8 Ağustos 2011 Pazartesi

Dumur diyalog #14

Arca okulda arkadaşının kamyonunu ödünç alır, oynar ama geri vermek istemez.
ÜT: Arca artık eve gidiyoruz, arkadaşının kamyonunu geri verir misin?
A: Vermiycem, ağlasın! Eve götürelim!
ÜT: Evde çok fazla kamyonun var
A: Evdeki kamyonlara arkadaş olsun bu, bizimle gelsin !

--------------------------------------------------------

“aa bak bu short ve t-shirt takımmış, hadi gel takımlarını giyelim” diyerek ilgisini çekmiş ve üzerini giydirebilmiştik.

İşte bahsettiğim böyle bir takım



Kasap Aydın abiye gittik, sohbet ediyoruz, şike vs mevzuları yine.

Aydın abi : Arca sen hangi takımı tutuyorsun?
Arca (üzerindeki short ve t-shirt’ü tutarak) : bu takımı!

--------------------------------------------------------

Sabahın körü daha uyanmamışım bile...
A: Çikootalı puding istiyorum!
Y: Annecim ben ev pudingi yapmayı bilmiyorum, Ümit teyzen gelince yapar. Nasıl yapıldığını bilmiyorum.
A: Süt koyuyosun, tuz koyuyosun, kakao, sonra böyle karıştırıyorsun, ocağa koyuyorsun. sen de ocağa koy!

--------------------------------------------------------

Geçenlerde bir akşam balkonu buz gibi yıkamışım, patates kızartmışım hep beraber yiyoruz. Buz gibi bira açtım yanına oh keyif…

Arca bana : “bira kokuyorsun” dedi.
Ben: Peki güzel mi? Kötü mü koku? (bence çok güzel bir kokudur:P)
Arca: Kötü!
Ben: 15 yaşına geldiğinde “anne gel birer bira açalım” dediğinde kötü kokuyor diye içirtmeyeceğim yanımda! Oh olsun!
Arca: Cadı anne!
İlker: Vallaha ben söylemedim.

5 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

bilmiş seni.. o dilini sevsinler senin..

k.i.s.d. dedi ki...

özellikle son diyaloga koptumm. Bu arada ev pudingi çok basittir hemen tarif yazarım istersen, uğraştırmayan bişiy hemi de.

Adsız dedi ki...

çocuklar ne zaman bu kadar konuşkan oldu inanamıyorum. sadece 2,5 yaşında ve böyle diyoglar kuruyor.. acaba yedikleri içtiklerinden mi yoksa geliştirici çok oyuncak alınıyor ondan mı merak ediyorum :)mercan

kuzunun annesi dedi ki...

Ahahaha , öldürdün beni gülmekten Arca . O kadar az görüyorum ki kacırıyorum onun dilindeki gelişmeleri bak ...

yeliz dedi ki...

sevgi:) cidden dilli düdük

kisd,

Çok makbule geçer:) ümit abla gidince ne edeceğim diye kara kara düşünüyorum:)

Mercancım bence algıları çok açık bunların ve dediğin gibi onlara sunulan imkanlar çok fazla. inan hepsi aynı çocukların bu dönemde:)

valla hayat doğru bir araya gelmemliler. birlikte çevirdikleri diyaloglar da acayip eğlenceli oluyor.