9 Ocak 2012 Pazartesi

"Sümüğümü siler misin, annem?"

Tamam şifayı kaptım geldim, mikrobu eve ben getirdim de bu kadar mı intikam kokar kardeşim bu davranışlar? Bitirdi beni hafta sonu. Cumartesi iyiydik. Yani ben hastaydım, o keyifliydi, yırttık demiş olabilirim şuursuzluk işte, sus değil mi? Bir sus da bir defa da nazarın değmesin. Aman da benim keyifli çocuğum dememin üzerinden çok geçmedi, ateş 38'i geçti. ALKIŞ!

Pazar günü cehennem öngörüşü yaşattı cüce bana.
"Sümüğümü siler misin, annem?"
"Hayır annem gelsin tuvalete"
"Annem şurup içirtsin"
"NEAYYY annem balkona çıkmasın"
"Arabaya inmesin"
"Annem yedirsin.... yapboz yapsın... beraber çizgi film izlesin benimle"
"annem yanımda otur, kucağına al"
"Annemle uyuyum"
"Annem ölçsün ateşimi"


Hay annen kadar başına taş düşsün!

Allah seni inandırsın bu satırları yazarken alkol alıyorum. Bir sonraki aşamada antidepresana başlayacağım garanti.

O dergilerin tamamını okuttu. Kaçak göçek okuduğum kitabı sakladı. Köfteli çorba yaptırdı, sadece suyunu içti (pislik!). Hani dahası var yazmıyorum zira beni bile yordu yazmak, okuyana sabır versin.

Bebesinden şikayet etmeyeni alnından öperim lakin ben siberana olamıyorum, insanım nihayetinde. Baktım çok pis dalacağım cüceye, terden pislikten yapış olmuş saçlarına punkçı şekli verip boy boy pozlarını çektim. Zaten İlker'e izin vermezdi... "Annem çeksin fotoğraflarımı, annem çeksiiiiinnnn!"

7 yorum:

zero dedi ki...

Velede bak ya:))) Ama Yelizcim o kadar tatlı foto koymuşun ki direk taraftar topluyor yani bu sevimlilikle:))

laleninbahcesi dedi ki...

ay kıyamam O'na sümüğünü sil, resmini sen çek annesi...
Berfu bana gıcık oluyormudur diye düşünürüm bazen, Cancan'ın annesi:)) ne yaparsa yapsın Cancan'ın tarafındayım çünkü:))
Ama valla köle Isaura gibiydim ben Yeliz, hatta karıkoca öyleydik. Bir gün komşumuzun çocukları ama - lale Teyze ve Zeki Amca öyle yapıyo diyecek olmuşlar, siz de o zaman onların evine gidin diye bize göndermişlerdi:))) Pişmanmıyım hayır hahahah böyle de mazoşist bir yanım vardır.

Hepinize sevgiler geçmişler olsun..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

kuzum geçmiş olsun.. e haklı çocuk ama sen getirmişsin hastalığı eve.. eee bedelini de fena ödetmiş sıpa..

Fatma dedi ki...

Bir süredir yaşadığım şey, geçmiş olsun.

annemahsustan dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun...

Benim gibi olsan napardın bilmiyorum, 3 ve 2 yaşında iki velet evin içinde. Biri ne yaparsa diğeri de aynısını yapıyor.

İnanır mısın şirkete gelip koltuğa oturduğumda dinlendiğimi hissediyorum...

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun mercan..

Cebimdeki renkler dedi ki...

O zaman ikinize de çok geçmiş olsun. Gülecem de kızarsın diye gülemiyorum... :))