16 Aralık 2014 Salı

Varlığım varlığına armağan olsun:)

An itibariyle uçağımı öne alamamanın efkarını bira patates suçlusuyla dağıtıyorum.( suçlu tabii sen bu menü kaç kalori biliyor musun!) Ah ulen alırım diyordum olmadı. Neredeyse emindim. Neyse...

Yoğun ötesi iki gündü. Yo, hayır detaylara girmeyeceğim. Aklımda başka şeyler var. Mesela blog:) bugün işten başka bir arkadaşım tesadüfen blogumu bulduğunu ve çok beğendiğini söyledi, sevindirik oldum. Sonra instagramda Ahucum dört gündür yazmıyorsun, çok mu yoğunsun demiş, yerim:) hatta her ne kadar Arca "niye telefon etmiyorsunuz" dese de blog sayesinde yılbaşı kartı tebrikleşmesi yapacağım iki arkadaşım var... Yani işte bu blog kimine göre garipsenecek bir şey gibi görünebilir ama benim için önemli.


Yedi sene olmuş yazıyorum burada. Hiç bırakmadım, hiç bıkmadım, başka bir mecrayı buraya tercih etmedim. Evet elbette diğer sosyal paylaşım ağlarında varım oraların keyfi ayrı ama çıkış noktam hep blog oldu. Çünkü yazmayı seviyorum. Ve yazmak hep hayatımda olacak... Tamam len şuna gevezeyim diyelim, başka hiçbir yerde bu kadar uzun uzun yazamıyorum diyelim tam olsun:)) 

Ama biliyor musun burada yazdıklarımın birileri tarafından okunuyor olması, çok motive edici bir şey. Aklım karıştığında bir yorumla farklı bir bakış açısı sunulması, tepem attığında bir teselli sözcüğünü okumak, hiç tanımadığım birilerinden bir mail almak, uzun upuzun bir yorumu defalarca okumak... O kadar iyi geliyor ki... Takipçi demek hoşuma gitmiyor, arkadaş demek istiyorum, çünkü ben bu blog sayesinde birilerinin hayatına dokunuyorsam, birileri de benim hayatıma dokunuyor... Bir çeşit arkadaşlık bu...

Sadede gel kadın! İçtim mi sapıtıyorum biri beni durdursun:) yoksa şimdi yan masada oturan abilere sarılıp gözyaşı dökeceğim:)

Uzatmayayım...  burayı okuyan güzel insan, bu yazıya bir yorum bırak ve ben de yorum bırakanlar arasından bir çekiliş yapıp bir kişiye küçük bir hediye göndereyim tamam mı:) budur yani bir saattir gevezelik ediyorum bağlayacağım nokta budur! Hayatımda ilk kez çekiliş yapıyorum racon filan bilmiyorum. Hani şimdi amcamın oğlunun instagramını takip et üstüne benim sosyal hesaplarımın tamamını takip et ay bi de bir arkadaş vardı onun da facebookunu berikinin bilmemnesini takip et filan demeyeceğim. Zaten çok itici biliyorum:) ayrıca ben ne bileyim takip etmiş misin etmemiş misin. Ha illa takip edeceksen bak facebook pek güdük bir beğen tuşuna tıklayabilirsin ona hayır demem:)) ama sen sadece bir yorum yap bu yazının altuna. Beni çok sevdiğini söylemek serbest:) tamam peki arcayı sevdiğinizi de söyleyebilirsiniz:) bir de isim vermek istemiyorsanız tabii ki rumuz goncagül yazabilirsiniz:) Size Tea&Pot eltilerim canlarımla birlikte keyifli bir hediye düşündük, seversiniz eminim bir de küçük bir şey yanına... İşte öyle....

Hadi ben kaçtım TK2342 beni 409 no'lu kapıya bekliyor!

sonra fotoğrafını filan paylaşırım hediyenin... 





96 yorum:

Julide dedi ki...

Hava limaninda en iyi icecek; bira!
Cekilise adimi yazdiriyorum. Arca isterse telefonlasiriz :))

flzpink dedi ki...

