14 Mart 2012 Çarşamba

Dumur diyalog #44

A: okula gitmiycem bugün


Y: Neden?

A: Gitmiycem evde dinlenicem.

(hmm evet çok yoruluyor küçük bey!)



Y: DVD’lerle oynanmaz Arca, oyuncak değil onlar.

A: Oynamıyorum

Y: Ne yapıyorsun?

A: Böyle bakıyorum sonra filmi aklımda oynatıyorum

(bence yakında o DVD’lerle aklınız oynatacak)



A: Babanem gelsin

Y: Geç oldu, yarın çağıralım, olmaz mı?

A: Çağıralım ama misafir olarak çağıralım, misafir olarak gelsin bize

(Babaneyle arasına bir mesafe koymaya çalışıyor galiba?)

3 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Ay yerim ben onu masallh ya darisi bana:)

Esra dedi ki...

Babaanne duymasın hakkında söylediklerini bence :)

yeliz dedi ki...

amin duygucum isteyen herkese versin:)

yok esracım araları pek iyi babanesi hiç bozulmadıi anlattım senin hakkında böyle böyle dedi diye:)