23 Ocak 2012 Pazartesi

Haftanın okuyanı

Blog dünyasına "haftanın okuyanı" konseptini armağan eden sevgili Leylak Dalı'na ithaf olunur:)
Yer: Ela'ların evi
Doğum günü partisi
Arca Ela'nın kitaplığından bir kitap kapıp gelmiş.
Okurken, birer ikişer bütün parti ahalisi toplanmış başımıza ve sevgili Elif de deklanşöre basmış.
Basarken "seni haftanın okuyanı seçtim" diyordu.
Minikler ne tatlıydılar, kitap bitince Bevkim "bi daha bi daha" diye tempo tuttu, kendimi stadyum konseri veren Şebnem Ferah gibi hissettim. Lakin pasta zamanıydı, okuma saatini bitirdik. Sonra bir ara baktım, Elif'i esir almışlar, okutuyorlar.

Eve dönerken Arca bir Kayyu kitabı sıkıştırmıi kolunun altına "annem bunu ödünç alalım Ela'da diyordu." Büyüyorlar hem de çok hızlı büyüyorlar:)

4 yorum:

nil dedi ki...

Bevk bigaha demiştir:)) Ayrıca pastaya dua et, güzel okuyandan anlar, en az beş kere bigaha diyor,haftanın,ayın ve yılın okuyanı,pek de güzel çıkmışınız hepiniz :))

Adsız dedi ki...

kitap okuyanın sen olduğunu yazmasaydın 20li yaşlarda bir abla sanırdım. nasıl genç görünüyorsun sen öyle vay beee :) mercan

Elif dedi ki...

Şimdi bloğa yazı yazıyordum ve bu pozu koyup üzerine "haftanın okuyanı" yazmıştım iyimi :))

Leylak Dalı dedi ki...

Bugüne kadar koyduğum resimler kalsın orda, bu fotoğrafı tek geçerim, budur efendim Yüzyılın okuyanı:)
Umarım büyüyünce de devam eder bu okuma aşkı, öperim sizi:))