Siz hep yazın, biz okuyalım :)
Sevgiler...

sanadiyorum dedi ki...

Bu blogla yolu kesişen şanslılardan biri de benim, her platformda takipteyim. Twitter/Instagram adımı kullandım sanal aleme saygımdan :) İyi ki varsınız gününçorbası ve ailesi...

Öykücü dedi ki...

Hediye için değil bu blogu çok sevdiğim için yazıyorum.Yorumların senin için anlamını okumak çok hoşuma gitti.Aslında içimden gelen herrrr yazına yorum bırakmak ama deli denmesin diye kendimi tutuyorum:)) Ama madem seviyorsun her yazına yazarım içimden gelenleri.Şaka şaka bir yazı boşluk bırakacağım, korkma;)

Arcayı da, seni de çok seviyorum.Arca'nın kitap aşkını, uyurken elini yanağının altına koymasını, futbol aşkını gülümseyerek okuyorum.Senin olaylara sakin yaklaşımını, esprilerini, senin gevezelik dediğin benim istikrar dediğin her gün yazı yazıyor oluşunu bayılarak izliyorum.

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

hediye falan hic önemli degil. Arca'ya hastayım size bayılıyorum 💞 -nilüfer

sebotuna dedi ki...

hediye değil de, ben senin yazılarına bayılıyorum:) samimiyetin Arca tatlısı hepsine bayılıyorum sen hep yaz biz hep okuyalım, sevgiler...

Colorful dedi ki...

Hic bikmazsiniz dilerim ve hep yazarsiniz. Buyuk keyifle okuyorum her yazdiginizi

Yasemin dedi ki...

Benden önce yazmışlar, Yeliz'ciğim gerçekten hediye umrumda değil, çok tatlısın, böyle devam et, ben seni ikizim olarak görüyorum, biraz büyüksün benden sanırım, olsun ikiziz biz napalım, aynı dili kullanıyor gibiyiz.
So, iyi ki varsın şimdiden güzel yıllar.
Eksikliğini hissediyorum sen yazmadığında.
Ayy çok şey oldum, tomantik romabtik, hadi uç uç Arca'ya uç.
Öperim, severim :)

hulyaca dedi ki...

Size rastladığımdan bu yana okuyorum; eğlencelisin! bir arkadaşda bu oldu mu tamamdır bence :)

GeCe dedi ki...

Çekiliş umrumda değil ama gerçekten seni okumayı çok sevdiğimi her gün baktığımı yazı olmadığında eksik hissettiğimi söylemeden geçemeyeceğim.

Sevginin Ruhu dedi ki...

Seni ve Arcayı seviyorum. Bu bloğu her gün okuyorum, yazarsan. Bana çıkmaz ama seni okuduğumu bil istedim. Face'ine girdim ama burdaki tadı vermediği için çıktım. Bloğunu daha çok seviyorum.Sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum.

Unknown dedi ki...

Geç keşfettim seni ama bağımlılık yaptı samimiyetin,okuduğun kitaplarArca'yla diyalogların...Hediye değil de sen hep yaz en güzel hediye bu 😀

Unknown dedi ki...

Ne kadar icten ne kadar dogalsiniz en yakin dostunuzla sohbet eder gibi sizi okumak Arca ya kitap okudugunuz videolara ayrica bayiliyorum

Adsız dedi ki...

Bak sen de anlamışsın, seni seviyoruz ama Arca'nın yeri başka:)))) Hele dumur diyaloglar, gerçekten dumur ediyor beni. Hediye falan önemli değil, takip ediliyorsun ve ana/oğul seviliyorsunuz demek için buradayım, sevgiler
Çenebaz

rosehearted dedi ki...

patates bira enfes! yorgunluğa birebir, seratonin hormonu ;)
bloggera girince kimseyi okumasam da gününcorbası neymiş acaba diye bakıyorum en azından
takipteyim, anladınız siz onu ;)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Heyecan yaptım. O kadar çok vakit geçiriyoruz ki bir arada bloglar sayesinde, blog arkadaşlığı ayrıca kıymetli o yüzden. Yıllardır okuyorum seni. Bir gardrop detoksu yazına ulaşmıştım nasılsa. Oradan Kemeraltı yazısı, Arca, anatomi filan derken bir baktım ne yazmışsan silmiş süpürmüşüm hatta mutlaka yazmalisin demişim, yani kitap ki hala aynı fikirdeyim. Bir de o Kemeraltı yazın sayesinde Nil'le tanışmışım. Bu durumda ben seni sevmiim de ne edeyim :))

Akşam sefası dedi ki...

