24 Aralık 2011 Cumartesi

Kaz ayaklarımın müsebbibi bulundu


Hayır pek çok sırıtmak değil sadece. Tamam o da var. Tamam cidden sürekli sırıtan bir suratım! Lakin sadece o değil. Asıl sebep lensler! Daha doğrusu kuruyan lensler!

Yirmi yedi yaşından sonra miyop olursan gözlüğe alışamıyorsun, lens cankurtaran oluyor. Ama lanet lensler de zırt pırt kuruyor. Bütün gün kapalı ortam, bilgisayar önü vs… Kısacası sürekli gözlerimi kırpıştırıyorum ve göz çevresi mimik çizgileri derinleşiyor, iyice yerleşiyor.

Akşamları evde bir gözlüğüm var, kullanıyorum ama asıl almak istediğim ahanda işte bu yavrular!!

Uzun lafın kısası, yaşlanmış değilim, katiyen kabul etmiyorum ve derinleşen kaz ayaklarımın suçlusu lenslerdir, ahanda buraya yazıyorum. 

Şu Jennifer Aniston nasıl şeker bir hatundur yav…

Friends derim, Rachel derim tek geçerim! On sene izledim, İlker dayanamadı bana box setini aldı. Yurtdışından getirtti ve Türkçe altyazısı filan da yok. İlk geldiğinde o box set, bütün hafta sonu arka arkaya bölümlerini izlemiştim. Tabii çoluk yok çocuk yok, vakit çok! Hala Comedymax'te görsem takılırım, hala DVDlerini izlerim. Gelmiş geçmiş en eğlenceli sitcom'du. 

Hazır Arca uyuyorken izleyeyim yav! 

2 yorum:

Banu dedi ki...

Friends konusunda aynıyım. Defalarca seyrettim, hala da görünce seyrediyorum. Demek ki yalnız değilmişim :))

Unknown dedi ki...

Friends, tek geçerim ben de...