30 Mart 2012 Cuma

Dumur diyalog #50

Okuldan dönüşte İlker’i kafalayıp Haribo aldırmış!


(ben okuldaki Eda naz’ın annesine kızıyorum, meğer bizim evde arkamdan iş çeviren müttefiklerim varmış!)

Kendisini zararlı olduğu konusunda bilgilendirmeye çalışıyorum.

Paketi de elinden bırakmıyor.

A: Ayı Winnie mi bu?

Y: Hayır Haribo.
A: Haribo ne diyor biliyor musun?

Y: Ne diyor?

A: Çok güzelim ben, çok çok yiyin diyor.

Y: Haribolar çocuklara çok zararlıdır annecim, karnını ağrıtır, hasta eder.

A: Hayır zararlı değil annem meyvalı bunlar!



Y: Arabanın üzerinde ayağa kalkarsan, arabayı kaldıracağım Arca, yarına kadar oynayamayacaksın.

A: Nereye kaldıracaksın?

Y: senin erişemeyeceğin bir yere.

(Buraya kadar #47 ile aynı değil mi? Hayır copy paste yapmadım, bizim diyaloglarımız yazık ki kendini tekrarlar nitelikte.)

A: Adını söyle

Y: Küçük tuvalete kaldıracağım.

A: Sifonu da çekecek misin?







1 yorum:

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Uğraşma yarışamazsın baştan kaybettiğini bil, edebinle otur:))