1 Ekim 2014 Çarşamba

Dumur diyalog #131

A: Baykuş erkek mi? hiç kız yok mu?
Y: Nasıl yani? erkeği dişisi var.
A: onu demiyorum... kız baykuşa "bayankuş" mu diyeceğiz ne diyeceğiz?
-------------------------------


Alerji sebebi ile doktora giderler, doktor İlker'e eylem planını açıklarken Arca da dinlemektedir.
Doktor: Bu enjeksiyon da işe yaramazsa artık kortizona gideceğiz.
Arca: NEAY!! NEREYE NEREYE GİDİCEZ? KORTİZON NE? GİTMEM BEN!
----------------------------------

NA'ya alerjiyi anlatıyor; "iskorpit balığı yedim, zehirli iğnesi varmış, iskorpitten şüpheleniyoruz".
----------------------------------

İlker telefondan haberlere bakarken İŞİD ile ilgili bir habere denk gelir. Arca da babasının ensesinden telefona bakmaktadır. İlker bu cücenin okuduğunu unutur, habere dalar...

Arca: "NE? ÖLÜM ŞEHRİ Mİ? ölüm şehri ne?"
----------------------------------

Y: Arca, gece uyurken üşüdün mü?
A: Uyuyordum annem nasıl bileceğim?
----------------------------------

A: Bizim sınıfa yeni çocuk geldi, adı Sergen. Futbolcu varmış Sergen diye, bütün takımlarda oynamış.
Y: Evet ya biz gençken vardı, hala da yorum filan yapıyor.
A: Biliyorum en son "bu gekasın her yeri futbolcu olsa ne olur?" demiş bak bak bak





5 yorum:

Julide dedi ki...

Keh keh keh.
Hep gülüyorum da, bu sefer sesli güleyim dedim. Çocuklar ne güzel.

Gulcin dedi ki...

Gunumun nesesisin sen Arca :)

sessiz balik dedi ki...

Kızım olaydı arcaya vereydim :)

CEREN dedi ki...

Eğer şahsen tanışıyor olsaydık Arca'yı mıncıklardım vallahi,bayılıyorum ben bu çocuğa, bin kere maşallah :)

kadriye dedi ki...

Merhaba. Çok güldüm ama Arca haklı. Benim çocuklarında vardı böyle tespitleri bunları yazmakla çok iyi yapıyorsun:)))