28 Ekim 2011 Cuma

Dumur Diyalog #26

Çok sıkıntılı günler, biraz havamız değişsin...

Arca’da bir uydurmasyon halleri var evlere şenlik.


Geçen akşam babaannesinin doğum günüydü, geç olacak diye bizim evde yemekte kutlamaya karar verdik. Cüce önceden yedi balığını, termal pijamalarını giydi. Altı tayt gibi, tombik butlar çıkıyor ortaya maaile hastasıyız bacakların.

Neyse otururken Emre geldi, görmedi Arca’yı ayakta, dedim ki; “annem bir kalk ayağa da butlarını göster Emre’ye”

Fırladı, gitti, yeni aldığımız botları getirmiş, koydu Emre’nin önüne; “botlarımı getirdim!”

….

“Aşkııımm” diye seviyorum bir gün,

“Ben senin aşkın mıyım?” dedi,

“Aşkımsın tabii” dedim.

“Bizim okulda mutfakta Aşkın hanım var, onun gibi mi?”

3 yorum:

Fatma dedi ki...

Akıllı bıdık:)

Elif dedi ki...

İlk gördüğüm yerde o butları ısırmayan ne olsun :)))

ruhdagı dedi ki...

But demeee :) Gözümün önünden gitmez oldu. Mıncıklıyorum bolca.