19 Mart 2012 Pazartesi

Dumur diyalog #46

Çok öksürdüğü gece Arca ile uyuyunca sırtım tutulmuştu.


Y: Arca annecim ben biraz kendi yatağımda yatayım sırtım acımış.

A: Zararlı bişey yemişsindir annem.

(Evet! Seni yedim!)


Yatağa pek tabii benimle gelir, zavallı karısının sırtı tutulmuşken İlker oğluna masaj yapmaya başlar.

A: ellerimi de… kollarımı da… ayak parmaklarımı da…

Bir süre sonra…

A: bir tek gozlerim kaldı puhahahha



A: Annem şeytan mı dedi o? Şeytan mı dedi?

(Tarkan’ın öp öp öp şarkısını dinlerken..)



A: Baba var ya bu şarkı resmen çok güzel

(Burcu Güneş’in “oflaya oflaya” şarkısı bittikten sonra)

4 yorum:

Evren dedi ki...

Resmen cok guzel diyaloglar, operim :)

Özge dedi ki...

seni resmen yerim cüceeeeee.....ooyyyşş.

Gulcin dedi ki...

arca ya :)

yeliz dedi ki...

ben de hepinizi kocaman öperim:)
imza : arca