25 Şubat 2012 Cumartesi

Bir iyi haber daha...


Hemen hemen bütün arkadaşları bu ay doğduğundan doğum günü partilerine yeni katılmıştı, kendi pastasını kesecekti. Haftaya artık ne yapalım:)



Akşam bütün aile bir arada kutlama yapacaktık.

Bugün ise arkadaşlarıyla....

Bütün parti planları iptal oldu.

Ama olsun...


Kutlama için bir pasta ve birkaç mum yeter!

Yeter ki üfleyecek nefes olsun:)
Yeter ki keyfimiz yerinde olsun...

Teyzesi ve Dulusu yemekten önce aradı onlarla konuşmadı, kıllık yaptı ama pastadan sonraya denk gelen Umidi ile uzun uzun sohbet etti.

İyi haber ne mi?

SAÇLAR KESİLDİ SAÇLAR!!!

Ben rahatladım şerefsizim!


12 yorum:

nil dedi ki...

Bugün aklımdan gecti yeminle sacını ne yaptılar diye :)
Yavrum yakisiklim cool adamım iyi ki doğdun be nice sağlıklı mutlu senelere :))

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

canım canım. gulen yuzun hiç asılmasın. iyi ki dogdun arca kuşum seviyorum seni

Fatma dedi ki...

İyi ki doğdun Arca kuzusu, amma da cool olmuşsun ya:)

Adsız dedi ki...

çok tatlı olmuş maşallah.. yeliz dünki yazından etkilendim, hemen ünv. çocuk beslenme kitaplarımı tekrar karıştırdım. sen arcaya kilo aldırmaya kararlıysan, kilo alma programında çocuklar için ilk eklediğimiz sağlıklı besin cevizli sucuk. ama hakiki pekmezden olanından yani dışı jelatin türevi olanlarından olmamalı. böyle şeyler seviyor mu? gün içinde bir parça vereceğin cevizli sucuk günlük kalorisini ort. 100kkal arttırabilir. sağlıklı bir enerji kaynağıdır. kilosu ve boyunu söylersen takibi sağlayabiliriz mercan..

elvan dedi ki...

Canım benim fotograflar harika yakışıklı yigenim�� nice mutlu sağlıklı senelere

cenebaz dedi ki...

Saçlar süper, gülüş süper, duruş süper. 41 kere maşallah Arca'ya

Cebimdeki renkler dedi ki...

Sağlıkla mutlulukla güzel yaşlar tatlı Arcaya...

kuzunun annesi dedi ki...

Nice yıllara Arca kuşum , ne güzel pozlar , saçlar harika.

Haftayı iple çekecegiz.Öperizzzz..

Elif dedi ki...

Canım Arcam, iyi ki doğdun kuzum..
Hep güleceğin yıllar senin olsun..Saçlar yine çok havalı :))

Adsız dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun Arca'nın.Daha nice,nice yaşlara.

zeynep dedi ki...

doğum günü kutlu olsun arca'nın, nice güzel yaşlara. sevgiyle büyüsün.

yeliz dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar:)

Mercan'cım,

benim korkunca acayip abartma huyum var sanırım, şimdilik standartın altında değil ama böyle giderse kötü dedi doktor. ama aklımda hatta unutmayayım diye ilkere de söyledim, çok teşekkür ederim ilgin için