27 Şubat 2012 Pazartesi

Gelmiş geçmiş en sevilen meraklı minik

Şu gıcık Cars var ya... evet o Cars dergilerinden her ay giriyor bizim eve.
Gıcık oluyorum çünkü benim için okuması ne kadar sıkıcıysa, Arca için okutması o kadar eğlenceli. Cılkı çıkıyor, dergilerin kopan sayfları defalarca elden geçiyor ve Arca katiyen onlardan vazgeçmiyor.
Kaka icraatı sırasında, uykuda, yemekte hep onlar. Böyk demek istiyorum.

Benim favorim Meraklı Minik için aynı şeyleri söylemek mümkün değil.

Ben bile çok şey öğreniyorum MM'den ama Arca ilk birkaç gün dalıyor sonra yüzüne bakmıyor.

Bu ayki konu itibari ile bizim evin dergi bölümünde baş köşeye oturdu.

Gelmiş geçmiş en sevilen Meraklı minik sayısı ilan ettim, Şubat'ı, çünkü konu tiyatro!




İçinden bir küçük kukla sahnesi ve parmak kuklalar çıkmış. Geçen eve geldiğimde İlker'le oynuyorlardı. Arca kendini acayip kaptırmıştı. Derken dayanamadı, sahneye attı kendini.

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Elada bu sayının tombalasına hasta oldu , kuklalar 1 günde kenara atıldı :))

Her aksam bir parti ailece tombala oynuyoruz

Elif dedi ki...

Her ayın ilk günü aksatmadan aldığım bir dergi bu. Oyunlarına bayılıyoruz. Tiyatro sahnesi ve kuklalar favori oyunumuz oldu