Yemişim hediyesini.. Okunuyorsun:)) haa, neden her posta yorum yapmıyorsunda buna yaptın dersen? Ya bana çıkarsa, dedim:)) zira hediyelere bayılırım..

hatice dedi ki...

Seni ve Arcayı seviyorum..

Leylak Dalı dedi ki...

Aa valla böyle şeyler hiç adetim değil ama çorbayı severim :) Hele o oğlumun küçüklüğüne benzettiğim Arca'ya bayılırım, bir de öper giderim :)

Unknown dedi ki...

Cuma günü birbirimize yani en azından birimizin birine çıkma ihtimalini düşünüp önce yok dedim katılıp başkalarının şansını yok etmeyeyim. Sonra bir baktım ki Tea&Pot demişsin el mahkum katılırım tabiiki:)))
Ha bir de unutmadan sen tabii ki benim hayatımda önemlisin bloglar arası gezinirken tesadüfen seni bulmasaydım bir de üstüne yorum yazıp beni de alın kitap kulübüne demeseydim ne seni ne de diğer harika bir kitap bin sohbet kadınlarını tanıyamazdım, demem ki o ki yaşa var ol😁 Hayat ne garip tesadüflerle dolu, hayır tesadüf yoktur Olric;)

elcince dedi ki...

Hediye diyince akan sular durdu:)) hiç yorum bırakmayan dikizci takipçin ortaya çıktı:) Arca'nın sevdiği kitapları Çınar da seviyor ne yapayım:)) Sevgilerr...

Adsız dedi ki...

Abooovv çekiliş varmış. :))) Sen çok zeki kadınsın biliyor musun, bence biliyorsun ve ilk kez benden duymadın, ama bir daha duy, ne olacak ki. Yahu gülmekten öldüm. O dediğin şeyler var ya; beğen+ takip et+ amcamın oğlunun şusunu busunu da takip et+ profilini herkese açık tut+ gönderimi paylaş+ şunu et+ bunu eeetttt....'' Yahu iki toka vereceksiniz ecel terleri döktürüyorsunuz millete. '' derim. Bak sen ne güzel beni, Arca'yı sevdiğinizi söyleyin yeter demişsin, İlker'i niye es geçtin ? Onu da dünya ahiret kardeşimiz olsun sevelim, ve çekilişe katılanlara bol şans dileyip, uzayalım... Pelin / İzmir

Ozlem dedi ki...

Yillardir yorum yazmiyorum ama Tea & Pot hatrina yazdim :) Seviyorum uleyn :)

Judgest dedi ki...

Seviyorum ama kimi, en tatlı birisini, neydi adı unuttum ilk harfleri anası ile kuzusuuuuu😁 seni, sizi okumayı okurken mutlu olmayı mutluyken mutlu etmeyi seviyorum; okurken hıh işte ben demeyi seviyorum iyi ki varsın Seher

m.aras dedi ki...

ne zaman çekiliş yazılı bir konuyu okusam - kesin tanıdığı birine verecek hediyeyi - gibi fesat düşüncelere girip gülsemde, bu yazıdaki samimiyet beni gülümsetti. Dostluk candır diyor noktayı koyuyorum; tanımadığım ama beni taaa uzaklardan gülümseten insan teşekkürler.

Çiğdem dedi ki...

Okurken katıla katıla güldüğüm çok oldu. Bu ikinci yorumum, yani sessiz okurum. Çekilişte benim adım çıkarsa, hediyemi Arca' ya alınacak bir kitap olarak istiyorum. Bi de o uyurken ensesinden bir öpücük benim yerime... Dana nice yıllar okuyalım keyifle.

