13 Ocak 2012 Cuma

Bir annenin evladına itirafları

Evladım, itiraf ediyorum… Dün akşam yatmadan önce okutmak istediğin dergilerin 3 tanesini yorganın altına saklamak suretiyle okumaktan yırttım. Bir defasında da seni “okuduk zaten” diyerek kandırmıştım. Utanıyorum.
Kocanı öpme kocanla konuşa diye direktif verdiğin o adam var ya hah onu sen görmüyorken öptüm, oh be! Ulen on senelik kocamla arama giriyor velet!

Ha bir de pekmezi şurup diye kakalıyorum sana. Ayrıca Umca’yı da vitamin şurubunun içinde kaktırıyorum ruhun duymuyor.

Kitap okurken elimden alıp yere atmana gıcık oluyorum. Bu yüzden sen oyuna dalmışken gizli gizli okuyorum.

Her tarafım tutuluyor ama sen hastayken senin yatağında seninle uyumaya bayılıyorum. Hastalığının tek iyi tarafı bu diyebilirim. Ama alışkanlığa dönüşmesin diye sana söylemiyorum.

Bir de kimseye söyleme ama seni çok seviyorum:P

5 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Yeliz valla ben de seni çok seviyorum, ne tatlısın ya:)) Annesi sen olan çocuk büyüyünce süper ötesi olur (Utanmadan kendimden biliyorum diye ilave edermişim, şaka şaka:)
Demek senin velet de kocanla olan ilişkini kıskanıyor, benimki de Arca kadarken kazara dansetsek "ayrılın ayrılın" diye zırlamaya başlardı:)) Bu erkek bebeler fena kıskanıyor analarını. Öperim ikinizi de...

kuzunun annesi dedi ki...

Eloş bizi sıkı fıkı görünce hemen gelir ikimizin ortasına kurulup bizi öper , voltranı oluştururuz . Allahtan ayırmaya çalışmıyor, şanslı mıyım ne ?

Tarkanın Annesi dedi ki...

Dediklerinin malesef büyük bir kısmını bende yapıyorum.Bücürün yatmadan önce bütün hepsini okutmaya uğraştığı hikaye kitaplarının çoğunu bastıran uykuya yenilip saklayışım , hiç peyniri sevmeyen Tarkan!a yağ pekmez karışımının içine katarak yutturmaya çalışmam fakat onun yutmaması, şurup mevzularının da bizdekiyle paralellik göstermesi v.s v.s evet bende aynı suçları işliyorum ama bir sorsalar niye işte o en son yazdığın şey yüzünden onu çoooook sevdiğim için.

Evren dedi ki...

:)))) Cok tatlisiniz! Ben de birlikte uyumaya bayiliyorum. Cunku ancak uyurken "KuzuSu" oluyor :)

yeliz dedi ki...

Ben de seni çok seviyorum Leylak dalı. Bayılıyorum seni okumaya, içimi açıyorsun:)

Hayat, Ela çok sevecen bir çocuk Arca ise bildiğin domuz:P

tarkanın annesi ortak gücümüz ortak yönümüz:)

Kuzusu'yu koklar öperim