30 Eylül 2011 Cuma

Arca diyor ki...

Duydum ki annem blog köşelerinde dedikodumu yapıyormuş. Teessüflerimi sunarım. İki çift laf etmeden de duramam!

Bu kadını anlamakta güçlük çekiyorum. Hep kendi istediği olsun istiyor. Çok inatçı! Dediğim dedik çaldığım düdük! Ne var sanki biraz cıbıl dolaşsam? Ne var cıbıl uyusam? Yok illa ki üst baş giyilecek.

Bir alarm almış eline, ben anlamazmışım zamanı haber veriyormuş o! Alman anne oldu başıma. Alarm bulamazsa ona kadar sayıyor. Ben bu sayarken hop on olmadan yapıveriyorum, seviniyor! Niye seviniyor anlamadım, ben pislik yapıyorum halbuki.

Geçen gün etrafı dağıttığımda “bundan sonra gestapo kuralları işleyecek!” dedi, hatta bana “gestapo” dedirtmeye çalıştı. “Annen nasıl?” diye sorarlarsa “gestapo” diyecekmişim. Deli mi ne! Bir de seçim yaptırıyor ayağına çok pis kural koyuyor. Sonra ağlıyorum, hoop “seçimi sen yaptın” deyip sorumluluğu benim üzerime atıyor. Ben iki buçuk yaşında bir çocuğum, hayatın anlamını mı sorgulayacağım, hey allaam!!

Ben böyle kendi kendime oynarken çaktırmadan beni dikizliyor, bilmiyorum sanki. Ben dalmış oynarken ses çıkarmıyorsam, kıllanıyor, parmak uçlarında minik minik kapının kenarından bana bakıyor. Dergi filan karıştırıyorsam benden iyisi yok, tam arkasını dönüyor, “anne, oku!” buyuruyorum, çok pis gıcık oluyor! Ama ola ki bir yerlerin tepesine çıkmışsam, bir anda panter kesiliyor.

Annemi gıcık etmek çok kolay! Baktım ilgi göstermiyor, yatıyorum yere boylu boyunca “anneee anne” diye yüz defa söyledim mi susayım diye yanımda bitiyor!

O taze fasulyeyi pek akıllıca yöntemlerle kendi başarısı ile yedirebildiğini sanıyor. Bir kere son derece lezzetliydi, koy önüme kötü bir yemek , bak bakalım yiyor muyum, tırnağımı sokmam!

İstanbul’a gitti bugün meydan bana kaldı, at koşturuyorum.

Gelir şimdi ufak ufak kaçayım…

5 yorum:

zero dedi ki...

Oh be sonunda Arca'yla da konuşabilme şansını bulduk. Arcacım, sen bu annen var ya senin bu annen, çok matrak kadın! O, benim sayfama hep elinde kahveyle çayla geldiğini söyler, ben onun sayfasına gelirken elimdekilerin çeşitliliği çoğunlukla değişiyor ama sayfadan çıkarken muhakkak kocaman kahkahalarım olyor:) görüyorum ki senin de annenden kalır yanın yok matraklık konusunda:) hep annenle yollarım sana öpücüklerimi, şimdi seni kocaman öpüyorum, annene yolluyorum:))

Fatma dedi ki...

Arca, her şeyi biliyor ve görüyorsun, bakıyorum annene çaktırmadan,yorum da yapmaya başlamışsın annenle ilgili, ben bunu çok tuttum bilesin, devamı da olacak mı:)

alev ertürk dedi ki...

Aslan arcam benim :)) allahın izniyle senin yazdığın günlerde gelecek inş. ve ben eminin ki sen bu bloğun şifresini kırar yelizden habersiz gene de yazarsın arkandayız gestapo anana karşı :)))) ( anan duymasın sakın aramızda tamam mı ) :))))))))))))))))

YesiM dedi ki...

Arca'cim annecigin de sen de pek tatlisiniz, hep yazin :)

nil dedi ki...

Arca'm sonuna kadar haklısın:))))))))))))))Öperim:)))