Adsız dedi ki...

İzmire gelince mutlaka teapota uğramalı diyordum ama madem teapot bize gelecek yazarım yorumumu denerim şansımı:)
Not: seni seviyorum:)
Pınar

hüznün tadı dedi ki...

Birayı patatessiz içmeye alıştırdım kendimi. Ama fotoyu görünce çok canım çekti doğrusu:))

merababenseda dedi ki...

Ben Arca'nın uyku hallerine, birlikte cumartesi günleri anne çocuk günü yapmanıza ve pazara gidip her şeyi taptaze alıp bunu alışkınlık edinmiş olmanıza bayılıyorum :) Siz hep yazın.

İPHONENUM dedi ki...

Eh hadi hayırlısı;)

Unknown dedi ki...

Yazdiklarini severek okuyorum. Sessiz okuyucularindanim. Anladin sen onu:))

açelys dedi ki...

akşamları seni okumak çok büyük keyif.
herkes uyuyup ışıkları kapatınca telefondan senin yazdıklarını kıkırdıyarak okuyorum.
iyi geliyor :)

Unknown dedi ki...

yillardir okuyorum blogu Arca koca adam oldu ben anne oldum nerdeyse 3 sokak ilerimde oturuyorsun bir bira da biz icelim diyorum ne dersin :)) Ozge Tuna

kedidirkedi dedi ki...

Seviyorum dolambacli anlatimlarini ben, su gibi akip gidiyor, sıkmıyor insani. Yaz sen rahat ol :) ha bi de arca yi seviyorum demis miydim? :p)

Adsız dedi ki...

Ben de ben de seviyom. Zeliha

alev ertürk dedi ki...

Cansın sen can sürekli yorum yazamasamda sizi sürekli takipteyim biliyosunuz değil mi 😉

mut dedi ki...

Bi sen bi de alisveris danismani vardi bi zamanlar, ikinizi en bi kafadengi bulmusumdur hep. Bir de ilk yorumu hediye icin yapmisim gibi oldu ayip ettim biraz, bi de Ankara'da odtu mezunlarda bizim de kocaman bi edebiyat klubumuz var. bi de arca'ya selam

Unknown dedi ki...

Ayrı şehirler de yaşayan fakat her gün görüşen arkadaşlar gibiyiz.Bir gün, kitap yazıp yazıp imza günü düzenlerseniz kesinlikle orada olacağım. İyi ki bu blog ve iyi ki bu aile var...

Adsız dedi ki...

Butun okur arkadaslarin olarak ayni hislerdeymisiz - komiksin, eglencelisin, istikrarlisin, gevezesin - ee daha ne isteriz. :) Devam et yazmaya, bize en guzel hediye :) Burcu

Gokyuzu99 dedi ki...

Blog demiş, Tea&Pot demiş, hediye demiş. ☺ Neetçen bacım, bir yorum da ben bıraktım. Seni de eltilerini de seviyorum. 💋

Saliha dedi ki...

Küçücük bir şehrin sıkıntılı anlarında seni okuyup gülümsemeyi seviyorum...

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

insanın içini ısıtan sıcacık bir yazı yazmışsınız.. :) sabah güne başlarken ilk okuduğum yazı oldu. ne güzel söylemişsiniz, aynen katılıyorum. takipçi yerine arkadaş çok daha güzel..
iyi yolculuklar....

ahu dedi ki...

yorum patlamasına bende katkıda bulunayım :)

Adsız dedi ki...

hande:)
sabahları çayımın yanına eşlik ediyor yazılarınız. hayatın koşuşturmasında bir soluk gibi.
sevgiler:)

Adsız dedi ki...

:) hello my friend :) (selcoline)

CEREN dedi ki...

