31 Ocak 2012 Salı

Köpeklerin "bişey yapmaması" için...

Hani geçtiğimiz hafta bir itirafta bulunmuş, "köpekfobik" olduğumdan bahsetmiştim.

Çok değerli yorumlar, okumaya doyamadığım anılar geldi ama özellikle bir tanesini paylaşmak istedim. "Adsız" bizimle çok faydalı bir yazı paylaşmış.
Köpeklerin davranışlarını anlatıyor, saldırma sebeplerini saldırma durumunda çocuğun nasıl davranması gerektiğini anlatıyor. Çünkü istemeden de olsa "av" olduğumuz mesajını verebilirmişiz.

Sadece sahipsiz köpek saldırıları değil, evdeki köpekle de köpeğin güdülerini bilmek, çocuğumuzla köpeğimiz arasındaki iletişimi güçlendirmek ve istenmeyen olayları engellemek için bazı önerilerde de bulunuluyor.

Kısacası "bişey yapmaz!" tam bir şehir efsanesi... Ancak köpeklerle iletişimimizde doğru davranırsak bu sevimli dostlar "bişey yapmaz"mış.

Çok uzatmadan, yazı için buraya bir tık.

6 yorum:

firdevs dedi ki...

Kucukken kopegimiz vardi . Bir gun kopegi gezdirirken aniden bana saldirdi . O gun bu gundur kopeklerden cok korkarim . Bir de kopekler kendinden korkan kisiyi kokularindan tanirlarmis ya ! ben de bunu dusunur daha cok korkarim . :(

Hatta benim yuzumden cocuklarda kopeklerden korkuyorlar :(

Fransada yedi yildir yasiyorum . Sokakta sahipsiz kopek hic gormedim . Bazen parklarda filan sahipleri kopeklerini tasmasiz gezdiriyorlar . Kopek sahipleri yanimizda cocuk oldugundan bize yaklasmadan once kopeklerine tasma takiyorlar ve ben o ana kadar tirim tirim tirsiyorum .

Sanirim olene kadar bu korkum devam edecek :(

Fatma dedi ki...

Ben de köpeklerden inanılmaz derecede korkuyorum. Ve 1 yaşındaki çocuğuma bu korkumu aşılamamak için ne yapacağım şimdiden düşünmeye başladım..

Elif dedi ki...

Deli gibi köpekten korkan biri olarak yazıyı hemen okumalıyım

yeliz dedi ki...

firdevs, sokak köpekleri konusunda gerçekten şanslısınız avrupada. burada maalesef, sokak köpeği sayısı daha fazla.

Fatma bence yazıyı oku, bilince öğrenince insan kendini daha güvende hissediyor.

Elifcim:( kader akadaşım

Adsız dedi ki...

Merhabalar Site Sahibine söylermisiniz linkin sonuna .html koysun.

Yazımızı paylaştığınız için çok teşekkür Ederiz.

www.evcilara.com
Yönetim

yeliz dedi ki...

sevgili www.evcilara.com
düzeltme için teşekkürler... düzelttim. ayrıca yazı için de teşekkürler, çok faydalı idi.