17 Ağustos 2011 Çarşamba

Dumur diyalog #17

Sabah kalkmışım ama hala uykum var. Uzandım salondaki koltuğa.

A: Anneeee, nerdesin annem?
Y: Uzanıyorum, salondayım
A: Salonda olma sen, mutfakta ol, acıktım, bana kahvaltı hazırla!


-----------------------------------------

A: Ben büyüyünce doktor olucam
Y: Hmm çok güzel ne yapacaksın doktor olunca?
A: Bilent amca gibi terlik giycem.

(Doktoru Bülent bey, her doktor gibi terlik giyer)

-----------------------------------------

Ümit teyzesiyle tuvalette.

A: Ali'yi okuyalım
ÜT: Hadi okuyalım
A: Ezberledim ben bunu! Hepsini ezberledim.
ÜT: E okumayalım o zaman
A: Yok yok okuyalım

Meşhur Alüüü... Tuvaletin değişmez demirbaşı:)

5 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

bizimkide o aliyi sevemedi gitti. kahvaltı diyalogu çok komik :))

laleninbahcesi dedi ki...

dumur diyaloglar en favori yazı dizim...

zero dedi ki...

Ölür müsün, öldürür müsün? YOk yok ben öldürmiyim ısırıyim yaa :))

moonlıght dedi ki...

Terlik giyecekmiş ya bakın siz şuna :)

ÇokBilmiş dedi ki...

Offf sizde de mi tuvalette kitap okumaca var? Çok sıkıldım ben bu kitap okuma işinden ya! 9. ayından bu yana yani tam 15 aydır tuvalete kitap okuyoruz. Basur olacak çocuk daha bu yaşta :)