Çekiliş bahane, yorum yapmak,paylaşımda bulunmak şahane :) İyi ki blog yazıyorsun, iyi ki bu sayede seni ve Arca'yı tanımışız diyorum Yeliz..Her ne kadar tanışmasak da ben de arkadaşmışız gibi hissediyorum,sanki yolum İzmir'e düşse ya da siz Mersin'e gelseniz buluşup çocuklarımız oyun oynarken biz seninle saatlerce konuşacakmışız gibi yani..Arca ile oğlumun arası da bir kaç ay zaten, sözün özü keyifle takip ediyorum seni her mecrada, ama blogun tadı başka tabii :) Sen hep yaz, biz hep takipte kalalım,sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Hediye önemli değil, onun için yazmıyorum, bloğunuz ile ilgili düşüncelerinizi okurken cevap yazmaya karar verdim ama son paragrafta hediye çekilişi yapılacağını okudum. Beni katmasınızda olur. Ancak gerçekten hergün sabah işe gelince ne yazmış diye bakıyorum ve yazdıklarınızı heyecanla okuyorum. Bizlerden birşeyle var da onun için çok seviliyor galiba. Ancak iki delikanlı annesiyim Arca ile ilgili yazdıklarınız beni o günlere götürüyor, bazen aynı şeyleri yapmışız bazen siz çok sabırlı davranmışsınız bunlar bana yetiyor. Sağlıkla ve ailenizle birlikte bizlere uzun yıllar daha yazarsınız inşallah. Sevgiler, saygılar

Adsız dedi ki...

her yazını okurum.Ama burayı hiç bu kadar kalaba görmemiştim:) işin için de hediye olunca.Ben hem seni hem Arca yı çook seviyorum :))
Adile

Ayla dedi ki...

Oooo yorumlara baktım da şansım çok az. Birde katıldığım ender çekilişlerden biri (şunu yaparsan bunu alırsın dayatmalarından sebep katılmıyorum) olduğu için heyecan yaptım. Ne diyeyim şansı bol olan kazansın.

Adsız dedi ki...

yeliz ana-oğul çok şekersiniz hep yaz canım

funda

arzubdsr dedi ki...

Merhaba,
Hediye bahane burada olmak şahane :) Benim de Arca ile aynı yaşta bir kızım var, bir anne olarak takibe başladım sizi 3 yıl önce ama gevezeliğim yazmaya nüksetmediğinden henüz hiç yorum yapmamıştım. Şu an sizi yakın bir arkadaş gibi hergün nerelerdesiniz takip ediyorum ve çok eğleniyorum, iyi ki yazıyorsunuz, teşekkürler. Arzu.

nymph dedi ki...

Keyfile takip ediyorum sizi. Klavyeniz hiç susmasın :)

Duygu dedi ki...

İzmirlisin ya bu blogda her şey çok samimi, her şey çok tanıdık, her şey özlem dolu benim için:)

Hatice ST dedi ki...

Her sabah gazeteleri açar gibi bloğunu da açıyorum :) Seni takip etmek güzel ve keyifli :) Hediye bahane, paylaşımlar şahane.... Sevgiyle...

SadeAnne dedi ki...

Yazılarınızı, fikirlerinizi, Arca ile diyaloglarınızı, kısaca tüm gevezeliklerinizi seviyorum! Günün çorbası hiç eksik olmasın hayatımızdan :)

ümran dedi ki...

Samimisin, komiksin,kitapseversin arca yaşında oğlum var şimdi bir de arkadaşımsınız dedin ya daha ne olsun bacım seviyoruz işte. Hediye önemli değil her bir yerden takip ediyorum zaten. Haa birde arcanın kitapları iyi bir kaynak bizim için. Yavaş yavaş edinmeye başladık, bazılarını bulamıyor olsak da. Bir de sponsor olayı var hep yazmak istedi olmadı şimdi yazayım. Belki bir yayınevinin her hafta yada her ay bir çocuk kitabını tanıtabilirsin.(kitaplarınızı tanıtayım bana para verin nasıl denir bilemedim ama :)) yayınevleri duyun sesimiziiii öptüm byye...

denizcin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
denizcin dedi ki...

hediye bahane, bu vesileyle benim de sesim çıksın ;) Caaanım Izmir'e, sana ve ailene sevgiler..

Duygu dedi ki...

