verdim eline ıslak mendili, "sil" dedim.
Pek de isteksiz mendili gezdiriyor çizginin üzerinde.
Kızdım: "iyice temizle Arca, bu tepside mavi boya görmek istemiyorum!" dedim.
Arca: Annem sen mavi boya sevmiyo musun?

Kızgınlık filan geçti tabii:))

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

arca'ya bizim mudurlerin telefonunu da versem de bir arasa. bu saatte is mis olmaz dese ne guzel olur.
Masallah!

nil dedi ki...

Bu saatte iş miş olmaz:)))

Bir de hala mama sandalyesine itiraz etmediği için sevinsene kadın,boyasın maviye,sahi sen mavi sevmiyor musun? :P

Cebimdeki renkler dedi ki...

Siz dumur oluyorsunuz ya ben ekstra dumur oluyorum bu cevaplara, sorulara... "Mavi sevmiyor musun" diye sormak hayatta aklıma gelmez ki :))

Evren dedi ki...

Hahaha, cok guldurdun beni Arca :) Iyi ki varsiniz!

Elif dedi ki...

çocuğum haklı bu saatte iş miş olmaz :))