26 Nisan 2012 Perşembe

Çocuğuna sinirlenmemek için dahiyane yöntem duymak isteyen buraya

Çocuğunuza zaman zaman kızdığınız oluyor mu?
İçinizden bağırmak geldiği ve hatta avaz avaz bağırdığınız?
Peki arada çok sinirlendiğinizde şöyle bir omuzlarından sarsıp kendine getirmek istediğiniz?

" Yok olmuyor benim içimden hiç çocuğuma kızmak gelmiyor" diyene öyle bir okkalı “HADİ LEN!!” derim ki feleğini şaşırır!

Olur kardeşim olur güzel annem, olmuyorsa insan değilsin! Hani "insan değilsin" derken "olamazsın" anlamında söylüyorum. Ya sinirlerin alınmıştır ya sakinleştirici yutuyorsundur ya da meleksindir de kanatların yoktur.

Günün çorbası hiçbir fedakarlıktan kaçınmayarak engin (!) tecrübelerini, birikimlerini, dahiyane fikirlerini paylaşıyor! “Okumadım, görmedim” diyeni ve engin bilgileri es geçeni, uygulamayanı çok pis tepelerim!

Heyecan doruğa çıktı mı? Ne yaptığımı, sinirlerimin bir anda nasıl yatıştığını söyleyeyim mi?

İyi be sustum, söylüyorum :

ARCA’NIN ÇORABINI ÇIKARIYORUM.

Hönk mü?

Evet çorabını çıkarıyorum, çünkü ayakları o kadar sevimli ki gördüğüm anda yemek geliyor içimden.

Gevşeyiveriyorum : )

Dahiyane fikir bekleyenler için küfretmek serbest.

Önce okuyanın siniri geçsin diye kendi ayak fotoğrafımı koyacaktım ama sonra sülalemin geçmişiyle uğraştıramayayım dedim, Arca’nın 3,5 aylık ayak fotoğrafını takdim ediyorum…


Nasıl ama komik değil mi ya?

11 yorum:

xcelis dedi ki...

kesinlikle harika bi fikir ya bende arkadaşımın kızında aynı şeyi yapıyorum diz kapakları o boğum boğum ayaklar bitiriyorum ya 4 ay sonra darısı bana inşallah
Sevgiler.

flzpink dedi ki...

Hakkaten Hönk!!
Denemek lazım, benim kıza pantolon altına külotlu çorap giydiriyorum (malum soğuk memleket), çıkarma süreci biraz meşakkatli ama deneyeceğim :)

buğday taneleri dedi ki...

ahaha evet iyi fikirmiş gerçekten. zira oğlumun ayakları taraklı yapıda olduğundan dolayı hala pofidik kıvamda. ayağının altından bile öperim öyle tatlı ;)

firdevs dedi ki...

Tam da okullar 15 gun bahar tatlindeyken , ve esimde haftaici evde yokken ve ben uc erkek cocuguyla basbasa kalmisken :p ayy gunun corbasi bana harika bir cozum sunacak derken honk diye kaldim :) benim buyugun ayak numarasi bana yetismisken , 6 - 9 yas grubuna ne onerirsin Yelizcim ? :) antidepresan ? :)

my little world dedi ki...

koşa koşa gelmiştim oysa:)ama bak gerçekten böyle bir yöntem bulursan paylaş olur mu?

my little world dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
my little world dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
anne kaleminden dedi ki...

büyüdükçe ayaklar sevimliliğini yitirirken, kızabileceğimiz şeyler çeşitlenerek artıyor. bu ters orantılı durum için de öneri bekliyoruz :)

nil dedi ki...

O arıza anında o çorabı çıkarabilmenden dolayı seni başımın üzerinde taşıyasım var:)

Fatma dedi ki...

O tombik ayaklar öpülür sıkılır. Maşallah hiç bir sinir de kalmaz haklısın:)

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben de sinirlendiğimde sarılıp öpüyorum :) Evet, öpüyorum. Onu öperken ben sakinleşiyorum, kızım da öpülürken sakinleşiyor sanırım.

Bir de elimi kalbinin üzerine koyuyorum. Hem o sakinleşiyor hem de kuş yüreği gibi hızlı hızlı atan o minik kalp beni sakinleştiriyor.