Seni de Arca'yı da seviyorum. Kitap tavsiyelerini, Arca'nın hallerini, samimiyetini, arada atarlanmalarını, kıvırcık saçlarını, günlük rutinlerimden biri haline gelen bu güzel blogu seviyorum. 4 senedir bir fiil beraberiz aslında sen farkında olmasan da. Çok ciddi yardımların oldu bana "herkesin benzer süreçlerden geçtiğini" anlamamda. Bazen senden arkadaşım diye bahsederken buluyorum kendimi, deli miyim neyim:)Çocuğumla, eşimle, işimle, arkadaşlarımla mutlu bir insanım ben ve sen de hayata güzel bakma sebeplerimden birisin benim için. Kocaman sevgiler..

lale dedi ki...

Senin yazılarını okumak zaten hediye gibi ama iyi olmuş bak toplaştık burada :)

Adsız dedi ki...

yıllardır bütün yazlarını takip ediyorum ancak ilk kez yorum yazıyorum. hediyeyi çok merak ettim. Seni ve oğlınu seviyorum sanırım. Nerden mi anladım? Çok hastalanıyorsunuz ve üzülüyorum. Halimea

Asli@b dedi ki...

Ben en çok lafı uzatmanı seviyorum ;) Kendim de bir film anlatırken özet Yen'e filmin tamamını anlatanlardanım

aysel dedi ki...

Arcayla ilişkinizi yakından takip ediyorum:) Siz yazın biz hep okuruz...

Gulcin dedi ki...

Tepkim cok buyuk! dun aksam yorum yazdim ama kabul etmedi blogger. Hain blogger :)

Ben Arcadan ve senden opucuk istiyorum mumkunse kazanmasam da o opucukleri alabilir miyim? Yalniz Yeliz tum sosyal mecralarda seni takip etme sarti olsaydi da baktim heryerde pesindeyim. Ay sapik gibi hissettim kendimi :)

Sen hep yaz. Iyi ki yaziyorsun iyi ki varsin.

Sevgiler :)

PS:Yan masadaki insana sarilip ben de aglayacagim simdi :))

Adsız dedi ki...

Arca'ya bayılıyorum, ailecek yan komşum gibisiniz, ama bu yorum morum işi ''ulen kaç kişi beni seviyo?'' araştırmasıysa; peşinen söyleyim; çok seviyorum(uz). Samimiyetini, doğallığını ama en çok anneliğini...sevgilerimle... Nazmiye.

Adsız dedi ki...

grip kafasıyla okudum bu yazıyı üstelik ben kremasız şekersiz sade kahveciyimdir, çekilişli işler bana ters ama biriside ben çekilişli işlerin adamı değilim takip etmek ya da etmemek senin bileceğin iş diyorsa fonda bira patates fotoğrafı kullanıp gelsin artık cuma havasına sokup beni subluminal mesaja boğuyorsa ya da ben hep o kafadaysam da sorumluluğu atacak birini arıyorsam günün çorbasından başka kim olabilir bu?

Beautiful Snow Globe dedi ki...

Merhabaaaaaaaaaa:) Ben sana mail atıp 'Kitap kulubunde ne yapıyorsunuz? Kitaplar nasıl belirleniyor?' filan filan diye bıdı bıdı eden kişiyimmm:) Blog aracılığıyla hayata dokunma mevzusunu bizzatta yaşadım zira bende senden ve kulubunden esinlenerek bir kulup kurdum Ankara'da:) 20 kişiyiz ve herkes çok heyecannlı tabi:) İlk kitabımız Kürk Mantolu Madonna:) Yorum yazıp bende burdayım demek istedim:) Sevgilerr.....

Unknown dedi ki...

Ben hep yorum bırakmak istiyorum ama hiç denemedim çekindim sanırım. Şeytanın bacağını kırabilir miyim acaba? Bu arada Arca'yı ve de seni çok seviyorum.

asmira dedi ki...

Genelde lale abla sessiz takipcileri görmek isteyince ses veririm. Sana da selam Yeliz.

okuyanguzel dedi ki...

