7 Şubat 2012 Salı

Dumur Diyalog #42

"Bu galiba Pamuk Prenses olabilir! Evet olabilir!"
Televizyonda Jennifer Lopez'i gördüğünde...


...........

"Babam ocakta hiç tencere yok!!!"
Her akşam eve gelirken İlker&Arca sohbet konusu "akşam evde ne yemek var?" İlker bilmiyorsa, "hadi tencerelere bakalım" rutinine dönüşüyor. O gün, önceki günlerden kalan yemekler tüketileceği için yemek pişmeyince...


...........


"Babam sen bir şey yemişsin gibi ... Çikolata yemiş gibisin babam!"
İlker çaktırmadan bir lokma çikolata ağzına attığında ve Arca'ya yakalandığında...

...........

“O elindeki de korktu mu?”

Kamyonu yere vurduğunda kucağında Deniz’i taşıyan halası “korktum ben, Arca” dediğinde, Deniz bebek için…

……..

“Ona pas vermiycem”
Telefonda kendisi ile konuşmak isteyen Umidi için…

……..

“okuz!! Ben şimdi kızıcam buna baba!”
Trafikte kurallara uymayan bir sürücü için…

...........
"ben büyüdüm artık! bundan yiyebilirim."
Televizyonda Nutella reklamına rastlayınca...



11 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Hahahha , çuku canavarı Arca.
Elada bazen beni yakalıyor agzıma bir parca attıgımda " ne yiyorsun anne , bana da verrrr"

Evrim dedi ki...

Jennifer Lopez diyaloğunda koptum gerisini okuyamadım :)))

Özge dedi ki...

ilkinden sonra bende koptum sonrasında masa dese gülecek kıvamdaydım artıkkk:)))

Leylak Dalı dedi ki...

Çapkın, ağzının tadını biliyor ama Jennifer teyzesi Pamuk Prenseslikten yakında cadı üvey analığa geçecek. Çıtırlara bak oğlum, Cenifer kartlaştı artık:))

laleninbahcesi dedi ki...

Aslanım Arca hem göz zevki var hem damak:)

kara kitap dedi ki...

ben arca'nın babam ve annem demelerine bayılıyorum. bunları kayıt altına aldığın için de seni kutluyorum.ben genelde konuşmalarımızı unutuyorum.

yeliz dedi ki...

geç tanıştırdık hayat bunları ondan mı acep:)

aa Evrim lütfen nutellayı kaçırmış olabilemezsin:)

:)) özge... oğlum latin pamuk prenses seviyor napalım:)

evet Arca, Leylak teyzen haklı, o cenifer denen hatun annenden bile yaşlı:)

Lale ablacım bazıları sarışın sever, bizimki de latin:)

kara kitap senin yorumundan sonra diyalog etiketine girdim, eski yazdıklarımı okudum, yazmama rağmen bazılarını unutmuşum, iyi ki yazıyorum dedim sonra:)

a_y_s_e dedi ki...

ahahaaaaa, of arca, sabah sabah supersin yaaa....

Evrim dedi ki...

Kaçırmadım, kaçırmadın :) Siz bunu büyükler yer diye götürün daha adam büyüdü de JL ye bile göz dikti Nutella'ya mı dikmeyecek :))

enne dedi ki...

Gerçekten Nutella yemiyor mu Arca? Eğer bunu başardıysan saygıyla eğilip üstad demek istiyorum sana!

Gulcin dedi ki...

Arcanin bu babam annem diye konusmalarina bayiliyorum oyle sahiplenici ne guzel hissettiriyordur kimbilir boyle soylemesi. Bu sabah ise baslamak icin bana ne enerji verir dedim aklima dumur diyaloglar geldi ne sansliyim ki yenisi de gelmis :) Sagol yeliz :)