20 Mart 2012 Salı

Arca doğum günü partisi fotoğraf gösterimi

Görmemişin çocuğunun doğum günüsü olmuş tutmuş koparmış diyenlere "Benim bebem 2. yaşgününü kutlayamadı, hastanedeydi, hep arkadaşlarının pastalarının mumlarına üfledi! 3 haftadır da hastalıktan erteleniyor, kıyamam" şeklinde bir hastane ve hasta edebiyatı yaparım, gözünden yaş gelir şerefsizim!

Küçük elmaları hepsi seviyor!! Yuppi!!
Yok araklamıyor, arkadaşlarına ikram etmek için kurabiyeleri tabağına koyuyor
Evet evladım anan sana sarma sarmazsa böyle görmemişler gibi saldırırsın, kıyamam:(
  
Arca pasta kesilinceye kadar sürekli buzdolabının başındaydı, bir ara Ela'yı kafalayıp yanında götürdü. Baktı olmuyor, parmakladı. Sonunda daha fazla yalanmasın diye pasta kesme seramonisine geçildi.


Altısını bir arada görüntüleyememişiz, Bevkim burada çıkmamış:(

Arca'nın ikramı kurabiyeler, pastadan önce aperatif:)

Kankalar Tow Mater'ın hikayelerini izliyorlar, istişarelerde bulunuyorlar.
Hep birlikte olmak çok güzeldi. Bir ara despot Yeliz'in (ve Nil'in:P) karanlık yüzüne şahit olsalar da eğlendiler kanımca:)

22 yorum:

Fikriye Filtresiz dedi ki...

ay nasıl beyefendi olmuuş, Alman disipliniyle yetiştiği belli çocuğun:)) Doğumgünü bir kez daha kutlu olsun. Bir dahaki senelerde hiç hasta olmasın, hep ama hep mutlu olsun, karısını üzmesin (imkansız mı:))

Gulcin dedi ki...

Arca resmen yakisiklisin :)

O ucu bir arada koltuktaki fotografta koptum :) Baya ciddi konusuyorlar yahu :)

Doya doya kutla Arca nice guzel dogum gunlerin olsun boyle pastanin pesinden kosacagin :) Senin bu arkadas gurubuyla sirtin yere gelmez hep eglenceli partilerin olur bence hepiniz ayri eglenceli yavrular :) hepbirlikte nice guzel yaslara :)

Özge dedi ki...

uzunnnnn sağlıklı mutlu seneler inşallah küçük yakışıklıı maşallah sana... iyiler çıksın hep karşına inşallah...

(daha yeni kutluyorum hep okuyorum doğum günü postlarını ve ben daha yeni kutluyorum..:( çok utandım)

minikkus dedi ki...

ahaaha yelegini yedigim :) bildigin küçük adam olmuş lan bu:) dogumgünüsü kutlu olsun bücürün, bundan sonrakilerde hep saglıklı hep bıcır bıcır olsun işallah ^_^

aysema dedi ki...

İyi ki doğdun Arca, çok yakışıklısın, sen de arkadaşların da çok tatlı. Hepinizi öpüyorum.

Burcu dedi ki...

nice sağlıklı yıllara inşallah..
iyiki doğurmuşsun anasııı..

kuzunun annesi dedi ki...

Evet evet bencede eglendiler ve oldukca arızasız bir gündü kanımca , tekrar kutluyoruz Arcayı buradan da.

nil dedi ki...

Sataşma var kardeşim,pamuk gibi kadınım bi kere:P

Fatma dedi ki...

Arca doğum günün kutlu olsun, nice sağlıklı mutlu yıllara. Çocuklar çok tatlı hele biraradayken daha bir tatlılar:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Harika olmuş helede iştahla birşeyler yiyen çocukları görünce insan daha da bir seviniyor Arca'da ne yakışıklı olmuş tahtaya vurayım tahtaya:)

saricizmeli dedi ki...

Arca'nın ifadesi ne ara değişti. Büyümüş iyice abi olmuş. Nice mutlu yaşlara.

Inanc dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz büyüdüler bunlar ya... Bu gün Cancan okuldan eve gelince beni özlediğini söylemiş. Özlemek bile biliyolar artık.

Dostum Arca'ya keyifli sağlıklı yaşlar diliyorum.

Elif dedi ki...

biraz önce İnanç'ın bilgisayarından (daha hızlı çalışıyor kardeşim ne yapayım)yorum yazan ve profil ismini değiştirmeyip afallayan salak benim :))

Bencede çok iyi vakit geçirdiler.Her geçen yıl birlikte geçirdikleri zaman daha da güzel oluyor.

Not: Tavuklu kanepelerin tadı hala damağımda

Evren dedi ki...

Harika bir "fotograf gosterimi" oldu. Hepsi cok tatlilar, bir arada daha tatlilar. Son fotografa bittim! Saglikli ve mutlu nice yillariniz olsun!

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun arca.. sağlıklı, ailenle birlikte ve mutlu nice yaşlar dileyorum.. mercan

ElfAna dedi ki...

Her sey cok guzeldi Yeliz' cigim. Arca kuzusuna tekrar mutlu yillar diliyorum.

Esra dedi ki...

Bunlar resmen komikler yahu!
Arca yakıyor kıyafetle yalnız :)

yeliz dedi ki...

Reyhancım, en büyük temennim budur! karısını üzmesin. karısı ne iyi adam yetiştirmişsin desin bana:) (kendime de pay çıkarırırm hiç utanmam:P)

yeliz dedi ki...

herkese çok teşekkürler

Elif İnanç'a selam:)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ah anca totomu yerleştirip yorum yazabildim. super bir gundu. menu, çocuklar, anneler harikaydı valla. arca'nın dolaba çaktırmadan girip pastayı parmaklamasını ve arkadaşlarına kurbaiye servisi yapmak için yukseltici basamagı banyodan getirip ustune çıkmasını hiç unutmuyorum. çok tatlıydı dogumgunu zıpası. operim

alev ertürk dedi ki...

yeni yaşın ve gecikmeli doğum günün kutlu olsun kuzucuk :))) inşallah bir daha hiç hasta olma da doum günlerinde gecikmesin :)) sağlıklı sağlıklı sağlıklı ve mutluuuu bir yaş diliyorum :))