Öhöm Öhöm... O Ahu benim. :)

Seni çok seviyoooruuuuumm. Ve gerçekten de arkadaşım olduğunu hissediyorum. Ve geçenlerde birgün senden bahsederken bir arkadaşım dedim. İlginç geldi ama doğru geldi. Hayran mı deseydik acaba bilemedim. Hayranın da olurum yani. Arca'yı da çok seviyorum bu arada.

Bir de bu kadar yoruma gıcık oldum. Ne çıkarcı milletmişiz ya.. :))

denizci anne dedi ki...

Selam yeliz :) seni, arca'yı, bu blogu cok seviyorum arkadasım :) kitap listesini gizlice takip edip usul usul okuduğun kitapları okuyorum.böylece çok detaylı kitap araştırması yapmama gerek kalmıyor (zira 6 aylık hamile+2 yaşında bir oğul anasıyım) :) sayende bilgileniyorum, öğreniyorum, eğleniyorum, sana gülüyorum, sende kendimi buluyorum, ben de pazara gideyim yav diyorum :))) karşıyakadan selamlar ;) şimdi de şansımı deniyorum sayende, çıkmaz demeyin şansınızı deneyin anacım :) sevgilerimle ;)

PINAR dedi ki...

Benim yorumum çıkmadı mı nereye uçtu acaba??

Adsız dedi ki...

bir de ben varım :) kızıma kitap alırken arcanınkilerden, kendi kitapların için seninkilerden esinleniyorum !! :) genelde beğeniyorum ama aylak adamda anlaşamadık , sırf yazara saygımdan okumaya devam ediyorum :))

bir kum tanesi dedi ki...

selammm seviyoruz kız seni valla çekiliş için değil burda da takip ediyorum instagramda da facebook ta da

Adsız dedi ki...

Çekiliş bahane...seni severim,Arca'yı çok severim...Yorumlarla mutlu oluyorsan arada yazarım...İyi ki varsın...Beni gülümsettiğin zamanların birkaç katı seni de gülümsetsinler dilerim...Berrin

Adsız dedi ki...

Seni cok sevdim kivircik guzel Dilsad

Adsız dedi ki...

Merhaba, blogunu wordpress'in app'inde takip ediyorum. Kac kere yorum yazmaya niyet ettim de yazacak yer bulamayinca yoruma kapali herhalde dedim. Bu yaziyi okuyunca hiyarligin dandik wordpress app'inde oldugunu anlamis oldum. Neyse bu vesileyle ben de blogunu severek okudugumu soylemis oldum iyi oldu. Arca'dan kucuk iki oglum var, ve basimiza gelecekleri ilgiyle takip ediyorum :) Cekilise adimi eklemene gerek yok. Sadece bunlari soylemek istedim.
Sevgiler... Ayca

Gozde dedi ki...

Yelizcim, bloğuna rastladığım için o kadar mutluyum ki. O sıcacık gülümsemen, doğallığın ve samimiyetin ve tabi ki zekan hayatlarımıza renk katıyor. İzmirliyim ben de, diyorum rastlar mıyım acaba bir gün Yelize. Benim için Blog demek Yeliz demek şu sıralar. Muhterem'i, Arca'yı ve seni çok seviyoruz. İyi ki varsın, hiç susma olur mu.....

mine dedi ki...

Ben de sessiz takipçiyim,dün akşam yazmıştım ama şimdi yorumumu göremedim

Ruby Sue dedi ki...

Yalnız, hediyeden çok sizden gelecek hediye düşüncesi heyecanlandırdı beni :)

Pratik Anne dedi ki...

Hediye icin degil, paralel evrendeki ruh kardesime sevgilerimi gondermek icin yaziyorum. Hem de ucaktan. Hem de 3:30 ucaginda yer olmasigi icin mecuren 7pm ucagindan. Yaniz ben bira patatese degil findik fistiga vurdum. Ucak kalkacak, beni kimseler dovmeden yollayip kapatiyorum.

Buket dedi ki...

Çok çok uzun zamandır seni severek takip ediyorum. Bir gün bir yerde umarım karşılaşırız. .Sevgiler

Unknown dedi ki...

Sizin yazılarınızı seviyorum bu hafta her gün bakıyorum hayret her gün yazıyordu inş. bir şey yoktur diye geçirdim içimden :) kitap tavsiyelerinizi sizi okumayı seviyorum.

Benden Bizden dedi ki...

Ben 7 yıldır nasıl bulmamışım seni, hay Allah! Neyse, nereden dönersem kardır, dimi? ;)
Sevgiler..

gulsenz dedi ki...

Biri tea pot mu dedi :) her gün yeni yazı var mı diye açtığım ve büyük olasılıklada yeni bir yazı olduğunu görüp, kahvemide Alıp keyifle köşeme çekildiğim doğrudur...insan birini görmeden hatta tanımadan da sevebilirmiş bunu gösterdin bana! Sevgiler izmire yeni taşınan bir Ankaralıdan ;)

meral dedi ki...

Hanı ınsanlar sabah gazeteyı açar okurlar ya,bende ilk senı açık okuyorum.Galıba bağımlısıyım Arca'nın ve senın.sevıyorum sızı.Meral

Unknown dedi ki...

Arca benim yegen olur, bence sizin haberiniz yok.Seviyorum sizi...

Fatma Nur dedi ki...

Merhaba, sizi bu blog sayesinde tanıdım, ama harbiden tanıdım ve çok sevdim. Ofiste, özellikle de işten bunalıp da ara vermek istediğimde ilk iş çorbacıya bakmak oluyor :) Yazım dilinizi, ifadelerinizi, rahatlığınızı seviyorum, konuşur gibi ama düzgün. Hediyenin yan hediyesi de kitaptır diye heyecanlanıp çekilişinize balıklama dalıyorum. Herkese sevgi dolu günler diliyorum.

terspabuclar dedi ki...

Bu gördüğüm en nokta atışlı çekiliş şeysi oldu tebrikler...rumuz goncagül mü:)

Unknown dedi ki...

Valla kendim kitap kurduyum, okuduklarını ve yorumlarını ilgiyle takip ediyorum. Arca'yla yaşıt kızım var, Arca'nın kitaplarını takip ediyorum. Üstüne de Izmir geliniyim, daha ne olsun😊

Adsız dedi ki...

Hep çekilişlere bok atmış biriyim, üstelik aşırı çay meraklısı da değilim lakin sizi çok seviyorum; üstelik şu şart bu şart diye milyon madde de yok. Katıldım gitti. Blog iyi ki var, siz ve Arca da öyle. daim olsun.. mine

mirayca dedi ki...

çok farklısınız farklılıklar guzeldır takipteyim

Adsız dedi ki...

sanırım geç kaldı ama yazının ilk gününde telefondan yorum yazsam da nalet alet sanırım göndermemiş. olsun zaten hediye amaç değil yorum yazmak için araç. hele ki uzun zamandır yorum yazamamışken. neyse yazarken gevezeleşen biri olarak özet şu iyiki tesadüfen bloguna rastladım. hiç tanımadığın çok uzakta bi kadının işi ve hayata karşı beklentileri (daha çok bekleyip bulamadıkları mı desem) bu kadar mı aynı olur diye her seferinde şaşırtıp, yanlız olmadığıma tuhaf şekilde sevindirdiğin için teşekkürler.. bazen izmirden geçerken bi kahve içip (ya da en iyisi dark ve patetes kızartması olsun) taşınmayı istemek bile ilginç değil mi? mercan

Adsız dedi ki...

tanışmayı demek istemiştim. ayrıca artık kitap evine gidip fikirsizce ne alsam diye düşünmüyorum blogunu açıp beğendiklerinden birini alıp çıkıyorum :) mercan

Adsız dedi ki...

hep çok sevmişimdir çorbayı,ınsanın içini ısıtır... sen de aynı etkiyi bırakıyorsun bende.. günün çorbasını içmeden güne başlamıyorum .. sevgiler.. Gökçen ..

Sıla Topçam dedi ki...

Hmmm gördüğüm en güzel çekiliş:)))sana ve bloguna bayılıyorum